שבתאי טסל יאמן את בני אילת

מאת: מירב לוי דיאמנט ● 19/7/2024 04:19 ● ערב ערב 3181
אחרי 3 שנים בהם שימש כעוזר מאמן קבוצת הבוגרים והחליף לא פעם את המאמן הראשי באימון וגם מאחורי הקווים במשחקים, אחרי 3 שנים בהן אימן את קבוצת הנוער של בני אילת, שבתאי טסל, קפטן בני אילת לשעבר, יקבל העונה סוף סוף בגיל 34, את שרביט המאמן ● "אני מאוד נרגש וכבר מחכה להתחיל", אמר השבוע המאמן החדש - ישן שמתכוון להרכיב את הקבוצה בעיקר על טהרת הכוחות המקומיים: "הגיע הזמן לתת לאילתים להוכיח מה אנחנו באמת שווים"
שבתאי טסל יאמן את בני אילת
"הגיע הזמן לתת לאילתים להוכיח מה אנחנו באמת שווים" - שבתאי טסל

   מי שציפה שאיברהים אבו רקייק, מי שאימן בעונה שעברה את קבוצת הבוגרים של בני אילת בליגה ב', ימשיך גם העונה בתפקידו, הופתע השבוע לגלות שבהנהלת בני אילת עשו חישוב מסלול מחדש והעניקו באהבה וברוב קולות את תפקיד מאמן הקבוצה הבוגרת לשבתאי טסל, אחד האנשים היותר מזוהים עם הקבוצה האילתית ולא בכדי. הוא הגיע לאילת לפני 13 שנים כשחקן בקבוצת הבוגרים ומהר מאוד בלט וקיבל את סרט הקפטן. טסל שהתאהב בעיר ובאגודה נשאר באילת, היה חלק מהעלייה השנייה של הקבוצה לליגה א' בעונת 2014/2015 וגם בעלייה השלישית בעונת 2020/2021. בשלוש השנים האחרונות לצד היותו מאמן קבוצת הנוער, שימש טסל כמאמן קבוצת הבוגרים ולא פעם מצא את עצמו מחליף את המאמן באימון וגם מאחורי הקווים במהלך משחקים. "הוא היה עבורינו האופציה האילתית הברורה לתפקיד", אומר השבוע חבר ההנהלה תותי נופי על הבחירה בטסל. "אחרי שבחנו את כל האופציות שיש בשוק והבנו שכל המאמנים שהבאנו לאילת מבחוץ בשנים האחרונות לא באמת הביאו אותנו להצלחות יוצאות דופן, ומנגד העלויות שלהם היו גבוהות, היה לנו ברור ששבתאי הוא התשובה שלנו והוא בשל לתפקיד. ההנהלה בחרה בו ברוב קולות. הוא נמצא במערכת הרבה שנים, אימן כל קבוצה אפשרית למעט קבוצת הנשים, הוא איש מערכת, מכיר, יודע, ובעיקר מאמין בשחקן האילתי שזה משהו שמאוד חשוב לנו. שבתאי רעב להצלחה, מקצוען והגיע הזמן שגם מאמן אילתי יקבל את ההזדמנות. כמובן שיש לו את תעודת האימון הנדרשת, הוא עבר את כל הקורסים האפשריים ובשנה האחרונה עבר אפילו השתלמות מקצועית של שבועיים בגרמניה".

יש כוונה לסמן כמטרה בעונה הקרובה חזרה לליגה א'?
   "העלייה לא מוגדרת כמטרה שלנו כל עוד אנחנו כרגע מתוקצבים ברמה שאנחנו מתוקצבים בשנים האחרונות. ראש העיר יודע את זה, הנהלת העירייה יודעת את זה וגם האוהדים יודעים את זה. אנחנו יכולים להילחם על העלייה ואולי להפתיע אבל לא נבנה קבוצה לעלייה - אין לנו את היכולת הכלכלית להוריד לעיר 4-5 תותחים בעלות של 10-15 אלף ש"ח כל אחד בחודש. אנחנו לא מסוגלים וגם לא רוצים להחזיר את האגודה אחורנית לימים שלא היו משלמים משכורות, לימים שהאגודה היתה חייבת כסף לספקים, שהיו רודפים אחרינו בעיר. אנחנו רוצים להיות מסודרים, לשלם בזמן ולהוציא אוטובוסים למשחקים".

מי יהיה עוזר המאמן?
   "יש לשבתאי שתי אופציות והוא כבר פנה אל האנשים. מקובל שאת עוזר המאמן ואת הצוות מסביב, המאמן בונה לעצמו. אני יכול כבר לומר שליאור סרי יהיה על הכושר וכפיר כהן יהיה מאמן השוערים. בעניין עוזר המאמן טסל יקבל את החלטתו".

 

טסל: מתרגש ומצפה


   רגע אחרי מינויו לתפקיד שבתאי טסל לא מסתיר את התרגשותו: "אין מישהו שמתרגש יותר ממני בימים האלו. אנחנו מחכים להתחלה", הוא אומר ומבהיר שרעב להצליח לא חסר. "נעבוד הכי ברצינות, הכי חזק, הכי קשה ובעיקר ניתן הזדמנות לאילתים להוכיח מה באמת אנחנו שווים. לצערי תמיד מסתכלים על מה שיש בחוץ ופחות על מה שיש לנו בבית, זו ההזדמנות שלנו, להוכיח שמה שיש לנו בבית מספיק לפחות לליגה הזו".■ 


יש לכם דיווח, תמונה או וידאו? טעות בכתבה? כתבו לנו במייל או בווטסאפ


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש