מאילת לאולימפיאדת פריז 2024

מאת: מירב לוי דיאמנט ● 20/6/2024 20:28 ● ערב ערב 3177
דור זרקא גולש קיט ממועדון השיט של אילת ייצג את ישראל במשחקים האולימפיים שיתקיימו בחודש אוגוסט בפריז ● ראש העירייה - אלי לנקרי נפגש איתו (א׳) ברך אותו על הכבוד שהוא מביא לעיר אילת ואיחל לו הצלחה באליפות.
מאילת לאולימפיאדת פריז 2024
צבר הישגים בארבע אליפויות ישראל ושיא ישראלי בקפיצה לגובה. דור זרקה וראש העיר אלי לנקרי
תגיות:

 

   העיר אילת המצמיחה מצטיינות ומצטיינים במגוון תחומים, בחינוך, בספורט, בצבא ועוד, תזכה לייצוג מכובד נוסף של בוגר מועדון השייט - המרכז לחינוך ימי אילת, במשחקים אולימפיים.

   בפגישה עם ראש העירייה, סיפר דור אודות האתגרים והדרך שלו עד לאולימפיאדה שתתקיים באוגוסט הקרוב בפריז. זרקא שגולש מגיל 13 באופן עצמאי ולא תחרותי החל את דרכו המקצועית לאולימפיאדה בשנת 2020 בקייט פויל ומאז צבר הישגים בארבע אליפויות ישראל ושיא ישראלי בקפיצה לגובה. מחר ייצא דור לחודש מחנה אימונים במרסיי ומשם לתחרויות האולימפיאדה שיימשכו 5 ימים במהלכם יתקיימו 4 ימים של שיוטי מוקדמות ויום נוסף של גמר, אליו הוא שואף להגיע. ״זה מאוד מרגש לייצג את ישראל ואת העיר אילת במיוחד בימים האלו, אני מתכוון לתת את הכל בתחרות" אומר דור בהתרגשות. ראש העירייה ברך את דור על עצם ההישג. ״התרגשנו מאוד לשמוע על כך, זו האולימפיאדה הרביעית ברציפות בה מועדון השייט שולח נציג, זה כבוד גדול לכולנו. אנחנו נעקוב מקרוב ונעשה כל שביכולתנו כדי לתמוך ולסייע בהצלחתך". ראש העירייה העניק לדור שי צנוע ואת ברכתו. ■


מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו במייל או בווטסאפ


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת