שוחררה האם מאילת החשודה בגרימת מות תינוקה

מאת: רותם נועם ● 19/7/2024 10:01 ● ערב ערב 3181
בית המשפט השלום באילת שחרר בתנאים מגבילים את האם החשודה בגרימת מות תינוקה לאחר ששהתה במעצר מאז ה-24.6
שוחררה האם מאילת החשודה בגרימת מות תינוקה
צילום ארכיון דוברות מד

   לאחר שהתקבלה הסכמת הפרקליטות, קיבל סגן הנשיא השופט, שי ברגר, את בקשת סנגורה של החשודה העצורה מאז ה-24.6 והורה על שחרורה בתנאים מגבילים, זאת בהעדר חוות דעת על נסיבות מותו של התינוק. האם חשודה בגרימת מותו של התינוק, התעללות בקטין ובהחזקת סמים לצריכה עצמית.

ביום בו מת התינוק, הוריו עזבו אותו לבדו לאורך שעות. התינוק מת כארבע שעות טרם מצאה אותו האם כשהוא ללא רוח חיים. עוד עלה מחקירת המשטרה, כי לא הייתה זו הפעם הראשונה בה הושאר התינוק לבדו. בחקירתה של האם נתגלו סתירות והיא ובן זוגה אף עברו בדיקות פוליגרף.

   בדיון נערך אמש (18.7) חתמו הוריה של החשודה על ערבות לצד ערבות עצמית בגובה 20 אלף שקל וכן הוסכם על עיכוב יציאתה מהארץ למשך 180 יום. השופט ברגר קיבל את עמדת סנגורה של החשודה והגביל את משך הזמן שבו יהיה אסור עליה ליצור קשר עם בן זוגה החשוד אף הוא בפרשה, למשך 60 יום ולא 180 כפי שדרשה הפרקליטות. החשודה עזבה את אילת והיא צפויה לשהות בבית הוריה במרכז הארץ.

   כזכור, דיווחה האם למד"א על הידרדרות במצבו של בנה. פרמדיקים שהגיעו לבית נאלצו לקבוע את מותו, ודיווחו למשטרה על חשד להזנחה. עם הגעתם של השוטרים הם מצאו כי הבית מזוהם ומטונף ולמעשה אינו ראוי למגורים. הוריו של הפעוט נעצרו במקום.

   עורך דין קובי קיסוס שמייצג מטעם הסניגוריה הציבורית את האם אמר לאחר מעצרה: "מדובר באם צעירה שמעולם לא היו כלפיה תלונות על הזנחה אלימות. היא נמצאת במצב נפשי קשה נוכח הטרגדיה הקשה. האם היא שהזמינה את מד"א ברגע שראתה הידרדרות במצבו של בנה".

   "היא משתפת פעולה באופן מלא ומכחישה את החשדות באופן גורף", הוסיף קיסוס, "אנו מצפים שהמשטרה תחקור את המקרה במהירות כדי שהאם תוכל להשתחרר ולהתחיל את תהליך שיקומי". 

   בחדשות כאן 11 חשפו בהמשך כי האב ריצה בעבר עונש מאסר של כמה שנים בכלא, ולאחר שחרורו ועד למעצרו בתחילת השבוע היה נתון בפיקוח של יחידת צור המפקחת על עברייני מין במסוכנות ברף הגבוה. זהו מעצרו החמישי של האב, בן ה-34. בעבר נעצר גם על עבירות רכוש.עוד פורסם בכאן 11 עדותה של אישה, אשר טיפלה בילד במשך יומיים לאחר שהאם פרסמה פוסט בפייסבוק, שבו היא מחפשת אדם שישמור על התינוק ללילה בלי תשלום. אימה של האישה דיווחה לעובדת סוציאלית על המקרה ועל כך שהאם ניתקה קשר ולא חזרה לקחת את הילד כעבור לילה אחד. תלונות נוספות התקבלו ברווחה בעקבות פרסום הפוסט.


יש לכם דיווח, תמונה או וידאו? טעות בכתבה? כתבו לנו במייל או בווטסאפ


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש