נעצר אב מאילת לאחר שהצוות החינוכי דיווח על סימני חבלות שהתגלו על בנו

מאת: ניר אמיתי ● 19/9/2024 17:05 ● ערב ערב 3189
אב מאילת נעצר במוצ''ש השבוע (14.9) בחשד כי תקף את בנו בחוף הים ● אף שהאירוע לא דווח בזמן אמת, הבחין למחרת הצוות החינוכי בחבלות הניכרות על גופו של הילד ודיווח לרשויות ● מעצרו של האב הוארך ביומיים
נעצר אב מאילת לאחר שהצוות החינוכי דיווח על סימני חבלות שהתגלו על בנו
אילוסטרציה DEPOSITPHOTO

   משטרת אילת חוקרת בימים אלו מקרה שדווח מאחד מבתי הספר היסודיים באילת, ולפיו, תלמיד בן 10 הותקף על ידי אביו, ככל הנראה בעת ששהו בבילוי דייג משותף במסגרת הסדרי הראייה של האב. סנגורו שהאב טוען כי המדובר בילד היפראקטיבי וכי הילד תקף קודם לכן את האב שלא הגיב לכך.

   מהדיון בהארכת מעצרו שהתקיים בביהמ"ש השלום באילת ב-16.9, יומיים לאחר המקרה הנחקר, ויום לאחר שהמקרה דווח לרשויות על ידי בית הספר, עולה, כי האב טוען שהאירוע התרחש בים עת השניים בילו יחד במסגרת הסדרי הראייה של האב עם בנו, שכן האב והאם פרודים. כאמור, איש לא הבחין באירוע בזמן אמת, אך למחרת היום הבחין הצוות הרפואי בבית הספר בחבלות שעל גופו של הילד ולאחר שדוו אותו החליטו להזעיק את פקידת הסעד והיא זו שפנתה למשטרה שהחלה כאמור בחקירת המקרה. טוען המעצרים, אף שהדגיש את חוסר הסבירות בין החבלה הברורה בילד ל לגרסת האב, הדגיש כי הוא עושה כן מבלי לקבוע מסמרות לגבי האירוע שעדיין נחקר. נציג המשטרה השיב לשאלת הסנגור כי בין ההורים לא קיים סכסוך או ניכור הורי.  סנגורו של החשוד ציין התפרצויות זעם אצל הילד, אך החוקר השיב כי לגרסת האב מדובר בילד היפראקטיבי, "אנו יודעים שהילד קופצני...אבל זה פחות רלוונטי". עוד הדגיש נציג המשטרה כי האם אינה חשודה בדבר.

   הסנגור סיכם: "מדובר על בילוי בים ביום שישי באילת, כשזה מקום הומה אדם, היתכן שאין שום פנייה למשטרת ישראל במקרה ותהיה איזושהי מכה של אב לבנו? אני מבקש להפנות לגרסתו של החשוד לכך שהבן שהוא קצת אימפולסיבי, כנהוג עם ילדים בני גילו, הוא נתן איזושהי מכה לאב והאב לא הגיב, לאן מכן, וזה יכול לנתק את הקשר הסיבתי בין מה שהיה בים לבין מה שהילד עבר מהים ועד למפגש עם גורמי הרווחה, אני לא יודע מה עבר בשיחות עם אמו, מה הושם בפיו, אני לא חושב שזה תיק שראוי להיות במעצר, בטח לאור כך שאין כל עבר פלילי".

   בהאריכו את מעצרו של האב ביומיים עד ל-17.9 קבע השופט סמי ישראל: "לקחתי בחשבון את העובדה שמדובר בקשר משפחתי ומאידך להגן על הבן, והרחקה מעבר לכך עלולה לגרום להתלהטות היצרים בתא המשפחתי.  כן לקחתי בחשבון שאין לחשוד עבר פלילי בעניין".


יש לכם דיווח, תמונה או וידאו? טעות בכתבה? כתבו לנו במייל או בווטסאפ


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

 

 

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש