סגרו עונה שלא תישכח

מאת: מירב לוי דיאמנט ● 20/6/2024 20:27 ● ערב ערב 3177
קרוב ל -400 ילדים מהעוטף וישובי הדרום הצטרפו במהלך חודשי המלחמה הראשונים לאגודת הכדורגל בני אילת שפתחה את זרועותיה ואת מגרשיה וקלטה את כולם ● אין סוף תשבחות על ילדים שיצאו מהחרדות ומצאו באילת חברים חדשים, הפנינגים, משחקים ידידותיים ומה לא? ● השבוע חתמה אגודת בני אילת בכדורגל עונה שונה ומיוחדת ובישרה לאימו של מאור אייזנקוט ז"ל ודור מלכה ז"ל על שתי קבוצות שיקראו החל מהעונה הקרובה על שם יקיריהן ● "זו היתה שנה מיוחדת ומרגשת שלא נשכח", מסכם השבוע חבר ההנהלה תותי נופי
סגרו עונה שלא תישכח
שרון אייזנקוט ובטי מלכה. מנציחים את הבנים ● צילומים: י. בן יתח ועידו שיקלי

   אז נכון שקבוצת מכבי בני אילת בכדורגל נשארה עונה נוספת בליגה ב' ונכון שתקציבי האגודה לא צמחו העונה, ולמרות הכל מבחינת צוות המאמנים וחברי ההנהלה זו היתה עונה שונה, מיוחדת, מאתגרת ובעיקר מרגשת בטירוף. אחרי הכל, כבר מתחילת ימי המלחמה, כשהעיר אילת התמלאה באלפי המפונים מישובי העוטף והדרום, מיהרה האגודה לפתוח את זרועותיה וקלטה במהלך השבועות הבאים קרוב ל– 400 ילדים (מעל מספר השחקנים האילתים), כשהיא מעניקה להם בית חם, עוטפת אותם בכל מה שהיו צריכים ועוזרת להם לפרוק את התיסכולים, הפחדים והכאבים. 
   "את זה לעולם לא נשכח לאגודה האילתית שחיבקה אותנו בימים הכי קשים שלנו כשעוד בקושי הבנו מה קורה איתנו", אמרה השבוע בהתרגשות אמו של שחקן שהצטרף לאימוני האגודה. הנהלת האגודה והמאמנים דאגו לילדים לבגדים, לנעליים, כי מי בכלל הצליח להביא איתו מהבית, אותו נטשו בחופזה, נעלי כדורגל, וכשהעונה התחילה, צורפו עשרות שחקני ישובי העוטף לקבוצות כשחקנים פעילים בליגה לכל דבר באישור מיוחד של התאחדות הכדורגל.
   אז נכון שכמעט כל השחקנים מישובי הדרום כבר עזבו, אבל את הרשמים שהשאירו על אלו ואת הקשרים והחברויות המיוחדות שנרקמו כאן במהלך החודשים האחרונים אף אחד לא יקח.

 

 צילומים: י. בן יתח ועידו שיקלי

 

חתמו עונה


   350 שחקני אגודת מכבי בני אילת בכדורגל והוריהם התאספו השבוע באולם אלון כדי לסגור את העונה המיוחדת הזו. ברוח התקופה ובצל המלחמה המתמשכת ויתרו במועדון הכדורגל על החגיגה המסורתית בבריכה העירונית והקדישו את טקס הסיום לזכר הנופלים האילתים. אז היו תודות, ברכות וסיכומים אבל גולת הכותרת כאן היתה ההחלטה של הצוות המנהל לקרוא בעונה הקרובה לשתי קבוצות באגודה על שמם של מאור כהן אייזנקוט ז"ל, בן אילת ששיחק בצעירותו כדורגל באגודה המקומית ונפל במלחמת חרבות ברזל ועל שמו של דור מלכה ז"ל שנרצח במסיבת נובה והיה גם הוא שחקן באגודה.
   בטקס קצר ומרגש נפגשו משפחות הנופלים עם שחקני הקבוצות שינשאו את שמות יקירהם וקיבלו לידיהם את חולצות המשחק שיקראו על שם הבנים: ילדים א' תיקרא על שם מאור כהן אייזנקוט ז"ל וילדים ב' על שמו של דור מלכה ז"ל.
   ראוי לציין כי באגודת בני אילת כבר קיימת קבוצה הפועלת מזה מספר שנים על שמו ולזכרו של אידרון עמר ז"ל.
   האימהות הנרגשות הודו להנהלת בני אילת על ההחלטה. "זו מעט נחמה וגאווה גדולה", אמרה שרון איזנקוט אימו של מאור. וסיפרה לשחקנים הצעירים על אהבתו הגדולה של מאור למשחק הכדורגל. בטי מלכה אימו של דור ז"ל הודתה להנהלת בני אילת על ההחלטה וביקשה מהשחקנים הצעירים להמשיך להשקיע כמו שדור שלה השקיע.
   עוד במהלך הטקס הודה המועדון לתורמים שסייעו גם השנה להצלחת הפעילות: הספונסר הראשי חברת חי גרופ, בית המפתח, צבעי הכסף, לסיכו, בטעם של קובי, המקסיקני וחברת אי בי זד ואף הודו לסגנית ראש העיר, בטי סימלמיץ שנכחה באירוע, על הסיוע שהמועדון מקבל מעיריית אילת. השנה בהחלטה של המנהל המקצועי, סלים אשקר, לא נבחרו שחקנים מצטיינים אלא חולקו תעודות הערכה לכלל השחקנים. היחידים שקיבלו גביעים מרגשים היו השחקנים הצעירים במועדון של האקדמיה לכדורגל שנפתחה השנה לראשונה בבני אילת וכללה 15 ילדים מגן חובה, 35 ילדים בגילאי 9-10 ו- 30 ילדים בגילאי 11-12. בסיום הטקס הפריחו הבאים בלונים צהובים, קראו להחזרתם המהירה של השבויים וקינחו בשירת התקווה. ■


מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו במייל או בווטסאפ


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש