העבודה משתלמת

מאת: מירב לוי דיאמנט ● 16/8/2024 17:00 ● ערב ערב 3185
בשתי תחרויות שהתקיימו לאחרונה, הוכיחו שחייני הפועל אילת בניצוחו של המאמן סרגי גרום שהעבודה הקשה שלהם משתלמת ● בשנה האחרונה שלו בתחרות הגילאים הצעירים, קטף השחיין איגור קוסטין שתי מדליות כסף ומאותת על הפריצה שאולי תגיע בשנה הבאה בקטגוריית הנוער ● מי שכבר עושה את זה בנוער כמו גדול הוא השחיין לב שטיינברג שהשתתף בארבעה מקצים באליפות ישראל וקטף שלוש מדליות
העבודה משתלמת
לב שטיינברג ומאמנו סרגי גרום

   שמונה שחיינים מקבוצת הפועל אילת בניצוחו של המאמן סרגי גרום, ניסו להגיע לתחרויות הגמר של אליפות ישראל לגילאים צעירים שהתקיימה לאחרונה במכון וינגייט. בסופם של תחרויות המוקדמות, הצליחו תומר שטיינברג (האח של לב) בן ה-12 ואיגור קוסטין בן ה-14 להבטיח את הגעתם למקצי הגמר, כל אחד בארבעה מקצים נפרדים. קוסטין בשנתו האחרונה בגילאים הצעירים, סיים את מקצי המהירים עם מדליות כסף כשהוא חותם על מקום שני במקצה למרחק 50 מ' חופשי (26.2 ש'נ) ואת מקצה ה-100 מ' סיים בזמן של 56.6 שנ'. בשני המקרים פספס קוסטין על חודן של מאיות שנייה את מדליות הזהב, מה שדווקא מתקבל בברכה אצל מאמנו גרום, שמבהיר כי הכמעט הזה ישאיר אצל חניכו רעב גדול לקראת השנה הבאה, אז יעלה איגור כבר לקטגוריית הנוער ויוכל להתחרות על כרטיס הכניסה לאליפות קומן היוקרתית. את מקצה ה-100 פרפר סיים במקום השמיני בזמן של 1.05 ד'. את מקצה ה-200 מעורב סיים במקום השישי בזמן של 2.26 ד'.
   תומר שטיינברג, הצעיר העולה, השתתף בגמרים במקצים למרחקים: 50 מ' חופשי, 100 מ' חופשי, 100 מ' גב ו-200 מ' גב וסיים את כל המקצים ללא מדליות במיקומים שנעו בין 5-7. ואם תשאלו את מאמנו גרום, הוא יאמר לכם שאין בכלל ספק כי השנה הבאה של תומר תהיה שנת הפריצה שלו בבריכות השחייה.
   בסוף השבוע האחרון השתתף לב שטיינברג בן ה-17 מאילת באליפות ישראל לנוער ובוגרים שהתקיימה גם היא במכון וינגייט, לראשונה מזה שנים בחודש אוגוסט. לדברי סרגי, מועד אליפות ישראל נדחה בגלל רצף של תחרויות בינלאומיות בכללן האולימפיאדה, אלא שהשחיינים הבכירים, בכללם לב, הגיעו אחרי תחרויות הפיק עייפים יחסית לאליפות ישראל והתקשו לשבור את שיאיהם. לב עצמו השתתף באליפות ישראל בארבעה מקצים שבסיומם חזר הביתה עם 3 מדליות בקטגוריית הגילאים 17-18. את המקצה למרחק 50 מ' גב שחה לב בזמן של 26.5 שנ' וסיים שלישי לגילאי 17-18. לב שהעפיל לגמר א' במרחק זה סיים אותו במקום התשיעי כללי.
   את המקצה למרחק 200 מ' גב שחה לב בזמן של 2.04.08 ד' וזכה במדליית הזהב לגילאי 17-18. בגמר הבוגרים הכללי הוא סיים במקום החמישי והמצוין.
   את המקצה למרחק 50 מ' פרפר סיים לב במקום החמישי לגילו בזמן של 25.04 שנ' וסיים את גמר ב' במקום ה-12 כללי.
   את המקצה למרחק 100 מ' גב הוא סיים במקום השלישי לגילו בזמן של 56.83 שנ' וסיים במקום העשירי והאחרון בגמר א'.
   בכל המקצים בהם השתתף באליפות ישראל, הצליח לב לשחזר את הזמנים שקבע באליפות אירופה האחרונה לנוער, אך לצערו לא הצליח לשפרם. "כשעברת סדרת תחרויות קשה ברצף, קשה לצפות שספורטאי יצליח לשמור על יכולת שיא", מסביר המאמן גרום שמרוצה מהישגי חניכו.   ■


יש לכם דיווח, תמונה או וידאו? טעות בכתבה? כתבו לנו במייל או בווטסאפ


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש