כתב אישום כנגד פעילת הסביבה עינת שטקלר: ''פגעה בסביבה''

מאת: רותם נועם ● 15/8/2024 08:35 ● ערב ערב 3185
עינת שטקלר היא חובבת טבע מוכרת, המתעדת את החי באזור אילת ומתריעה לא פעם על מחדלים ומפגעים בסביבות העיר אילת ● כעת, לאחר שסירבה לשלם דוח של רשות הטבע והגנים, היא דורשת להישפט על דוח שקיבלה מרט''ג בגין הצבת מצלמות לתיעוד בעלי חיים בשטח השמורה ● שטקלר: ''מתנכלים לי בשל פעילותי”
כתב אישום כנגד פעילת הסביבה עינת שטקלר: ''פגעה בסביבה''
תיעוד של חזירי בר שנתפסו במצלמת הלילה של עינת שטקלר

   האם מצלמות הלילה שמתקינה חובבת הטבע ופעילת הסביבה עינת שטקלר מאילת פוגעות בשמורת מסיב אילת? אם תשאלו את רשות הטבע והגנים, הרי שהתשובה על כך חיובית. שטקלר המתעדת לאורך השנים האחרונות את אוכלוסיית התנים וחזירי הבר בסביבות אילת היא דמות מוכרת ברשות שמורות הטבע, שכן היא מתריעה לא אחת על מחדלים ומפגעים ואף מתעדת כאלו ומעבירה אותם לידי התקשורת, שלא אחת מפרסמת את ממצאיה. שטקלר היא אף אומנית סביבתית המשתתפת מעת לעת במיזמי סביבה ותיעוד הקשורים כולם לטבע, למדבר ולסביבה.
   בכתב האישום שהוגש כנגד השבוע (11.8) בבית משפט השלום באילת, היא נאשמת כי בשורת של תאריכים במהלך השנים 2022 – 2023 היא "הציבה בעצמה או באמצעות אחר, שלוש מצלמות שביל בפתח מאורת צבועים בנחל ניצוץ בתחום השמורה, ומחוץ לשבילים שסומנו על ידי רשות הטבע והגנים. אחת משלוש המצלמות הותקנה באמצעות קידוח בסלע קיים וקיבוע המצלמה לסלע בעזרת דיבלים וברגים", נטען. בשל כך היא מואשמת בפגיעה בשמורה.
   בשיחה עם 'ערב ערב' מסרה שטקלר כי היא זו שביקשה להישפט לאחר שקיבלה את הדוח מרט"ג, "הם מאשימים אותי בדברים שלא עשיתי. רשות הטבע והגנים מתנכלת לי בשל היותי פעילת סביבה", אמרה.   ■


יש לכם דיווח, תמונה או וידאו? טעות בכתבה? כתבו לנו במייל או בווטסאפ


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש