אתר ארקיע קרס מעומס הזמנות ועמו הסבסוד לאילתים

מאת: רותם נועם ● צילום: רותם נועם ● 1/10/2024 11:48 ● ערב ערב 3191
עדכון: 13:52 אתר החברה חזר לפעול ● בשל עומס כניסות מצד ישראלים המבקשים לצאת לחו''ל, קרס משעות הבוקר אתר חברת התעופה ארקיע וטרם שב לפעילות ● מי שסובלים מהסיפור הם תושבי אילת שגילו כי אין באפשרותם להזמין כרטיסים במחיר מסובסד
אתר ארקיע קרס מעומס הזמנות ועמו הסבסוד לאילתים
עוד פיסה בפאזל הניתוק שחווים תושבי אילת מהמרכז
תגיות:

   אתר חברת ארקיע קרס משעות הבוקר, לדברי עוז ברלוביץ מנכ"ל החברה, הדבר קרה בשל עומס כניסות של ישראלים המבקשים לצאת לחו"ל לקראת ראש השנה. עד למועד כתיבת הכתבה טרם שב האתר לפעול ובארקיע לא ידעו לתת נכון לעכשיו צפי.

   אלא שהקורבנות המיידיים של הסיפור הם כרגיל תושבי אילת, שגילו כי עם קריסת האתר נשללת מהם האפשרות לבצע הזמנת כרטיסי טיסה במחיר של 99 שקל לצד במסגרת הסבסוד שהקצה משרד התחבורה לטובת תושבי העיר. תושבים שביקשו לבצע הזמנת כרטיסים במחירי תושב מסובסדים במוקד ההזמנות הטלפוני של החברה נתקלו בסירוב.

   תושבים כועסים התקשו להבין מדוע בחברת ארקיע לא מוכנים לקבל הזמנה במחיר תושב על בסיס התחייבות להציג תעודת תושב בתוקף במעמד הצ'ק אין. "גם כך הם דורשים ממך הצגת תעודת תושב בצ'ק אין, אז מה זה כבר משנה?" תמה אחד הנוסעים בקו עמם שוחחנו הבוקר. ותושב אחר הוסיף, "גם ככה למצוא את המקום היחידי שבו ניתן לבצע הזמנה במחיר מסובסד באתר החברה זה אתגר לא קטן. הם גם מאוד מבלבלים בעניין הזה, משום שהזמנת כרטיס תושב בדרך הרגילה כפי שהיה עד לסבסוד (כלומר, שלא דרך הבאנר הספציפי שמסתתר בגרסת הסלולר בסוף קרוסלה של באנרים אודות מבצעים שונים), תוביל לקבלת מחירי תושב של "פעם", קרי עד 239 שקל לצד (ללא סבסוד). גם מי שכבר גילה את הבאנר שמוביל למערכת הנפרדת של הזמנת כרטיסים מסובסדים, נדרש להליך רישום ארוך ומסורבל שכולל צילום והעלאת מסמכים (שבין כה וכה תדרש להציג בצ'ק אין שוב).  

   ביקשנו לברר עם ארקיע האם יש צפי לחזרת האתר וכן מדוע לא יאפשרו לפחות עד אז לבצע הזמנות טלפוניות במחירי סבסוד, ואנו ממתינים לתשובת החברה שתפורסם לכשתגיע.


יש לכם דיווח, תמונה או וידאו? טעות בכתבה? כתבו לנו במייל או בווטסאפ


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

 

 

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש

<