תחזית אסטרולוגית שבועית 05/09/24

מאת: צילה שיר-אל ● 6/9/2024 03:12 ● ערב ערב 3188
טיפ לילידי השבוע - הכוכב וונוס שאחראי על נושאי יכולת התפקוד הכלכלי שלכם גורם לכך שאתם נמצאים בתקופה מתאימה לבדוק את כל המערך הכספי שלכם.
תחזית אסטרולוגית שבועית 05/09/24
תגיות:

טלה

 

השמש בשמיים נמצאת אצלכם במקום המקושר עם כל נושאי היחסים בעבודה. זה הזמן שלכם לבחון את עצמכם מול הממונים  לכם בתחום הזה. בהחלט ייתכן שמה שאתם בטוחים שעבורכם זהו הדבר הנכון ביותר, יתגלה כמעורר התנגדות אצל האחרים שחושבים שאתם נוקטים בצעדים לא נכונים בכל מה שקשור לעבודה.  


 

שור

 

הכוכב מרקורי שמביא תקשורת פתוחה ובריאה, נמצא בבית המשפחה שלכם ומעניק לכם זמן איכות עם האנשים הקרובים לכם ביותר. זהו זמן שבו תרגישו שיותר נחמד ונעים לכם וגם הקרובים לכם מחפשים את קרבתכם ודעתכם. הגיע הזמן לשדרג את מערכות היחסים שלכם ולגרום לכך שגם בזמנים אחרים תרגישו שאתם פועלים בשיתוף פעולה.


 

תאומים

 

בשבוע הקרוב מומלץ לכם להיזהר ולא לחשוף את עצמכם למריבות במעגל הקרוב לכם ביותר. ייתכן ותרגישו נסערים במידה מועטה, כיוון שאנשים קרובים יגידו לכם את דעתם עליכם ולא בהכרח תאהבו זאת, ובוודאי שלא תרצו לשתף פעולה בדבר שלא יהיה לטובתכם. מומלץ לכם לבדוק עם עצמכם מה שאומרים לכם, כיוון שבהחלט ייתכן שיש אמת בדבריהם.


 

סרטן

 

במהלך החודש הקרוב יבקר הכוכב מארס המביא איתו תקופה של בנייה ועשייה במזל שלכם ויגרום לכם להתעוררות ורצון לפתח את מערכות היחסים עם האנשים הקרובים לכם , ולא בהכרח בני המשפחה שלכם. זה הזמן לבדוק את תחומי ההתעניינות שלכם מחדש, על מנת להביא לידי כך שתמצו את יכולותיכם הטובות בנושאים אלה.


 

אריה

 

השמש בשמיים מביאה איתה תחושה של התעוררות ונמצאת אצלכם בבית הכספים כך שבמהלך החודש הקרוב תממשו אפשרויות יצירתיות לשווק את עצמכם, בדרך חדשה וייחודית. ייתכן ועד היום לא התנהלתם נכון ולכן חשוב מאוד שתתנו הזדמנות לנושאים חדשים בתחום הכספים שאולי מצריכים סיכון , אבל בעתיד יתבררו כרווחיים.  


 

בתולה

 

במהלך השבוע הקרוב תרגישו שיש לכם צורך עז לחקור את המניעים התת הכרתיים שלכם ביחס למערכות יחסים קרובות. זה הזמן לתת לאינטואיציה הטבעית שלכם להנחות אתכם, כיוון שלמרות שאתם אנשים מאוד מעשיים , אתם גם מחפשים תשובות שהן מעבר להגיון ותחושות הבטן עשויות לתרום לצורך זה רבות.


 

מאזניים

 

במהלך החודש הקרוב תהייה השמש בשמיים בבית תת המודע שלכם  ותעניק לכם את היכולת האינטואיטיבית להביע את עצמכם בדרך נעימה כפי שאתם יודעים , כדי לשכנע אחרים בדעתכם ובצדקתכם. אתם עומדים להשפיע על אנשים קרובים לפעול בדרכים שונות לעזור לכם וכך גם תצאו נשכרים מהיכולת שלכם לשתף פעולה.


 

עקרב

 

בשבוע הקרוב נמצא הכוכב מרקורי שמביא תקשורת ישירה וטובה בבית הקריירה שלכם, כך שזו תקופה נפלאה שבה תוכלו לחזק את כל מערכות היחסים שלכם בעבודה ואף תרגישו רווחה בכל הנוגע ליכולת שלכם לתקשר עם האחרים. מומלץ לכם לא להתרווח על זרי האהדה שתקבלו, אלא להמשיך ולפעול במלוא המרץ, לביסוס הקריירה .  


 

קשת

 

נראה שבשבוע הקרוב מסיבות השמורות איתכם לא תרצו לשתף את האחרים בחוויות הרגשיות שלכם ויהיה לכם יותר נוח להיות מופנמים ולהשאיר בתוך עצמכם, כל הנוגע לתחושות שלכם. ייתכן ואנשים שסמכתם עליהם אכזבו אתכם במקצת ואתם רוצים לדעת שהפעם אתם הולכים על בטוח ולא מסתמכים רק על מילים יפות שאומרים לכם .


 

גדי

 

השמש בשמיים תימצא במהלך כל החודש הקרוב במקום המקושר עם חו"ל ונושאים שונים הקשורים לבירוקרטיה משפטית. ולכן זה הזמן הנכון לתכנן שינויים שיכולים להתאים לכם והקשורים ליחסי עבודה מעבר לים. יש לכם סיכויים להצליח, כיוון שאתם שואפים להתקדם בכל מקרה. אתם נמצאים בסוג של פריצת דרך בחייכם, אליה כבר שאפתם להגיע מזמן.


 

דלי

 

כוכב התקשורת שיצא לאחרונה מהנסיגה מבקר בבית השותפויות שלכם כך שזה הזמן לבדוק את ההתנהלות שלכם בסביבה הקרובה ולוודא שאתם מובנים לגמרי לאנשים קרובים אליכם. ייתכן והתנהגות של אנשים אחרים יכולה להכריע אצלכם את הכף לגבי החלטותיכם בהמשך – ולכן, בכל מקרה, עליכם להיות שלמים עם עצמכם.


 

דגים

 

אתם נמצאים במחצית השנה שלאחר יום ההולדת שלכם ויכולים להניח לעצמכם, לשבת לאחור ולסרוק את מחשבותיכם ותוכניותיכם בליווי חשבונות נפש על כל מה שעברתם בשנה האחרונה. זה הזמן שלכם לעזור לעצמכם לנסות לעבוד על מימוש תוכניות ישנות, ולגייס לטובתכם אנשים קרובים שאתם רוצים אותם בקרבתכם.  


 

נייד: 2248626- 052

 

  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

יש לכם דיווח, תמונה או וידאו? טעות בכתבה? כתבו לנו במייל או בווטסאפ


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש