מותק - מדור החברה של אילת

מאת: מערכת יום יום באילת ● 6/9/2024 04:28 ● ערב ערב 3188
מותק - מדור החברה של אילת
תגיות:

ידידים טובים באמצע הדרך
המתנדבות המקסימות מיטל זהבית איבגי, מנהלת סניף ידידים אילת והמתנדבת מור ניסים הגיעו למועדון מנש"ב לניצולי השואה ונתנו הרצאה והסברים חשובים ומקיפים על השירותים הרבים והסיוע שמציע בהתנדבות. חברות וחברי מנש"ב הביעו התעניינות רבה בפעילות ידידים. הסיוע כולל עזרה בין היתר בסגירת חלונות, ממד, דלתות נטרקות, חילוץ ממעלית, ילדים נעולים ברכב, הנעת רכבים תקועים וכל סיוע שידרשו. נתי, מנהל מרחב ידידים אילת והערבה, שמח שיש שיתופי פעולה מול גורמים שונים לרווחת תושבי העיר לקשישים ולניצולי השואה. לאחרונה יצאו ידידים בפרויקט נוסף עם מדבקות מודפסות "אל תשאירו אותי מאחור" על רכבים וכו' להעלאת המודעות לנושא. ידידים פועלים עד שעה לפני כניסת השבת ומשעה אחרי צאת השבת. פניה לידידים ללא כוכבית בטלפון 1230. השירות ניתן על ידי המתנדבים והמתנדבות בחיוך ובאהבה מכל הלב. בתמונה: מיטל, זהבית, אבנר כרם, מנהל מנש"ב ומור צילמה וכתבה - בטי בלייכר
לוחמי האש למען התלמידים
לוחמי האש מתחנת אילת חילקו מערכת שעות ממותגת לרגל פתיחת שנת הלימודים. בשנים האחרונות מערך הכבאות הפך את חלוקת מערכת השעות בתחילת שנת הלימודים למסורת. לוחמי האש מתחנת אילת חילקו מערכות שעות ממותגות לתלמידי בתי הספר היסודיים בעיר לרגל פתיחת שנת הלימודים. פתיחת שנת הלימודים מהווה מעמד חגיגי ומרגש למאות אלפי תלמידים ברחבי הארץ. חלוקת מערכת השעות הממותגת, עם דגשים ומסרים בנושא בטיחות באש, היא חלק משינוי התרבות והגברת ההסברה לאוכלוסייה לאורך כל השנה. כבאות והצלה לישראל - תחנת אילת מאחלת לכל התלמידים שנת לימודים בטוחה ופורייה. כתיבה וצילום : דוברות כבאות אילת 
 למען ילדי מבקשי מקלט
בשבוע החולף, נערך מפגש מיוחד במועדונית ילדי מבקשי מקלט באילת: ילדים העולים לכיתה א' השתתפו יחד עם הוריהם. במפגש ניתן הסבר על המועדונית ועל הפעילויות והייתה חלוקה של תיקים לבית הספר. התיקים באדיבות המלון המאמץ של המועדונית: מלון ים סוף ישרוטל. מירי מצוות המלון הביאה וחילקה את התיקים לכל ילדה וילד שהתרגשו מאוד. חיים זהבי ראוי גם הוא על תרומתו ובכלל זה תרומת תיקים משלו. יו"ר  CIMI המרכז להגירה בינלאומית ולקליטה, ארנון מנטבר, הדגיש את חשיבות הפעילות ההומניטרית למען ילדי מבקשי המקלט והביע תקווה כי יימצאו עוד חברות ואנשים טובים שיסייעו לפעילות ההומניטרית  של העמותה. 
תערוכת בוגרי החוג לאומנות לילדי מבקשי מקלט
הרי לכם עוד פעילות מרגשת של מועדונית  CIMI  לילדי מבקשי מקלט באילת. תערוכה מעניינת של בוגרי החוג לאומנות לילדי מבקשי מקלט התקיימה ביוזמת  CIMI  במתנ"ס יעלים. שיתוף הפעולה עם הילה, רכזת המתנ"ס, איפשר  להציג באולם המתנ"ס את העבודות  האומנותיות של ילדי המועדונית של  CIMI.  יצירות אלו הן תוצר המפגשים של הילדים עם אליס, מורה ומטפלת באומנות ,שפגשה את ילדי המועדונית מדי שבוע עם מגוון חומרים, והובילה והדריכה אותם ליצירה, דרכה הם יכלו הן לבטא רגשות והן לפתח את יכולותיהם המוטוריות.
“זאת התרומה שלי לחיים זהבי במשך עשר שנים"
ירמי בכר תורם דרך המיחזור מהבקבוקים שבפיקדון בקבוקים שאנשים מביאים לו בשביל שהוא יוכל לתרום לאנשים נזקקים, והפעם: 50 אריזות של קורנפלקס במבחר טעמים. כמו תמיד סבא ירמי מתמיד.
סניף בנק יהב באילת עבר למיקום חדש ומרכזי
סניף בנק יהב באילת עבר למיקום חדש ומרכזי בקניון שבעת הכוכבים החדש שנפתח בעיר. הסניף החדש משתרע על פני 120 מ"ר, ומיקומו נגיש יותר ללקוחות ומרכזי יותר בעיר, הסניף ימשיך לשרת את כל תושבי אילת וכן את הישובים הסמוכים לה ביניהם אילות, באר אורה, אליפז, סמר יוטבתה, גרופית ועוד. בכניסה לקניון החדש בו ימוקם הבנק, קיים מגדל הפיקוח הראשון של העיר אילת שהוכרז כאתר שימור, וחלקו העליון יהיה פתוח למבקרים. מעבר הסניף למיקומו החדש נעשה כחלק מאסטרטגיית הבנק להרחיב ולהנגיש את שירותיו ללקוחותיו העסקיים והפרטיים.

יש לכם דיווח, תמונה או וידאו? טעות בכתבה? כתבו לנו במייל או בווטסאפ


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש