אורח שבר את ידו של המציל במלון קלאב אין אילת

מאת: ניר אמיתי ● 19/9/2024 16:17 ● ערב ערב 3189
ביום שני השבוע (16.9) עצרה משטרת אילת שני אורחים שהתארחו במלון קלאב אין וכן שניים מעובדי המלון, שהיו מעורבים עמם בקטטה ● החשודים שוחררו בתנאים מגבילים
אורח שבר את ידו של המציל במלון קלאב אין אילת
מלון קלאב אין אילת

   על פי בקשת המעצר שהגישה משטרת אילת לביהמ"ש השלום ב-17.9, עולה כי יום קודם לכן, התארחו שני החשודים במלון קלאב אין באילת. במהלך החופשה החל אחד מהם להתעמת עם עובד מלון קלאב הוטל שהגיע לקלאב אין במסגרת עבודתו. חברו של האורח שהבחין במתרחש נזעק לסייע לחברו והחל תוקף אף הוא את עובד בית המלון. או אז הבחין במהומה מציל הבריכה ואף הוא הצטרף לקטטה בניסיון לסייע לחברו. בשלב מסוים ולאחר שהניצים הופרדו, ניגש חברו של האורח אל המציל ושב נתגלע בין השניים אירוע אלימות נוסף במסגרתו תקף המציל את האורח וגרם לו לחבלות. למעשה, כל הצדדים לאירוע נחבלו, ידו של המציל נשברה ושני האורחים אף הם נדרשו לטיפול רפואי ופונו לבית החולים יוספטל בעיר.

   עם זאת השופט קבע כי האלימות שהפגינו האורחים היוותה את עיקר האירוע: "ביחס לחשוד 1, אכן קיים חשד סביר, זה עולה מהסרטונים שהוצגו על ידי טוען המעצרים באמצעות הטלפון הנייד שלו, אם כי החשד הסביר בעניינו בעוצמה שאינה מצדיקה את המשך מעצרו. אכן החשוד 1 נקט באלימות אך היא נועדה כדי לשחרר את התוקף כלפי החשוד האחר.

   ביחס לחשוד 2, המצב הוא שונה. כעולה מהסרטונים החשוד 2 תקף והותקף באופן משמעותי. החשוד 2 נצפה בסרטונים תוקף באגרופים בשני האירועים הן את החשודים האחרים ובפרט את החשוד 1.

   בדיון שנערך היום שחרר השופט שי ברגר את אחד האורחים החשודים בתנאים, אך הסכים לעכב את ביצוע השחרור ב-24 שעות על מנת לאפשר לפרקליטות לשקול לערער. כבר לפני יומיים שוחרר גם המציל בתנאים מגבילים וכן האורח השני, שכאמור חלקו בתקיפה היה פחות.


יש לכם דיווח, תמונה או וידאו? טעות בכתבה? כתבו לנו במייל או בווטסאפ


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

 

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש