תחזית אסטרולוגית שבועית 15/08/24

מאת: צילה שיר-אל ● 15/8/2024 07:47 ● ערב ערב 3185
טיפ לילידי השבוע - ימים נעימים של הנאה עוברים עליכם למרות העובדה שכוכב מרקורי האחראי על התקשורת נמצא בנסיגה ובמזל שלכם. אלה ימים של תקשורת פתוחה.
תחזית אסטרולוגית שבועית 15/08/24
תגיות:

טלה

 

כוכב התקשורת המוכר בשמו מרקורי נמצא בנסיגה במקום המקושר עם הסביבה הטבעית שלכם, וגם הקשורה לצעירים מכם במשפחה כדי שתחוו איתם זמן איכות של תקשורת פתוחה. נראה שלפעמים מרוב שאתם עוסקים בעצמכם, אתם שוכחים את העובדה שיש עוד אנשים שתלויים בכם . זה בדיוק הזמן להוכיח לכולם שאתם גם אכפתיים ויצירתיים.


 

שור

 

לנושאי משפחה יש משמעות רבה השבוע , כיוון שנראה שהשמש בשמיים ביחד עם כוכב התקשורת שנמצא בנסיגה בבית זה יכולים לגרום לקונפליקט בתוך המעגל המשפחתי. היזהרו מהתפרצויות שאין לכם שליטה עליהם כיוון שסף הסבלנות שלכם קצר במיוחד. השתדלו להיות סבלניים ובמקרים שזה אפשרי,  אפילו לרכוש מתנת פיוס קטנה, על מנת לרכך את הקרובים לכם.


 

תאומים

 

זוהי תקופה טובה לטיפוח חיי המשפחה , כיוון שאתם מוכנים לקחת את האחריות הדרושה לכך. ניכר שיש לכם צורך לשפר את צורת חייכם וסביבת מגוריכם. מבחינה כספית החודש די בעייתי בגלל נסיגת הכוכב שלכם האחראי על התקשורת, עובדה שמכריחה אתכם לעשות חישוב מסלול מחדש , אך מאחר וכוכב השפע עדיין במזל שלכם, ההזדמנויות שלכם ימשיכו להגיע.


 

סרטן

 

אתם עסוקים מאוד בכל הקשור לטיפוח וטיפול בסביבה הטבעית שלכם גם אם היא מקשה עליכם את ההתנהלות של חיי היום יום. בני המשפחה מצפים מכם שתעזרו להם ומאחר והם קרובים אליכם רגשית ואף משפחתית, אין ספק שאתם משקיעים את מקסימום הזמן על מנת לעשותם מאושרים , על ידי כך שאתם לוקחים על עצמכם הרבה מחויבות על מנת להקל עליהם.  


 

אריה

 

כבר בטיפ ציינתי כי אתם בתקופה טובה מבחינה אישית ואף כלכלית. נראה שאתם בכיוון הנכון. הכוח בידיים שלכם להחליט החלטות ואתם בהחלט יכולים להפעיל אותן כדי להשיג את המטרות שלכם. המשך חשיבה הגיונית ולא רגשית,  למרות קשיי  נסיגת כוכב התקשורת בבית הכספים, תעזור לכם לפעול גם בעתיד בכיוון של דרך מעשית על מנת להגיע להישגים.  


 

בתולה

 

בשבוע הזה אתם ממשיכים להיות מושפעים ממעבר הכוכבים האישיים המסמלים עבורכם את הצורך בהתחלות חדשות . כוכב סטורן שנותן לכם את הרצון ללקיחת אחריות נמצא בבית השותפויות שלכם ולכן הוא מאוד משמעותי כיוון שזה הזמן שבו אתם מוכנים לבוא לקראת האחרים ולהתפשר על נושאים  משמעותיים שעד היום ייתכן שגרמו למחלוקת.


 

מאזניים

 

אתם נמצאים בתקופה שהתרחשויות חברתיות רבות בחייכם מתנהלות מאחורי הקלעים. כוכב התקשורת שנמצא בנסיגה בבית החברים והמעמד החברתי שלכם מעיד על כך שאתם בהתנהלות חברתית עמוסה מאוד ביחד עם אנשים רבים שאינם נחשבים חברים אמיתיים, אך אתם מעדיפים להיות איתם ביחסים טובים ולא להיכנס איתם לעימותים על רקע של מלחמת כוחות.


 

עקרב

 

התוכניות המקצועיות שלכם מתחילות להבשיל ולשאת פרי למרות הימצאות כוכב התקשורת בנסיגה בבית הקריירה שלכם. זה בדיוק הזמן שאתם עדיין לא ממש מגובשים בדעותיכם, אך הכיוון כבר ברור לכם. המחשבות על מה יהיה בעתיד מטרידות אתכם והן אלה שממריצות אתכם לפעולה. זה הזמן לתכנן, אך עדיין לא לבצע שום מהלך משמעותי.


 

קשת

 

נראה שאתם מתחילים להסתגל לכוכב סטורן שמביא אתו קשיים בבית המשפחה. בסופו של דבר למרות שזהו כוכב מעיק, הוא גם זה שגורם לכם להיות ממוקדים במטרה ואת היכולת להסתכל לאמת בעיניים ובהתאם לכך להתנהל. מחודש ספטמבר יתחילו התחלות חדשות ולכן מומלץ לכם לחשוב בצורה חיובית ואופטימית, על מנת שתוכלו לייצר הצלחה.


 

גדי

 

השמש בשמיים נמצאת אצלכם בחודש הקרוב במקום המקושר עם כספים שמגיעים ממקורות שאתם בונים עליהם ויכולים לעזור לכם למצב את עצמכם במקום אליו אתם שואפים להגיע. כמו כן גם כוכב התקשורת מרקורי נמצא במקום זה ואולם הוא בנסיגה ולכן חשוב מאוד שלא תיקחו הבטחות בצורה רצינית מדי, כיוון שעד לסיום הנסיגה הדעה של הנוגעים בדבר יכולה להשתנות.


 

דלי

 

אתם נמצאים בתקופה מאוד משמעותית שעיקרה חשבונות נפש על מה שעשיתם בשנה האחרונה. אתם תוהים מה הלאה ומה הולך להיות . נראה שנושאי כספים עדיין לא מגובשים אצלכם, אך זה בדיוק הזמן שבו עליכם לבדוק בעזרת ייעוץ חיצוני מהי הדרך הנכונה עבורכם לפעול. ילידי המחצית הראשונה של המזל חווים שינויים שאמורים להביא אתכם לדרך נכונה יותר.


 

דגים

 

כוכב השפע נמצא בבית המשפחה שלכם ביחד עם כוכב העשייה שלעיתים קרובות מדי מביא איתו חילוקי דעות ולכן חשוב שבשלב הזה תעזרו לעצמכם ואל תיכנסו לעימותים במקום שאתם אינכם בטוחים שזהו הדבר הנכון. מאחר ואתם מאוד עדינים ולעיתים קרובות אינכם רוצים להקשות על הזולת , חכו עד לסיום נסיגת כוכב התקשורת, כך תדעו שלפחות אתם מספיק ברורים לאחרים.


 

נייד: 2248626- 052

 

  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

יש לכם דיווח, תמונה או וידאו? טעות בכתבה? כתבו לנו במייל או בווטסאפ


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש