בשורה טובה נוספת לטסים מאילת

מאת: רותם נועם ● צילום: רותם נועם ● 12/7/2024 08:17 ● ערב ערב 3180
במסגרת השינויים שערכה לאחרונה רשות שדות התעופה הופתעו הטסים מאילת שנחתו השבוע בנתב''ג לגלות, כי בכבש המטוס ממתינים להם שני אוטובוסים ולא אחד ● אם עד כה הוביל האוטובוס מהמטוס רק לטרמינל 1, כעת ניתן לבחור בינו לבין אוטובוס ייעודי לטרמינל 3
בשורה טובה נוספת לטסים מאילת
מעכשיו ימתינו לכם שני אוטובוסים לבחירתכם בכבש המטוס

   באם לא די בתחילת הסדר מכירת כרטיסי הטיסה המסובסדים לתושבי אילת במחיר של 99 שקל לצד שהחל לפעול השבוע, בשורה טובה נוספת לטסים מאילת לנתב"ג,  שיכולים מהשבוע לבחור בין שני אוטובוסים הממתינים להם בכבש המטוס, האחד, מיועד לנוסעים עם כבודה, והוא ימשיך להוביל את הנוסעים בו לטרמינל 1, שם גם תמתין לטסים ההסעה החינמית באוטובוס הלבן שמסיע ללא עלות את הנוסעים עד לתחנת הרכבת סבידור בתל אביב. 

   האוטובוס השני שצורף מהשבוע, מיועד לטסים ללא כבודה, המעוניינים להגיע לטרמינל 3 ודרכו להמשיך ישירות ברכבת ישראל ליעדים שונים.

   המדובר בשיפור משמעותי עבור תושבי אילת שנאלצו עד כה להמתין עד לצאת ההסעה החינמית מטרמינל 1, שכן זו ממתינה בדרך כלל ששתי טיסות ארקיע וישראייר תנחתנה בטרם האוטובוס החינמי לתל אביב יוצא לדרכו. כתוצאה מכך, כמעט כל הנוחתים בטרמינל 1 נוהגים לדלג על ההסעה החינמית ומעדיפים את השאטל החינמי שמוביל אותם לטרמינל 3, משם הם לוקחים רכבת ליעדם. מעתה, אילתים הנוסעים ללא כבודה, יוכלו לדלג על הסיבוב המיותר ולקחת מיידית אוטובוס לטרמינל 3 ומשם לרכבת. נותר לקוות כי הסידור החדש ימשיך גם בעתיד.


מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו במייל או בווטסאפ


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת