באילת הולכים על חוף נקי

מאת: דוברות עיריית אילת ● צילום: דוברות עיריית אילת ● 15/8/2024 07:55 ● ערב ערב 3185
בשיאו של הקיץ ובזמן שהמוני בית ישראל נופשים בעיר, דורגו חופי אילת כנקיים מאוד במדד חוף נקי של המשרד להגנת הסביבה, בזכות פעולות ניקיון, פיקוח, אכיפה והסברה וגם בזכות הרוחצים ששומרים על הים והסביבה. לצד שמירה על הסביבה החופית, נחתום את הקיץ בצלילת ניקיון.
באילת הולכים על חוף נקי
תגיות:

חופי אילת שעברו שדרוג משמעותי עם שיפור הנגישות בכניסה וביציאה מהחופים, טיילת הליכה לאורך רצועת החוף, מלתחות, מקלחות, הצללות ועוד, דורגו כנקיים מאוד במדד חוף נקי לחודש יולי 24. הדירוג הגבוה התקבל הודות לפעולה מאומצת של העירייה באמצעות קבלן הניקיון, פעולות הסברה שביצעו נוער משמר החופים שפעלו מתחילת הקיץ בליווי היחידה לאיכות הסביבה בעירייה, פקח חוף המסייר בחופים, שוטר המתלווה לפקח בסופי שבוע במימון המשרד להגנת הסביבה וסיירת תיירות הפועלת לאורך רצועת החוף והטיילות.  

 

 

לצד אלה והודות להעלאת המודעות לשמירה על החופים, ראוי לציין גם את השמירה על החופים מצד הרוחצים הן בהימנעות משימוש בכלים חד פעמיים בחופים והן בשמירה על הים ועל הסביבה החופית.

פעולות אלה המתקיימות כל השנה וביתר שאת בחודשי הקיץ ייחתמו עם צלילת ניקיון, שתתקיים ביום שבת 24.8.24 בהשתתפות עמותת THE-GULF4, מועדון הצלילה מרינה דיוורס, שומרי המפרץ והיחידה האזורית לאיכות הסביבה בעירייה. צלילת הניקיון תצא מחוף השחפים בחזית מלון הרודס לאורך החוף הצפוני.


יש לכם דיווח, תמונה או וידאו? טעות בכתבה? כתבו לנו במייל או בווטסאפ


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש