תיעוד: תושב אילת תקף את בת זוגו ההרה באמצע הרחוב

מאת: דוברות המשטרה ● צילום: דוברות המשטרה ● 12/9/2024 08:40 ● ערב ערב 3188
בימים אלו הגישה המשטרה כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים כנגד תושב אילת שתועד תוקף באכזריות את בת זוגו כשהיא בהיריון, באמצע הרחוב לעיני כל ● קודם לכן, תועד ברכבו כשהוא רודף אחרי שתי נהגות תוך שהוא מסכן את חייהן וחיי משתמשים בדרך - רק בשל ויכוח בכביש
צפו בתיעוד האירוע ממצלמות האבטחה במקום
תגיות:

במסגרת עבודתם נתקלים שוטרי מרחב אילת במגוון אירועים  - אף לא אחד דומה למשנהו.
לפני כשבועיים הוזעקו שוטרי הסיור של מרחב אילת בעקבות דיווח למוקד 100 של המשטרה אודות גבר התוקף אישה באמצע הרחוב לעיני כל. 
דקות לפני כן, יצרה קשר עם המוקד המשטרתי נהגת מבוהלת שדיווחה כי נהג רכב יצא מרכבו והחל דופק על רכבה מגדף ומאיים עליה וזאת לאחר שרדף אחריה בנסיעה מהירה ברחבי העיר תוך שהוא משליך חפצים לעבר רכבה. הנהגת המבוהלת דיווחה כי לאחר שניסתה להימלט מהמקום המשיך הנהג לרדוף אחריה, עד אשר הצליח לעקוף את רכבה, עצר לפניה ונסע עם רכבו לאחור עד שנכנס ברכבה וגרם לתאונה ולנזקים. בשל חשש ממשי ממנו, סובבה הנהגת את רכבה והחלה שוב בנסיעה כדי לברוח ממנו.

הנהג האלים, לא הסתפק במעשיו ולא נרגע, והחליט להמשיך במרדף.  כשהבחין ברכב זהה לרכבה, כשהוא בטוח שמדובר באותו הרכב, החל לנסוע אחריו במהירות תוך שהוא נצמד אליו ומנסה להתנגש בו.  הנהג המשיך בנהיגתו הפרועה ונצמד לרכב שנע לפניו, עד אשר עקף אותו וגרם לו להיעצר, ואז, בדיוק כפי שעשה לפני כן, האיץ בנסיעה לאחור והתנגש ברכב בעוצמה שגרמה לנזקים רבים ונמלט מהמקום.
בתוך כך התקבל דיווח במוקד המשטרתי אודות גבר התוקף אישה בלב שכונות מגורים בעיר - עוברת אורח דיווחה למוקדנית כי שני עוברי אורח נוספים שהבחינו באירוע השתלטו עליו כדי למנוע ממנו להמשיך במעשיו.
שוטרי הסיור שהוזעקו למקום, עצרו את החשוד (תושב אילת בשנות השלושים לחייו) והובילו אותו לחקירה בתומה נעצר.
בימים אלו סיימו חוקרי מחלק המשפחה של מרחב אילת את חקירת האירוע ממנה עולה:
החשוד החל במרדף אחרי הרכב וזאת לאחר ויכוח שהחל עם הנהגת על רקע השימוש בדרך.
הוא המשיך במעשיו גם לאחר שגרם נזק לרכב, כשהוא משוכנע שמדובר באותה הנהגת ולא חדל ממעשיו עד שגרם נזק נוסף ונמלט מהמקום.
דקות לאחר מכן הוא הגיע לבת זוגו, הנמצאת בחודשים מתקדמים להריונה, לאחר ויכוח ביניהם הוא זורק את מכשיר הטלפון הנייד שלו לכיוונה, רץ לעברה ותוקף אותה  כשהוא דוחף אותה, מכה אותה בחוזקה במכות לראשה וגופה, מושך בשערה ומפיל אותה.
חוקרי המשטרה הצליחו לבסס את התשתית הראייתית כי את כל המעשים האלה ביצע החשוד כשהוא תחת השפעת אלכוהול.
בימים אלו בתום פעולות החקירה, הגישה שלוחת התביעות של משטרת מרחב אילת, כתב אישום ובקשה לעצר עד תום ההליכים נגד החשוד.

 פקד עו"ד רותם לוי, תובעת פלילית שלוחת תביעות אילת: ״החשוד רדף אחרי שתי נהגות תוך שהוא מסכן את חייהן וחיי משתמשים בדרך, רק בשל ויכוח בכביש.... הוא לא הסתפק בכך ותקף באכזריות במקום ציבורי, לעיני כל, את בת זוגו כשהיא בהיריון, בעוד אחרים מנסים למנוע ממנו להמשיך במעשיו. בהתנהגותו נשקפת סכנה ממשית כי ייתכן וישוב על מעשיו, על כן הוגשה בקשה למעצרו עד תום ההליכים נגדו".

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש