הפיץ תמונות של עשרות ילדות מאילת וזה העונש שקיבל

מאת: מערכת יום יום באילת ● 8/8/2024 17:40 ● ערב ערב 3184
גזר דין ניתן השבוע בעניינו של רם דואני (43) לאחר שהודה והורשע במסגרת הסדר טיעון בכך שהפיץ באינטרנט תמונות של 22 קטינות ואף טען שהן מספקות שירותי מין ● העונש שקיבל - שמונה חודשי עבודות שירות, קנס ופיצוי לכל אחת מהקורבנות בסך 904 שקל
הפיץ תמונות של עשרות ילדות מאילת וזה העונש שקיבל
אילוסטרציה DEPOSITPHOTO
תגיות:

   לפי כתב האישום המתוקן, רם דואני (43), תושב קיבוץ נווה חריף בנגב, היה עוקב אחר חשבונות אינסטגרם של עשרות קטינות, רובן מאילת. הוא שמר את התמונות שהן העלו לרשת החברתית במחשבו האישי ועשה בהן שימוש בכך ששלח אותן למשתמשים זרים ב"סקייפ" או ב"טוטאל צ'אט" והציג את הקטינות ככאלה המספקות שירותי מין, כל זאת תוך שהתחזה בעצמו לקטינה.

   דואני שהתכתב עם משתמשים רבים, לא ידע שביניהם היו גם שני שוטרים סמויים. במחשבו האישי נתפסו כ-10,000 קבצים שהכילו חומרים פדופיליים, ובכללם סרטון ובו נראת פעוטה כבת 4, וסרטונים אחרים בהם נראים מבוגרים פוגעים מינית בילדים.

 במסגרת הסדר הטיעון אליו הגיעה מחלקת הסייבר בפרקליטות עם דואני, הוא כאמור הודה  בעבירות של החזקת חומרי פדופיליה ופגיעה בפרטיות. הפרקליטות טענה כי בכך הוא למעשה ״לקח אחריות והוביל לחיסכון זמן שיפוטי". עוד נטען כי "הנאשם גילה נכונות להתחייב למתן פיצויים משמעותיים לנפגעות העבירה וכן לתשלום הקנס. מדובר בנאשם נעדר עבר פלילי, המשתלב באופן חיובי בקבוצות טיפוליות".

   בנובמבר 2022 הרשיע בית משפט השלום בבאר שבע את דואני בעבירות של החזקה וצריכה של פרסום תועבה ובו קטינים, ופגיעה בפרטיות. בגזר הדין שניתן בתחילת השבוע, נקבע כי דואני ירצה שמונת חודשי עבודות השירות החל מ-1 בספטמבר במועצה הדתית באילת, זאת בנוסף לתשלום קנס בסך 7,000 ₪ ופיצויים לכל אחת מהקורבנות בסך 904 שקל.

עורך דינם של ההורים מסר כי בדעתם להגיש תביעה אזרחית כנגד דואני.