כתב אישום כנגד מפעילי אטרקציית פלייבורד באילת

מאת: רותם נועם ● 15/8/2024 08:43 ● ערב ערב 3185
המשטרה הגישה כתבי אישום כנגד שני צעירים תושבי אילת שהפעילו אטרקציה בשם ''פלייבורד'' למכירת משקאות משכרים במפרץ אילת ללא רישיון עסק
כתב אישום כנגד מפעילי אטרקציית פלייבורד באילת
פרינטסקרין מתוך סרטון יח''צ
תגיות:

   מכתב האישום שהוגש ביום א' השבוע (11.8) בבית המשפט השלום בעיר, עולה כי החשודים, “הפעילו עסק בשם פלייבורד – שהוא למעשה כלי שיט המשמש לעינוג ציבורי בכך שעיקר פעילותו הגשת משקאות משכרים לצריכה לשוחים בחוף נביעות באילת”. אחד הצעירים הוא בעל העסק והני הוא מנהלו. 
   מכתב האישום עולה כי לעסק היה היתר זמני לשנה אחת שהסתיים ב-1.4.24, אלא שכבר בתאריך 26.7.23 בוטל אישור הנדסי למתקן ימי על ידי מנהל אגף בכיר בהנדסה ותפעול נמלים. בעקבות הביטול הודיעה ב-12.11.23 עיריית אילת לבעלי העסק על ביטול ההיתרים הזמניים ולמעשה ביטלה את הרישיון הזמני החל מה-16.12.23, אלא שעל פי כתב האישום ב-26.7.24 במסגרת סיור ימי שגרתי בחופי מפרץ אילת הבחינו שוטרי מרחב אילת בנאשמים כשהם קושרים את אסדת העסק לרציף בחוף בו ממוקם העסק. בהמשך מששבו השוטרים למקום הבחינו ב-30 מבלים על האסדה כשהם צורכים משקאות משכרים. באישום השני נטען כי ב-19.7.24 התקבל דיווח במוקד החירום של המשטרה על רעש בלתי סביר שבוקע מתחום העסק. שוטרים שהגיעו למקום הבחינו בכ-50 מבלים שצרכו במקום משקאות משכרים. 
   באישום השלישי נטען כי ב-12.7.24 התקבל דיווח במשטרה על הפרת הסדר הציבורי במקום ושוטרים שהוזעקו הבחינו שוב במבלים השותים לשוכרה במקום. באישום הרביעי נטען כי ב-22.8.23 הגיע בקר הרישוי של מרחב אילת לעסק על מנת לערוך בו ביקורת רישוי עסקים, אז התגלה בבדיקה כי מצלמות האבטחה בעסק אינן מקליטות 14 ימים אחורה כנדרש בחוק. לפיכך הם מואשמים גם בהפרת תנאי הרישוי מכוחם פעלו.  

   לאחר הפרסום הגיב תומרפלייבורד בעמוד הפייסבוק של 'ערב ערב באילת': "יגמר בלא כלום כרגיל ניסיון נואש נוסף של משטרת אילת לסגור את האטרקציה מהיום הראשון בשנת 2012 ועד היום לא היתה שנה שלא הטרדתם תעודת עניות למשטרת אילת צריכים להתבייש והכי מעניין מי עומד אחרי זה במשך כל השנים למי האטרקציה מפריעה כל כך שבכול קיץ כאילו אין למשטרת אילת מה לעשות להגדיש כל כך המון משאבים סירות משטרה אופנועים ראשי מחלקות קציני רישוי כן כל זה בימי הקיץ כל שנה ושנה בשנת 2017 נתתם צו סגירה לעסק למשך 21 ימים ובוטל אחרי 24 שעות על ידי השופט השאלה של השופט אל התובע המשטרתי היתה איך בתאריך 21 לאוגוסט אתם מקצים שלושים שוטרים מצלמות גוף תצפיות על זה זה אם הגישו אלכוהול או קנו אלכוהול אין למשטרת אילת עבודה שהגעתם למצב הזה ומייד ביטל את הצו בושה למשטרת אילת האטרקציה עובדת ותמשיך לעבוד עד שבית המשפט יקבע אחרת במרוצת השנים הוא כבר החליט כמה פעמים לטובת האטרקציה וכך גם בעתיד בעזרת השם" ■


יש לכם דיווח, תמונה או וידאו? טעות בכתבה? כתבו לנו במייל או בווטסאפ


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש