מותק - מדור החברה של אילת

מאת: מערכת יום יום באילת ● צילום: מערכת יום יום באילת ● 20/9/2024 06:01 ● ערב ערב 3190
מותק - מדור החברה של אילת
תגיות:

שומרות ושומרים יחד, על מפרץ אילת ומרחבי הטבע בדרום
השרה להגנת הסביבה, עידית סילמן, נפגשה השבוע (שלישי) בבית ספר שדה אילת, של החברה להגנת הטבע, עם נציגי תושבים, ארגוני סביבה וחברה אזרחית, לשיחה בנושא שמירה על מפרץ אילת ומרחבי הערבה והנגב, זאת בעקבות כוונות חברת קצא"א, להגדיל את כמות הנפט שתעבור דרך המפרץ, הערבה והנגב, עד לאשקלון. במפגש, נדונו דרכי הפעולה העתידיות, שיובילו לשמירה טובה יותר על נכסי הטבע הלאומיים והייחודים בדרום. השרה ונציגי הארגונים, סיכמו על פגישות נוספות, עם הגורמים המקצועיים במשרד, הידוק שיתוף הפעולה עם השלטון המקומי והרחבת ההסברה והמודעות הציבורית, ברמה המקומית והארצית. לדברי השרה סילמן: "מפרץ אילת, הוא נכס טבע עולמי ומשאב תיירותי וסביבתי של מדינת ישראל ועלינו להמשיך ולשמור עליו. המפגש באילת, נועד בראש ובראשונה, להודות לפעילי הסביבה ונציגי הארגונים, על הסיוע שלהם, במאבק לטובת המשך מדיניות הגנה על מפרץ אילת, על ידי הגבלת כמות הנפט שמשונעת בו. סיכמנו על המשך שיתוף הפעולה, בין המשרד, לארגוני ופעילי הסביבה באילת, הערבה והנגב. כל צד, מביא את החוזקות שלו וככה נוצרת סינרגיה, שמקדמת את השמירה על ערכי הטבע, הסביבה והבריאות, בישראל כולה". צילום : החברה להגנת הטבע.
המבקרת של אילת תפסה את המבקר הנודע
 נילי בילו האילתית הכל יודעת ישבה להנאתה בקפה עוגה צאגה וקלטה בזווית עינה צוות  יושב בשולחן סמוך. מהר מאוד היא זיהתה בין היושבים את אמיר קמינר, עיתונאי ומבקר מסעדות. בין הא לבין דא התברר כי הצוות עורך סיורים קולינריים במקום. מהר מאוד קיבלה החבורה מנילי, חובבת בתי הקפה המושבעת רשימה של כל המקומות המיוחדים והאהובים על האילתים. עח זה נאמר- ידעו על מי ליפול.
יפה להם תואר
בשבוע שעבר 130 בוגרי ובוגרות תואר ראשון ושני הגיעו לקבל את התואר שלהם, בטקס הענקת תארים מרגש שהתקיים באוניברסיטת בן-גוריון באילת. אנחנו מאחלים בהצלחה רבה לבוגרים שלנו, ובהצלחה למאות הסטודנטים החדשים שיחלו את לימודיהם בקרוב. 
צילום: אייל סגל
אדיר האדיר הגיע לאילת
אתמול נערך ערב סטנדאפ קורע לאילתיים באוהל אסטרל של הטרמינל שהכיל איזה  300 אילתיים , תודות לעיריית אילת בכיכובו של אדיר מילר!!
סניף חדש לבנק הפועלים באילת במתחם" שבעת הכוכבים"
טקס קביעת מזוזה התקיים השבוע לסניף בנק הפועלים החדש באילת בניהולה של שוש ביטון, בהשתתפות עובדי הסניף ובמעמד ירון קיסר, מנהל אזור הדרום. הסניף עבר למשכנו החדש במרכז המסחרי "שבעת הכוכבים", בלב העיר ובמרחק קצר מהסניף הישן ברח' חטיבת הנגב. מיקום הסניף החדש מציע נוחות מרבית ללקוחות, כולל חנייה נרחבת וגישה קלה. הסניף החדש הממוקם במרכז "שבעת הכוכבים"  (בניין B, קומה 2), עוצב במראה חדשני ומשודרג, מרווח  יותר ומותאם למתן שירותים ברמה גבוהה ובנוחות מקסימלית ללקוחות הבנק. בסניף: מחלקות פרטיות ועסקיות גדולות, מחלקת משכנתאות, בנקאות אישית ושירותי קופה בשקלים ומטבע חוץ. את הטקס כיבדו בנוכחותם: ירון קיסר, מנהל אזור הדרום, מירי נגר, מנהלת התפעול, יעל אלוק, מנהלת עסקים באזור הדרום; אילנית חכימי, מנהלת המכירות האזורית וכן נציגי בינוי, תקשורת וביטחון של הבנק. הסניף מנוהל על ידי שוש ביטון, לצד הצוות הבכיר רוני אזולאי אנגלהרד, מיכל גלילי, טלי פורטוגס, שלומי בניזרי לוי, גלית קרן  ואביטל דאדון. יחד עם עובדי הסניף, הם שמחים לעמוד לרשות לקוחות הבנק באילת והסביבה, ולהמשיך להעניק שירות מקצועי, אישי ואדיב.

יש לכם דיווח, תמונה או וידאו? טעות בכתבה? כתבו לנו במייל או בווטסאפ


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש