אילת העפילה שלב בגביע - קריית גת חוסכת בתקציב

מאת: מירב לוי דיאמנט ● 6/9/2024 03:49 ● ערב ערב 3188
במקום בו אגודת בני אילת משקיעה מעל חצי מיליון ש"ח בשנה רק לטובת נסיעות למשחקי חוץ, השבוע הודיעה יריבתה של בני אילת, מכבי קריית גת, שלא תגיע למשחק סיבוב ב' בעיר מטעמי חיסכון כספי ● "זה בושה והכי לא ספורטיבי", אמר השבוע חבר ההנהלה תותי נופי ● בקבוצת הבוגרים השלימו את הסגל כמובטח עם דגש גדול על שחקנים אילתים
אילת העפילה שלב בגביע -  קריית גת חוסכת בתקציב
׳׳זה בושה והכי לא ספורטיבי׳׳. תותי נופי, חבר הנהלת בני אילת

   היום (חמישי) קבוצת בני אילת הייתה אמורה לפתוח את משחקיה לעונה הקרובה במשחק גביע ראשון במסגרת סבב ב' מול מכבי קריית גת, גם היא מליגה ב'. אלא שהשבוע התבשרה בני אילת כי היריבה בחרה שלא להגיע ולהפסיד טכני בשם החיסכון הכלכלי. "זה בושה והכי לא ספורטיבי", אמר על המהלך השבוע תותי נופי, חבר הנהלת בני אילת. "כולם צריכים ללמוד מאיתנו ולהבין מה זה להוציא מעל חצי מיליון ש"ח בשנה רק לטובת נסיעות למשחקי חוץ".
   ביום חמישי הבא (12/9) תתחיל אילת את עונת משחקי הליגה במשחק בית ראשון לעונה מול בית"ר קריית גת.
   נכון להיום אילת סיימה את הקאדר ומוכנה לפתוח את העונה כשבראשה המאמן שבתאי טסל ולצידו עוזר המאמן יובל בונן.  בתפקיד מנהל הקבוצה ישמש בעונה הקרובה אבירן עדוואי, איש לוגיסטיקה בצבא שיתרום מיכולתו וכישוריו בקידום הקבוצה וטיפוח השחקנים. רשימת שחקני החיזוק בבני אילת כוללת נכון להיום את החלוץ אחמד כרים, שחקן ליגה א' בכפר קנא, המגן ניסים סויד, שחקן ליגה א', שוער מרמורק הצעיר שגדל במחלקת הנוער של אשדוד - שחר בן יקיר וסולטן זועבי, קשר אמצעי שחזר לאילת לאחר 10 שנים ולאחר שהיה שותף לעליית הקבוצה אז לליגה א'. השחקן אמנם לקראת סוף הקריירה, אך ישמש כשחקן סגן רחב לאחר שעבר לעיר בעקבות מקום עבודתה של אשתו. לחבורה יצטרף העונה גם רועי בניטה, שחקן אילתי ששיחק במחלקת הנוער של בני יהודה, חזר לאילת לשחק כאן לפני שנתיים ונאלץ לפרוש לשנה אחת בעקבות פציעה. בעונה הקרובה יחזור בניטה למגרש. כמו כן הועלו העונה שלושה שחקני נוער מוכשרים לבוגרים: יאיר סתווי (16.5), יהב פלר (16.5). שניהם יתווספו לחבורת הצעירים המוכשרים בני אילת שהצטרפו לקבוצת הבוגרים כבר בעונה שעברה: עומר ברייר (18), גל כץ (20) יגור מיכלקוב (19) יחד איתם ישלימו את הסגל איתי שטלונג, זוהר שיפמן ועומר מזרחי.
   בשלב הבא בגביע תפגוש בני אילת ב- 23/9 בבית את בית שמש שניצחה בסיבוב הראשון את שדרות. ■


יש לכם דיווח, תמונה או וידאו? טעות בכתבה? כתבו לנו במייל או בווטסאפ


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש