נעצר חשוד בסחיטה באיומים ותקיפה באילת

מאת: ניר אמיתי ● 7/8/2024 07:16 ● ערב ערב 3183
הוארך מעצרו של תושב אילת החשוד בסחיטה באיומים ותקיפה ● המשטרה: ''חושדים כי מדובר בחוב על עבירות פליליות משמעותיות'' ● כל הפרטים
נעצר חשוד בסחיטה באיומים ותקיפה באילת
אילוסטרציה DEPOSITPHOTO

   משטרת אילת הביאה להארכת מעצר ראשונה, חשוד שנתפס לאחר שבני משפחה הזמינו משטרה לביתם משום שהחשוד הגיע אליהם ביחד עם אדם נוסף, במטרה לאיים ולסחוט את אחד מבני המשפחה שלטענתו חב לו 5,500 שקל. סנגורו של החשוד לא הכחיש את העובדה כי מרשו הגיע לבית עם אותו אחר, אך תאר מסכת עובדתית שונה, לפיה מדובר בחוב כספי רגיל, בגין השכרת רכבים שביצע האיש למתלונן והלה לא שילם בעבור השכירות.

   כתוצאה מעימות קולני שהתגלע בין השניים, דחוף המתלונן את התוקף מחוץ לביתו, ולטענת הסנגור אף החל רודף אחריו עם אלה בידו. "לחשוד אין מה להסתיר", טען הסנגור, "מי שאתה מכנה קורבן הוא (העבריין) הראשי שרדף אחריו עם אלה", אמר והוסיף על החשוד: "הוא לא מסוגל לפגוע בזבוב...עלה נידף".

   האם חקרתם את "הקרבן" שנמצא בביתו באיזוק אלקטרוני?", שאל הסנגור. טוען המעצרים השיב כי "החשוד בכלל העלה טענות קצת אחרת בתיק", עוד הוסיף כי הוא מנע מהקורבן גישה לטלפון הנייד שלו. עם זאת, הודה טוען המעצרים כי טרם הורדו מצלמות האבטחה שתיעדו את המקרה. על טענות החשוד כאילו מדובר בחוב עבור השכרת רכב השיב טוען המעצרים "רכב שלא קיים, אנחנו חושדים שזה חוב על עבירות פליליות משמעותיות, יש לי חשד סביר ואף מעבר למה שאני צריך בהארכת מעצר ראשונה. טוען המעצרים סיכן כי המדובר באירוע חמור, בעוד הסנגור טען כי מדובר באדם תמים, "לא איזה עבריין מתוחכם או סוחט באיומים...שום אלימות לא היתה. מדובר בחצי עלה נידף, הוא ביקש את הכסף שלו סל הכול ממי שהוא עבריין מוכר ואלים ואותו אחר באמת תקף אותו, הוא פחד ממנו עד כדי כך שהוא ביקש את הכסף מאימא שלו שהיתה מחוץ לביתו...אני חושב שהמשטרה לא קלטה את התמונה במלואה. לא היו איומים, לכל היותר קללות".

   השופט שי ברגר האריך את מעצרו של החשוד עד ל8.8.24.


יש לכם דיווח, תמונה או וידאו? טעות בכתבה? כתבו לנו במייל או בווטסאפ


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

 

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש