חסן נסראללה - מחבל, איש דת מוסלמי, פוליטיקאי ועומד בראש ארגון הטרור חיזבאללה

מאת: צילה שיר-אל ● 15/8/2024 07:52 ● ערב ערב 3185
את האויבים שלנו כדאי וחשוב מאוד ללמוד מקרוב מאוד על מנת לנסות להבין ולצפות מראש את מניעיהם ואת דרך התנהגותם.
חסן נסראללה  - מחבל, איש דת מוסלמי, פוליטיקאי ועומד בראש ארגון הטרור חיזבאללה
תגיות:

תאריך לידה 31.8.1960 יליד מזל בתולה

את האויבים שלנו כדאי וחשוב מאוד ללמוד מקרוב מאוד על מנת לנסות להבין ולצפות מראש את מניעיהם ואת דרך התנהגותם.

אין ספק שנסראללה ביחד עם שותפיו האיראנים מכירים היטב את התרבות הישראלית, כי גם ללא כדור אחד מבחינתם, הם מצליחים להשבית ,לתסכל ולשבש מדינה שלמה בפחד שמא אוטוטו תתחיל המתקפה הנוראית שתשבית את כולנו ולא שמנו לב שכבר עכשיו נגרם לנו נזק כלכלי כבד מאוד, וביחד עם העובדה שהמדינה בעמדת ציפייה גם מאות אלפי ישראלים תקועים בחו"ל ללא יכולת לחזור, באם אין להם סכומי עתק לשלם על כרטיסם. ולמעשה, זו תגובה מאוד משמעותית עבורנו, אך עדיין לא מספקת עבורו.  ואולי, אם התקשורת לא הייתה כל כך פתוחה לא היו יודעים בצד השני מה עובר עלינו ,ופחות משתמשים בידע שאנו למעשה נותנים לכם על מגש של זהב.

נסראללה יליד מזל בתולה ובקרוב יחגוג יום הולדת 64. תקופת יום ההולדת היא תקופה רגישה מאוד לכל אחד, כל שכן למי שעומד בראש ארגון טרור בזמן מלחמה.

מרבית הכוכבים שלו במזל אדמה עובדה שמלמדת על כך שהינו פרקטי מאוד . הוא אינו פועל בצורה אימפולסיבית למרות הדחף הפנימי שלו, ההיגיון אצלו תמיד ינצח את הרגש ולכן אין מקום אצלו לרחמים , הכלה או דיבור כלשהו שירכך אותו בגלל הסבל שעובר העם בלבנון.

הוא חזק, שתלטן וחדור מטרה. יש לו יכולת להבין כל דבר לעומק ולא יניח לשום פרט להעלם מעיניו . הוא מכיר את המנהיגים שלנו הרבה יותר טוב ממה שהם מכירים אותו והוא יודע כיצד לנגן על העצבים של כל אחד מהם,  בהתנהלות שלו ולכן הם גם מחכים לכל מוצא פיו. כולם בסביבה הטבעית שלו מתייחסים אליו בסוג של יראת כבוד כולל האויבים שלו  - שהם אנחנו. הוא מבחינתו , לאחר שהוא לומד להכיר את האנשים / האויב מולו ואוסף את כל הנתונים, הוא יודע לשכנע את הקרובים אליו בצדקת דבריו ובדרך חשיבתו , גם אם העומד מולו חושב לגמרי אחרת.

יש להאמין לדבריו וכשהוא חושב ופועל הוא בדרך כלל יעדיף לעשות זאת בגדול, לעיתים עד אובדן פרופורציה – אך זה קורה לו לעיתים נדירות בלבד.

הוא נולד ביום שמספרו 4 – שמשמעותו ארבע קירות , כך שאם מישהו חושב שהוא סובל מכך שהוא יושב מתחת לאדמה – זו טעות. נסראללה חשדן מאוד, הבידוד טוב לו כיוון שהוא גם לא נותן לאף אחד להתקרב אליו , כל שכן מבחינה רגשית.

מספר הגורל שלו הינו 1 ולכן הוא פועל באופן אינדיבידואלי , לא משתף במחשבותיו הפרטיות ומעדיף לקבל החלטות לבד. רק באין ברירה יפנה לעזרה.

בחודש הקרוב כוכב המלחמה המוכר בשמו מארס מגיע לבקר את המקביל אליו מארס במפה של נסראללה, ולכן הוא עדיין נמצא בשבוע שלם של התלבטויות מצדו ,כיצד ואיך לתקוף כיוון שרק לתסכל אותנו ולגרום לנו להפסדים כלכליים לא מספיק לו , והוא רוצה משהו יותר משמעותי כמו "עין תחת עין", בהתאם לתרבות הערבית שגם יוכיח לכולם שהמילה שלו אכן מילה.

הסכנה שלנו מצד נסראללה עדיין לא חלפה , רק בשבוע האחרון עצרו אותו בכוח מלפעול והוא הסכים, כיוון שהוא הבין את האקט הפסיכולוגי המתסכל של המתנה לתגובה , אך כפי שאמרתי זה עדיין לא מספיק מבחינתו.

שמרו על עצמכם והקשיבו להוראות – זה לא נגמר, עד שנסראללה לא יירגע.

בברכת שבוע קל ושקט


יש לכם דיווח, תמונה או וידאו? טעות בכתבה? כתבו לנו במייל או בווטסאפ


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש