מותק - מדור החברה של אילת

מאת: מערכת יום יום באילת ● 23/8/2024 23:24 ● ערב ערב 3186
מותק - מדור החברה של אילת
תגיות:

טיפולי אסתטיקה באילת
ד״ר אלכס גוכברג, נוירוכירורג ומומחה לאסתטיקה, הגיע לאילת כמדי חודש ליומיים של טיפולים, בעזרתן של סיוון ומיטל - נותנות השירות והמתאמות שעומדות מאחורי האופרציה שנקראת ד״ר אלכסנדר גוכברג. לד"ר גוכברג - קליניקות בראשון לציון, ירושלים, אילת, באר שבע ונתיבות.
פעילויות לילדי וילדות מפונים באילת
פעילות מוגברת של CIMI  -עמותת מתנדבים -המרכז להגירה בינלאומית ולקליטה בחופשת הקיץ לילדי מבקשי מקלט באילת: לימוד שחיה, כלבנות וסדנת הרגעה לאימהות נוכח מלחמה במועדונית של CIMI באילת. במהלך הקיץ, בנוסף לפרויקטים הקבועים - מרכז למידה, סדנת אומנות וחוג 'סביבה' עם ש"ש של הרט"ג אילת - בזכות תרומות ומתנדבים, הצליחו צוות   CIMI לנצל את החופש הגדול לקיום מגוון פעילויות מיוחדות לילדי מבקשי מקלט. באוגוסט נפתחו מספר חוגי שחייה. הקבוצה הצעירה ביותר, הינה קבוצה של 9 ילדים העולים לכיתות ב' וג' שלומדים לשחות בבריכה מים בששון בהדרכתם של המורים דיקלה וחבי. שתי קבוצות של הילדים הגדולים יותר - העולים לכיתות ה' ו-ו' - זכו בצלילות היכרות עם מדריכים של מועדון הצלילה "מנטה", בנדיבות המלון ישרוטל ים סוף באילת. הילדים היו פשוט מאושרים. בנוסף לפעילויות במים, הייתה סדנת תקשורת עם כלבים בהנחיית מיה בן פזי - כלבנית - ונולה - הכלבה המדהימה שלה. דרך הסדנה הילדים קיבלו כלים ולמדו כיצד לגשת ולתקשר נכון עם כלבים, וגם בכלל כלים לאינטראקציה בין אישית נעימה ומכבדת. בתחילת החודש התקיימה גם "סדנה להרכבת תיק עזרה ראשונה נפשית" נוכח האזעקות וההתראות הנשמעות מעת לעת באילת . סדנה זו, בהנחייתה של מיטל בזק, הייתה עבור אימהות לילדי מבקשי מקלט. במהלך הסדנה מיטל שיתפה אותן בטכניקות וכלים להרגעה, אשר יכולים לעזור במצבי חרדה ולחץ, לשימוש אישי, עם ילדיהן ועם מי שבסביבה שזקוק לרגיעה.
צילום : CIMI אילת
שמעון עמר מונה לתפקיד סמנכ"ל משאבי אנוש של רשת מלונות 'אסטרל'
שמעון עמר, עם ניסיון של 35 בענף התיירות, שימש עד לאחרונה כמנכ"ל מלון אסטרל וילג'. הוא יחליף את פזית בוסקילה שתשמש מעתה כמנכ"לית מלון מלכת שבא היוקרתי לצד מלון 'אריאה'. רשת המלונות 'אסטרל' הודיעה על מינויו של שמעון עמר לתפקיד סמנכ"ל משאבי אנוש של הרשת המונה שבעה בתי מלון ברחבי העיר אילת. כמו כן, כחלק מהרשת מנוהלים גם המלונות אסטרל וילג', אסטרל מאריס, אסטרל נירוונה קלאב, אסטרל פאלמה ואסטרל נירוונה סוויטס. את דרכו בעולם המלונאות החל עמר לפני כ- 35 שנה כפקיד קבלה במלון ישרוטל המלך שלמה, ולאחר מכן מילא שורה של תפקידים נוספים ברשת עד למינויו כסמנכ"ל מלון ישרוטל רויאל גארדן. משם התקדם שמעון לתפקיד מנכ"ל במלונות 'קיסר פרימייר' ואורכידאה. לרשת 'אסטרל' הצטרף עמר לפני כשמונה שנים וחצי ומאז שימש כמנכ"ל מלון אסטרל וילג', בו ביצע מהפך והפך אותו לאחד המלונות המשפחתיים והאהובים ביותר בעיר הדרומית. בתפקידו החדש ילווה את עמר היועץ דוד בלום, ששימש כסמנכ"ל משאבי אנוש של רשת ישרוטל במשך כ- 25 שנה.
צוות 'קיץ בטוח' בארוחת גיבוש
צוות מדריכי 'קיץ בטוח' מסיים חודש וחצי של פעילות ספורטיבית במתחם רבין בהובלתו של דנאל דוק. בתמונה - צוות המדריכים: יהונתן שושני, ניצן אטיאס,  פביו רנה, רון סאר, אלי בן עזרא, שקד צור, יובל בונן, אלעד שרון, טל אוחנה וברד שי בארוחת גיבוש אצל דויקו בבריכה העירונית.כותרת
באגודת הכדורגל של בני אילת לא מוותרים על חינוך השחקנים לתרומה לזולת
בימי החופש הגדול התייצבו קבוצות הכדורגל של האגודה אצל חיים זהבי וסייעו לו בכל הנדרש. בתמונה - קבוצת נערים ג', עם המאמן  יובל בונן ומנה”ח הקבוצה אלון.

 

כללית באילת דואגת שתישארו בכושר בכל גיל
במסגרת הפעילות, מקבלים התושבים הוותיקים אפשרות לשמור על כושר גופני, יציבות ומרחב תנועה במפגשי פעילות גופנית מעניינים, מגוונים ומותאמים אישית. המפגשים מתקיימים פעמיים בשבוע בשעות הבוקר וללא תשלום. את השיעורים מעבירה מטעם כללית המאמנת איריס אריאלי. השיעורים מתקיימים ב'בית לאזרחים ותיקים' באילת. פרטים על הפעילות בטלפון: 08-6367188 .  צילום : אמירה

יש לכם דיווח, תמונה או וידאו? טעות בכתבה? כתבו לנו במייל או בווטסאפ


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

 

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש