תחזית אסטרולוגית שבועית 22/08/24

מאת: צילה שיר-אל ● צילום: אילוסטרציה ● 23/8/2024 23:11 ● ערב ערב 3186
טיפ לילידי השבוע - הכוכב וונוס שנמצא במזל שלכם ואחראי גם על כספים וגם על מערכות יחסים גורם לכם לימים של נחת ורצון לפנק את הקרובים לכם ולהתפנק גם בעצמכם.
תחזית אסטרולוגית שבועית 22/08/24
תגיות:

טלה

 

בית היצירה שלכם מופעל בצורה מאוד אינטנסיבית ולכן נראה שלמרות העובדה שכוכב התקשורת בנסיגה במקום זה ומעיד על קשיים בביצוע התוכניות שלכם , הרי שבכל זאת , זה הזמן לפעול במלוא המרץ בכל הנוגע ליישום תכניותיכם האישיות  שיכולות להביא את התחביבים שלכם לרמה גבוהה של עשייה. זה בדיוק הזמן הנכון לשתף עוד אנשים במטרות שלכם.    


 

שור

 

נושאי התקשורת במשפחה בשבוע הקרוב יהיו מאוד אינטנסיביים עבורכם ויעמידו אתכם במצבים שבהם לא תהיו בטוחים שאתם עושים את הדבר הנכון ובהחלט ייתכן שתהיו חסרי מנוחה ברמה שיכולה לגרום לכם לחוסר סבלנות עם אנשים קרובים לכם. השתדלו להיות קצת יותר מחוץ לבית ולעסוק בדברים שעושים לכם טוב כדי להתרחק ממצבים שמקשים עליכם.


 

תאומים

 

אתם עסוקים מאוד עם הסביבה הקרובה והמשפחה . כוכב התקשורת המזוהה אתכם שנמצא עכשיו בתקופה של נסיגה מאוד מקשה עליכם לבצע את המטרות שלכם וכרגע הן לנסות לפתח יותר את היחסים ולהגיע למקום בו אתם מאוד מרוצים מסך כל התקשורות שיש לכם עם כולם. בעוד כחודש תוכלו ליישם יותר טוב את מטרותיכם ולכן נסו להתאזר בסבלנות בחודש זה.


 

סרטן

 

אתם נמצאים בתקופה רגישה בגלל השפעתו של כוכב המוכר בשמו מרקורי שאחראי על התקשורת ונמצא עכשיו בנסיגה . כוכב זה דורש מכם לבצע שינויים שלא תמיד אתם שלמים איתם, כיוון שהם דורשים מכם התנהלות אחרת ממה שהורגלתם לה עד היום ולכן עובדה זו לא מוסיפה לכם שקט נפשי . ולכן, עד שיתבהרו דברים  -זה בדיוק הזמן הנכון לתת לחיים לזרום לאן שהם מנתבים.  


 

אריה

 

כבר בטיפ ציינתי כי אתם בתקופה טובה מבחינה אישית ואף כלכלית. נראה שאתם בכיוון הנכון. הכוח בידיים שלכם להחליט החלטות ואתם בהחלט יכולים להפעיל אותן כדי להשיג את המטרות שלכם. המשך חשיבה הגיונית ולא רגשית,  למרות קשיי  נסיגת כוכב התקשורת בבית הכספים, תעזור לכם לפעול גם בעתיד בכיוון של דרך מעשית על מנת להגיע להישגים.  


 

בתולה

 

כוכבים משמעותיים מבקרים אתכם בשבוע הזה ולמעשה כך גם במהלך כל החודש הקרוב. בשני מקומות סותרים זה לזה . מצד אחד השמש וגם כוכב וונוס שאחראי על יחסים וכספים גם הוא נמצא במזל שלכם ומצד שני, הכוכב שלכם שמייצג תקשורת ויכולת ביטוי המוכר בשמו מרקורי, נמצא במקום מסוגר כמו תת מודע וגם בנסיגה כך שאתם מרגישים צורך להתכנס רגשית בתוך עצמכם.


 

מאזניים

 

זוהי תקופה שבה אתם מרגישים דואליות בחיים האישיים שלכם . מצד אחד, אתם פורחים מבחינה חברתית ומנגד יש לכם רצון עז להתחבא ולהיות בתוך עצמכם. הצורך הזה בהתכנסות פנימה נכון עבורכם בתקופה זו כיוון שאתם חשים עייפות וכובד לאחר תקופה ארוכה שבה הוצאתם הרבה אנרגיה, שמסתבר שלא תמיד שירתה אתכם. מצאו זמן לנוח.


 

עקרב

 

תחומי הקריירה בחייכם מאוד משמעותיים, כיוון שכוכב המשפיע על יחסים  נמצא החודש במקום שיכול לעזור לכם לדחוף את עצמכם בדרך של שיחות שיווקיות ולהצליח בכך. זה הזמן להבליט את יכולותיכם המקצועיות, ולהראות לאחרים עד כמה אתם יכולים להצליח. חשוב שתבואו ברעיונות חדשים ומקוריים על מנת שתוכלו להוכיח שבחרו אתכם בזכות כישוריכם הרבים.  


 

קשת

 

אתם עוברים תקופה מלחיצה וקשה עבורכם, בנושאי בית ומשפחה בגלל כוכב סטורן שגורם לכם לקחת אחריות שאתם לא תמיד מרגישים שאתם מעוניינים בה. ובנוסף, גם נושאי קריירה מאוד מטרידים אתכם, כיוון שאתם מרגישים שאתם צריכים לעשות שינוי ועדיין מתלבטים מה יהיה הדבר הנכון עבורכם. חכו עד לסיום נסיגת כוכב מרקורי ואז תחשבו מחדש את סדר העדיפויות.


 

גדי

 

אתם עוברים תקופה משמעותית ומעצבת בחייכם שגורמת לכם לעשות שינויים במחשבותיכם, בעיקר בנושאי עבודה ולהבין אחרת את החיים בעקבות הנסיבות שאתם עוברים. ההצלחה לא תגיע מעצמה, ונראה שאתם חייבים לעבוד קשה עבורה ולפתוח לעצמכם כל פעם ערוצי תקשורת חדשים. בנוסף, זהו שבוע מוצלח לבדוק בו אפשרויות של שיתופי פעולה כלכליים.


 

דלי

 

אתם נמצאים לאחר חצי השנה שלאחר יום ההולדת שלכם ולכן נראה שזוהי תקופה מאוד משמעותית שבה אתם עושים חשבונות נפש רבים לגבי ההתנהלות שלכם בחיים ובעיקר הכספית והזוגית. נראה שאתם נמצאים בהתלבטויות משמעותיות שגוזלות מכם אנרגיה ולכן קחו לכם את הזמן להפסקה, כדי להחליט נכון ברגעים שאתם חייבים לעשות החלטות משמעותיות בחייכם.


 

דגים

 

אתם עובדים קשה מאוד ועדיין לא נראה שאתם מרוצים מההתנהלות של חייכם כיוון שהעבודה הסיזיפית שאתם עושים, נועדה על מנת להוכיח לכולם שאתם יעילים ואוהבים לעזור , למרות שלא תמיד אתם חושבים כך ביחס לעצמכם. במישור המשפחתי,  אתם נמצאים על פרשת דרכים ולכן חשוב מאוד לפעול בהגיון למרות שלעיתים מתחשק לכם לשבור את הכלים.  


 

נייד: 2248626- 052

 

  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

יש לכם דיווח, תמונה או וידאו? טעות בכתבה? כתבו לנו במייל או בווטסאפ


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש