לאור תלונות תושבים: בעירייה מבטיחים להפוך את רחוב גן בנימין לחד סטרי

מאת: מירב לוי דיאמנט ● 20/6/2024 20:24 ● ערב ערב 3177
כאילו שלא די עם הפקקים והעדר מקומות החנייה ברחבי העיר, הקמתו של קניון שבעת הכוכבים והעובדה שבאילת אף אחד לא טורח להפוך עדיין את רחוב גן בנימין לחד סיטרי, עולה לתושבים ולבעלי העסקים ביוקר ● ''מדובר ברחוב צר בלאו הכי שהתכונה עכשיו סביב המרכז הופכת אותו לבלתי נגיש בעליל'', מוחים תושבים שמבהירים: ''אנחנו משתדלים שלא להיכנס לרחוב'' ● עיריית אילת: פועלים להפיכת הרחוב לחד סטרי''
לאור תלונות תושבים: בעירייה מבטיחים  להפוך את רחוב גן בנימין לחד סטרי
ממתינים להפיכתו של הרחוב לחד סטרי. רחוב בנימין

בימים הקרובים אמור להיפתח בעיר קניון שבעת הכוכבים מול מרכז חופית. אלא שמזה חודשים חווים בעלי העסקים במרכז הקטן הסמוך נזקים גדולים כתוצאה מבעיות התחבורה הקשות בכביש שכלוא בין שני המרכזים. "בלאו הכי מדובר בכביש צר", אומר השבוע תושב העיר, שמבהיר כי הוא עושה כל שביכולתו להימנע מלהגיע לרחוב גן בנימין. "אלא שאם לא די בזה שהכביש ברחוב צר, תוסיפי לזה עכשיו משאיות שמגיעיות לקניון החדש כדי לפרוק סחורה וציודים, רכבים שמגיעים למרכז חופית ולא מוצאים מקומות חנייה והפקקים כאן חוגגים". כמעט בכל שעות היום משתרך כאן פקק אחד ארוך ומעייף, שהופך את העסקים במרכז חופית לבלי נגישים. "ברוב שעות היום אי אפשר להגיע לעסקים שלנו", מתלוננת השבוע בעלת עסק במרכז שמבינה היטב את לקוחותיה שמתלוננים כי לא מתאים להם להיתקע בפקק. "עזבי שברגיל אין כאן מקומות חנייה והכביש צר, עכשיו זה פי כמה. כל היום ציפצופים, קללות, אנשים כועסים ולאף אחד לא איכפת". ושכן אחר מוסיף: "גם בניית הבניין החדש בכניסה לרחוב לא מקלה על המצב".
   "התחושה שכשדברים מגיעים לענייני תחברוה אין בעיר יד מכוונת", אומר השבוע תושב אילת, חבר קופת חולים לאומית שמבהיר כי אין לו שום ברירה אלא להיכנס לרחוב "הנוראי הזה", כהגדרתו, רק כדי להגיע לקופת חולים. "פותחים קניון ענק מבלי לדאוג להסדרי התחבורה בסביבתו. זה הזוי לגמרי. מנסים לעשות טוב ועל הדרך עושים רע לתושבים, לבעלי העסקים ולכולם. למה ככה? אם הכביש צר, אולי צריכה לבחון אפשרות להפוך את הרחוב הזה לחד סיטרי וטובה דקה אחת קודם. כבישי אילת הפכו לבלתי נסבלים. קודם עושים ואחר כך חושבים איך אפשר לפתור את הבעייה שנוצרה. חבל שככה עובדים הדברים".

   פנינו לעיריית אילת וביקשנו להבין האם יש באמתחתה פתרונות מוצעים לרחוב גן בנימין והאם יש כוונה עירונית להפוך את הכביש הצר והבעייתי הזה לחד נתיבי. 

בתגובה מסרה דוברת עיריית אילת: "זה בדיוק מה שמתוכנן. הנושא נמצא בוועדת תחבורה". ■


מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו במייל או בווטסאפ


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת