ניתוח מפת המדינה דרך מראת האסטרולוגיה לתקופה הקרובה

מאת: צילה שיר-אל ● צילום: אילוסטרציה ● 3/8/2024 07:19 ● ערב ערב 3184
שבוע של ימים מאתגרים עוברים על העם שלנו . לצד שמחה על החיסולים, אנו דואגים מאוד מאוד ובימים אלה מפת המדינה עצבנית במיוחד ואין בכך פלא לאור הנסיבות וגם לא צריך להבין באסטרולוגיה כדי לדעת זאת, ואולם, הבנה אסטרולוגית מעמיקה של המצב יכולה לתת לנו זוויות ראייה חדשות טובות וגם פחות טובות, ואת האפשרות להתכונן ולהתארגן בהתאם לעצת הכוכבים
ניתוח מפת המדינה דרך מראת האסטרולוגיה לתקופה הקרובה
תגיות:

שבוע של ימים מאתגרים עוברים על העם שלנו . לצד שמחה על החיסולים, אנו דואגים מאוד מאוד ובימים אלה מפת המדינה עצבנית במיוחד ואין בכך פלא לאור הנסיבות וגם לא צריך להבין באסטרולוגיה כדי לדעת זאת, ואולם, הבנה אסטרולוגית מעמיקה של המצב יכולה לתת לנו זוויות ראייה חדשות טובות וגם פחות טובות, ואת האפשרות להתכונן ולהתארגן בהתאם לעצת הכוכבים.

העצבנות נובעת מכך שכוכב התקשורת מרקורי נמצא בנסיגה ומשפיע על החשיבה והעשייה. כל הדברים נעשים באופן מהיר ובצורה מאוד אימפולסיבית ויהיה טוב אם לפחות ביומיים הקרובים כל מי שנוגע ישירות למצב הביטחוני יחשוב מהראש ולא מהבטן.

ההתחמשות בשלב זה היא טבעית ואכן כוחנו רב בימים הקרובים, אך אויבינו מנסים למרוט לנו את העצבים וסביב העשירי לחודש נראה שצריך להתנהל במשנה זהירות, כיוון שצפויה תגובה חריפה שתגבה מחיר ולכן נחוש בתסכול רב שיגרום לכמה ימים של חוסר וודאות, כאב ובלבול בקרב הציבור.

העם שלנו מוכן לשלם כל מחיר ותפיסת העולם הרגשית של כולם כבר מזמן התאחדה לידי ההבנה שיש להתגבש ביחד כדי להצליח ,וכל מי שחשב שמלחמות פנימיות יפגעו בנו ברגע האמת – טעה.

לאחר כמה ימים של תסכול כפי שכתבתי יהיה רצון לאסוף את הכוחות ולצאת להגנה/מתקפה כדי להגן על עצמנו ולכן שוב סביב 19.8 , יהיה מצב של אגרסיה משמעותית  - אך הפעם אנחנו נהייה אלה שנצליח.

קיימת אפשרות משמעותית שגל ההתקפה לא יהיה רק פעם אחת, אלא בשיטה של גלים גלים.

חשוב להבין שלמרות ההישגים שיהיו לנו , התחושה לפי המפה האסטרולוגית מראה שלמרות הצלחות אלה, עד אשר לא ישובו כל החטופים לא תהייה תחושה של הישג אמיתי.

כוכב התקשורת ייצא מהנסיגה רק לקראת סוף החודש ,ועד אז אנו צפויים להרבה הודעות סותרות ולכן כל הודעה יש לקחת בפרופורציה.

מפתו האישית של יחייא סינואר מראה כי הוא נמצא כרגע בכאוס ובנקודת שפל, ובהמשך לאט לאט יעלם  מהמפה הפוליטית .

גם מפתו האישית של נסראללה מראה כי הוא מתוסכל כיוון שהדברים אינם מתנהלים כפי שהוא רוצה וגם מבחינה פיזית,  מצבו קשה וקיימת אפשרות למחלה משמעותית. הוא אינו מגלה רגשותיו אך מרגיש בודד מאוד. הוא חשדן ולא נותן לאף אחד את הנחת לראות אותו בחולשתו.

ולכן, למרות כל הקשיים בהיבט הכללי שאנו חווים, אסור לנו לאבד את האופטימיות, ולהמשיך לפעול ביחד למען האחדות בינינו ולמען מטרות משותפות.

בברכה ובהצלחה לכולנו

צילה


 

נייד: 2248626- 052

 

  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

יש לכם דיווח, תמונה או וידאו? טעות בכתבה? כתבו לנו במייל או בווטסאפ


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש