אב מאילת איים לרצוח את בתו התינוקת

מאת: רותם נועם ● 15/8/2024 08:45 ● ערב ערב 3185
לא פעם ולא פעמיים, איים האב מאילת על אשתו כי ירצח את בתם התינוקת ● הוא ירצה בשל כך עשרה חודשי מאסר וישלם קנס
אב מאילת איים לרצוח את בתו התינוקת
איזה אבא מאיים לרצוח את בתו? אילוסטרציה

   מקרה לא יאמן של אב שמאיים לרצוח את בתו התינוקת, שוב ושוב, כחלק ממסכת התעללות נמשכת באשתו, הגיעה לסיומה בגזר דין (5.8) ששלח אותו למאסר בן עשרה חודשים.
   מגזר הדין עולה כי הנאשם, שהיה נשוי לאשתו 7 שנים ולהם ילדה קטנה, החל מאיים עליה בהזדמנויות שונות כי יפגע בגופה של בתם המשותפת. בין היתר שלח הודעות לאם המפוחדת ובהם איים "יהיה היום שכל זה ייגמר..תדעי ההפתעה בדרך, כולכם תהיו בצער גדול. נגמרו האיומים תתכונני את והסובבים אותך...לא מוכן וגם לא יכול לעצור את מה שאני מתכנן, אני לא יכול, קחי אחריות, זה מה שיקרה". בהמשך שלח תמונה של בתו כשאיקס שחור מצויר על ראשה בצרוף הכיתוב: "לבד זה המוות הכי כואב". ובהמשך שלח הודעה מאיימת נוספת:  "מרדימה את הילדה אצל אחותך והולכת 1 להזדיין בדירה שמה אז נרדים אותה לתמיד יהיה לך את כל הזמן שבעולם להזדיין גזרת דין על 2 הילדה עדיף השם ישמור עליה ולא את".
   ובהמשך שלח הודעה נוספת: "אמרתי לך לכי למשטרה כדאי לך ללכת 15 למשטרה אני שם זין על המשטרה ואני אומר לך לכי למשטרה כמה שאת רוצה נעצר שנה שנתיים 16 עשר בסוף משתחררים יא בת זונה יא שרמוטה אל תתני לי לדבר עם הילדה אמא לך מזדיינת עם 17 ערבים אחותך שרמוטה של ערבים".
   בהרשיעו את הנאשם, פסק סגן הנשיא השופט שי ברגר, כי הנאשם איים מספר פעמים על המתלוננת בפגיעה בחיה של בתם המשותפת...בנוסף, אף שלא מדובר באיומים שהתממשו במקרה זה ולא נגרם כל נזק פיזי, עבירות מסוג זה נושאות בחובן גם אלמנט של פגיעה רגשית, השפלה ועלבון, וכן יש לתת את הדעת לנזק שעלול היה להיגרם, שכן הניסיון המצטבר מלמד שהנזק הפוטנציאלי הטמון בעבירות מסוג זה הינו חמור, בפרט כשמדובר באירועי אלימות במשפחה, לא כל שכן איומים כה קשים".
   מלבד מאסר בפועל נזגרו על הנאשם שני מאסרים על תנאי וכן פיצוי כספי למתלוננת בסך 3,000 שקל. ■


יש לכם דיווח, תמונה או וידאו? טעות בכתבה? כתבו לנו במייל או בווטסאפ


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש