הישגים יפים לנבחרת קנקו באליפות ישראל

מאת: מירב לוי דיאמנט ● 19/7/2024 04:16 ● ערב ערב 3181
נבחרת מועדון קנקו, מהמרכז לאומנויות לחימה באילת בניצוחו של המאמן ירדן דקר, לא עצרה לרגע גם באליפות ישראל ממנה חזרו החניכים מעוטרים במדליות ● למרות השנה שהעמידה בפניהם לא מעט אתגרים, אבל גם שיתופי פעולה ואימונים עם ספורטאים מהעוטף, הצליחה הנבחרת להגיע להישגים באליפות ישראל
הישגים יפים לנבחרת קנקו באליפות ישראל
הנבחרת הצליחה להגיע להישגים יפים למרות הכל - צילום: ליאור אזולאי

   למרות השנה המאתגרת והעובדה שבצל המלחמה השתתפו חניכי מועדון קנקו מאילת בפחות תחרויות מהרגיל, באליפות ישראל בג'ודו שהתקיימה לאחרונה, הצליחו חניכי המועדון בניצוחו של המאמן ירדן דקר להגיע להישגים יפים. "למרות שהחיים של כולנו השתבשו בצל המלחמה, לא עצרנו במועדון את האימונים", אומר השבוע הבעלים והמאמן ירדן דקר. "בתחילת המלחמה הגיעו אלינו ספורטאים מעוטף עזה ומהדרום והתאמנו איתנו. שיתוף הפעולה עזר להם להתאושש מהזוועות שעברו ויצר בינינו, המועדון באילת והמועדונים בדרום חברות שתימשך עוד המון שנים. האימונים איתם גם חיזקו אותנו ונתנו לנו הזדמנות להכיר יריבי אימון חדשים". ולמרות המיעוט היחסי בתחרויות השנה, במועדון לא ויתרו על מחנה אימונים מקצועי שהתקיים בחודש יוני והגיעו לאליפות ישראל מוכנים וההישגים מדברים בעד עצמם.


   בקטגוריית הנערים זכה פהים דניאל במדליית ארד במשקל 90 ק"ג. המדליה הזו באליפות ישראל מתווספת למקום השלישי בו זכה בתחילת השנה בקטגוריית הקד"טים ומקנה לו זכות להתאמן עם נבחרת ישראל במכון וינגייט.

 

   את מדליית הזהב היחידה של המועדון קטפה בתחרות סולומיה סרדצ'וק, שניצחה שלושה קרבות באיפונים מרשימים וחתמה על התואר אלופת ישראל הבלתי מעורערת לגילה. עוד בבנות זכתה לי- ים קינן במקום השני אחרי הפסד אחד בגמר לפניו חתמה על שלושה ניצחונות רצופים.

 

   במדליות כסף זכו: יעקב אטיאס, מתן ישראלי עבור שניהם זו הייתה השתתפות ראשונה באליפות ישראל וכבר בשלב מוקדם זה הם הצליחו להעפיל לשלב הגמר והפגינו יכולת מצויינת. רותם לאון זכה גם הוא במדליית כסף.


   במקום השלישי ובמדליית ארד זכו: אורן מאירי, עמית אזולאי, נבו טויטו, רפאל חושן, גם במקרה הזה השתתפו הארבעה בפעם הראשונה באליפות ישראל. עוד זכו במדליית ארד: מאור פטיטו ונדב גל.

 

   בקטגוריית הילדים סיים אבישי קדוש במקום החמישי והמכובד.

 

    ירדן דקר סיים את אליפות ישראל בשביעות רצון ואמר: "אני מאוד מרוצה מהישגי הנבחרת. ולמרות ההצלחות התוצאות לא משקפות את רוח הלחימה של הספורטאים, את הגיבוש, את ההתנהגות בקרב וההקשבה המלאה להוראות. הרבה מאלו בזכות צוות המאמנים שלנו הכולל צוות מאמני ג'ודו בוגרים כמ וגם את שמואל אהרונסון, המאמן המנטלי, שעושה עם הנבחרת עבודת הכנה כל השנה ודימה שמלמד את החניכים ג'יו ג'יטסו ברזילאי ונותן לנו יתרון עצום בעבודת הקרקע מול המתחרים. אנחנו ממשיכים להתאמן אף על פי ולמרות הכל ושום דבר לא יעצור אותנו מלאהוב את החיים שבחרנו". ■


יש לכם דיווח, תמונה או וידאו? טעות בכתבה? כתבו לנו במייל או בווטסאפ


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש