טיילת אילת כפי שטרם ראיתם אותה מעולם

מאת: דוברות עיריית אילת ● 21/6/2024 10:39 ● ערב ערב 3177
טיילת אילת הסובבת את המרינה, התחדשה ב – 15 מיצבי תאורה ייחודים, ביניהם פרחים, דולפינים, לבבות, עמדות בר מוארות ועוד. את המייצבים ייצרה חברת MK Illumination בשיתוף עיריית אילת, תאגיד התיירות אילת ומשרד התיירות והם מצטרפים לעשרות פינות צילום כולל מיצגי אומנות רחוב ברחבי העיר ■ בין המייצבים המוארים הוצבה צמוד לגשר עמדת טעינה מוארת לטלפונים ניידים
טיילת אילת כפי שטרם ראיתם אותה מעולם
מיזם לגונה בטיילת אילת - צילומים MK Illumination


 

   בין המייצבים שהוצבו לאורך הטיילת הסובבת את המרינה בצד של מלונות מלך שלמה ולגונה: עץ הכפכפים שעוצב במיוחד לאילת ברוח ה"ג'יבוטים" שהפכו לסמל העיר, עץ המשאלות שצמרתו מזכירה את השמש האילתית, עמדות צילום בצורת לבבות מוארים שמיד מעוררות רגש אהבה בקרב המצטלמים – משפחות, בודדים וזוגות אוהבים, הדולפינים שהינם חלק בלתי נפרד מהעיר אילת, מאירים את המרחב בצבעי כחול לבן מתחלפים ונותנים תחושה של זרימה ותנועה, שמש גדולה שמאחוריה רואים את כל הלגונה ומזוהה עם הסלוגן התיירותי של אילת Escape to the Sun, עמדות בר מוארות המספקות עמדה מוארת ואינטימית לישיבה מול המרינה, זרי פרחים מוארים שנשתלו בתוך עציצי ענק לאורך הטיילת, ומסמלים צמיחה ופריחה, סמל לאהבה ותקווה. עוד לאורך הטיילת הוצבה צמוד לגשר, עמדת ישיבה וטעינה מוארת המשמשת עמדת טעינה לטלפונים למבקרים ולמטיילים בטיילת. העמדה יוצרה מעץ המשמש לבניית סירות והתאורה כחולה כצבע הים. בנוסף הוצבו בטיילת האייסמול, 3 עמדות צילום צעירות ומקוריות עם האייקונים של הרשתות החברתיות, אינסטגרם, טיקטוק ופייסבוק.

 

 

   מייצבי התאורה יוצרו במיוחד עבור העיר אילת. אמני האור והצילום הבינלאומיים, ענת וסיון פרג' אותם אמנים שיצרו את מייצבי התאורה לאורך כביש האהבה יחד עם צוות מעצבים מחברת MK Illumination ציינו, כי המייצבים עשויים מאלומיניום ממוחזר ותאורת לד ירוקה חסכונית בחשמל וללא סכנת אור כחול, בסטנדרטים מקצועיים ובלעדיים לחברה ועמידים בתנאי מזג אויר החם והקיצוני של אילת. עוד ציינו, כי המייצבים יוצרו במפעלי החברה באירופה, תוך הקפדה על איכות החומר, רמת גימור גבוהה ותכנון הנדסי מוקפד. בעת ההתקנה בישראל, הקפידה החברה על העסקת צוותי מתקינים מקומיים מאילת, בשילוב עם צוות האומנים וצוות הנדסי של החברה מחו"ל.

 

 

   פרויקט התאורה החדשני הינו המשך כאמור לפרויקט דרך האהבה באילת, במסגרתו הוצבו 60 אלמנטים מוארים בצבעים אדום וורוד עם המילה אהבה ולבבות לאורך כביש האהבה המוביל משכונת השחמון של אילת היישר לרצועת החוף. הפרויקט נבחר לאחד מעשרת הפרויקטים המוארים המקוריים בעולם ובין המקומות שחייב לעבור דרכם.

 

 

   גם פרויקט טיילת האורות באילת, שהסתיים רק לאחרונה כבר הפך לאטרקציה תיירותית מובילה בארץ וזוכה לעשות אלפי שיתופים ברשתות החברתיות ולאחרונה זוכה להתעניינות רבה בעולם.

 

 


מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו במייל או בווטסאפ


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

 

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש