תיעוד: ניקב צמיגים לאור יום באילת ונמלט

מאת: דוברות המשטרה ● צילום: דוברות המשטרה ● 23/6/2024 17:56 ● ערב ערב 3177
המשטרה הגישה כתב אישום נגד תושב אילת (36) לאחר שניקב באמצעות סכין צמיגים של רכב שחנה בשכונת מגורים במרכז העיר בשעות הצהריים, וזאת על רקע סכסוך מתמשך עם בעל הרכב
תגיות:

בתאריך 3.6.24 התקבל דיווח במשטרת מרחב אילת ע"י תושב העיר כי כאשר הגיע לרכבו אשר עמד בחנייה הסמוכה לבניין מגוריו, מצא כי שניים מגלגליו ללא אוויר, וכשבחן אותם מקרוב מצא בהם נקובים רבים שנגרמו ככל הנראה כתוצאה משימוש בחפץ חד.

בו במקום פתחה משטרת אילת בחקירת נסיבות האירוע, ותוך זמן קצר, הודות לפעולות חקירה מהירות, הצליחו השוטרים להתחקות אחר זהות החשוד (תושב אילת, יליד 1988) ועצרו אותו לחקירה. בעת חיפוש על גופו איתרו השוטרים סכין שהעלתה את חשדם כי עימה ביצע החשוד את המעשה (מצ"ב תמונת הסכין).

מחקירת האירוע עולה כי בין הקורבן לחשוד קיימת היכרות מוקדמת ובשל סכסוך מתמשך ביניהם, גמל בליבו החשוד החלטה לחבל ברכבו של הקורבן, על פי החשד על מנת לאיים עליו ולטעת בו תחושת פחד. וכך בצהריי היום, ללא היסוס, הגיח החשוד לחניית בניין מגורים מרכזי בעיר, וחיבל בגלגלי הרכב של הקורבן. 

מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת ע"י בימ"ש השלום באילת.

בימים אלו, בתום פעולות החקירה, הגישה חטיבת התביעות של משטרת ישראל, מרחב אילת, כתב אישום כנגד החשוד המייחס לו עבירות חבלה במזיד ברכב והחזקת סכין שלא למטרה כשרה.

פקד עו"ד ליטל סגל מלכה, תובעת פלילית שלוחת תביעות אילת: "לאור נסיבות העבירה, בייחוד לאור כך שהנאשם ביצע את העבירה לאור יום באזור מגורים במרכזה של העיר אילת, רק בשל סכסוך בינו לבין הקורבן, אין להסתפק בחלופה אחרת מלבד מעצרו של הנאשם, שכן כל חלופה אחרת לא תמנע מהנאשם מלחזור על מעשיו אלה. במקרה זה אינטרס ההגנה על הציבור גובר על האינטרס במתן חירותו של הנאשם".

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש