אילת בדרך להשלמת הסגל

מאת: מירב לוי דיאמנט ● 8/8/2024 23:53 ● ערב ערב 3184
למרות העיכוב היחסי בהחתמת שחקנים, הפועל אילת העלתה הילוך ומתקרבת לסגירת הסגל ● הבשורה - שלושה שחקנים אילתים צעירים ומוכשרים יכללו בסגל העונה הקרובה כשחקנים לגיטימיים ● ארבעה מתוך שחקני הסגל הם בנים של חברי הנהלה, עמותה, בנו של המאמן ובנו של היו"ר ● המקטרגים טוענים: "מסריח ולא ראוי" ● המפרגנים מבהירים: "כל אחד מהשחקנים הצעירים המדוברים הרוויח את מקומו בקבוצה בזכות ולא בחסד" ● מה שבטוח, חובת ההוכחה תהיה עליהם
אילת בדרך להשלמת הסגל
אור אשכנזי - הבן של חבר עמותה לשעבר ● גולן גוט - הבן של המאמן
תגיות:

   אחרי שהחתימה בעמדת המאמן את דניאל גוט והתעכבה במקצת בהחתמת השחקנים, הפועל יוסי אברהמי העלתה הילוך ועומדת לקראת השלמת התמונה והרכבת הסגל לעונה הקרובה בליגה הלאומית. נכון להיום חתומים בקבוצה שישה שחקנים ישראלים ושני שחקנים זרים: הסנטר האמריקאי ברנדון הופמן (26, 2.08 מ') ששיחק בעונה שעברה בקבוצת הרמספור בליגה הטורקית השנייה ורשם ממוצעים של 12.7 נק' ו- 9.7 ריבאונדים.
   השחקן הזר השני שהוחתם השבוע הוא הגארד דירק וויליאמס (1.96 מ', 29), ששיחק בעונה האחרונה בשאלון הצרפתית והעמיד בה ממוצעים של 8.4 נקודות למשחק עם 40.7 אחוזי קליעה מחוץ לקשת.

 

להקת המשפחה


   סימני השאלה מתעוררים דווקא בהתייחס להרכב השחקנים הישראלים שמציגה הקבוצה לעונה הקרובה, כשארבעה מתוך שישה השחקנים הישראלים שכבר הוחתמו בקבוצה קשורים בדרך כזו או אחרת להנהלה או לצוות המוביל את הקבוצה. חשוב לציין כי למרות הייחוס,כל אחד מהשחקנים המדוברים נחשבים לשחקנים צעירים, כישרוניים וראויים, אלא שכבר עכשיו מורמות הגבות וסימני השאלה מרחפים באוויר, למה דווקא הם?
   כך לדוגמה, אור אשכנזי הוא בנו של יובל אשכנזי, אקס שחקן הפועל אילת, חבר העמותה בעונה שעברה. אשכנזי המצוין (21, 1.94 מ') שהוכיח את עצמו בעונה שעברה שנחשבה לשנת הפריצה שלו, יקבל העונה את ההזדמנות להוכיח שיש המשכיות לעונה המצוינת שלו מהעונה הקודמת ובגילו הצעיר- 21, ייחשב לוותיק ביותר בקבוצה.
   לצידו ישחק בעונה הקרובה בהפועל אילת גולן גוט, (1.95 מ', 29), פורוורד מצוין שהיה שותף בעונה שעברה להעלאת אליצור נתניה לליגה הבכירה. גוט הוא לא אחר מאשר בנו של המאמן החדש דניאל גוט.
   עוד חתם בקבוצה שגיא פנחס 1.85 מ' בן ה – 19, בוגר מחלקת הנוער של הפועל אילת, שחקן ראוי, בנו של היו"ר טל פנחס.

 

שגיא פנחס - הבן של היו׳׳ר ●  נדב מלכה - הנכד של חבר הנהלה


   כדי להשלים את התמונה, חתם השבוע באילת, נדב מלכה בן ה – 20, 1.82מ', כישרון אילתי שחוזר הביתה. מלכה התחיל את דרכו במחלקת הנוער של הפועל אילת וכבר בשלב מוקדם עזב לטובת קידום באקדמיה לכדורסל של הפועל גליל עליון. היה משחקניה הבולטים של קבוצת הנוער בגליל ונכלל לא פעם בסגל הקבוצה הבוגרת בעונה הקודמת בליגת העל. נדב מלכה הוא נכדו של אפריים רהב, חבר הנהלת הקבוצה.
   לצד המפרגנים שמברכים השבוע על הכללתם של שחקנים אילתים בקבוצה הבוגרת: "זה הרי מה שביקשנו כל השנים, שיקדמו את השחקנים האילתים ויחזירו את האילתים המוכשרים הביתה ללא כל הקשר לבנים של מי הם", השבוע נשמעו קולות מצד המקטרגים שזועמים על הייחוס של השחקנים ומבהירים: "עם כל הכבוד ליכולות שלהם, יש עוד לא מעט שחקנים אילתים מוצלחים שמשחקים במקומות אחרים בארץ ואף אחד לא טרח לנסות להביא אותם לאילת. זה נשמע לא טוב ומריח לא טוב שכל האילתים שבקבוצה קשורים בדרך כזו או אחרת למקורבים לקבוצה או לאגודה". מה שבטוח, חובת ההוכחה עכשיו מוטלת על כתפיהם של השחקנים האילתים שיצטרכו להוכיח כי הם כאן בזכות ולא בחסד.
   עוד בין הישראלים שכבר חתומים בהפועל אילת: הפורוורד תומר פורת בן ה – 25 (2.01 מ'), ששיחק בעונה שעברה במדי עירוני קריית אתא בליגת העל, והסנטר נועם פוקס בן ה – 23 (2.03 מ'), ששיחק בעונה החולפת במדי אליצור אשקלון בליגה הלאומית.
   בימים הקרובים תנסה אילת להשלים את סגל הקבוצה.  ■



יש לכם דיווח, תמונה או וידאו? טעות בכתבה? כתבו לנו במייל או בווטסאפ


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש