עין אחת לליגה, עין שנייה להפועל חולון

מאת: מירב לוי דיאמנט ● 20/9/2024 06:21 ● ערב ערב 3190
שבועיים בלבד לפני פתיחת המחזור הראשון בליגה הלאומית, הצטרפה השבוע עירוני אילת לעתירה שהגישו ארבעה משחקני חולון נגד המשך פעילותה של הקבוצה בליגת העל בעונה הקרובה ● הסיבה - חולון מצויה בעיצומו של הליך פירוק ולא הצליחה עד כה להגיע לפשרות והבנות מול הנושים ● על פי תקנון הליגה, באם קבוצה מתפרקת, היורדת לליגה שמתחת עולה בחזרה ● בית הדין של איגוד הכדורסל אמנם טרם התכנס לדון בעתירה ואולם באילת כבר לוטשים עיניים לאפשרות שאולי תחזיר את הקבוצה מוקדם מהמצופה לליגת העל
עין אחת לליגה, עין שנייה להפועל חולון
שני ניצחונות במשחקי אימון. עירוני אילת ● צילום: איגוד הכדורסל

   זה יכול להיות הנס הגדול של אילת. עירוני יוסי אברהמי אילת באמצעותו של עו"ד יוסי גייר, הצטרפה השבוע לעתירה שהגישו ארבעה משחקני הפועל חולון נגד המשך פעילותה של הקבוצה בליגת העל. מאז חודש יוני מצויה הפועל חולון בהליך פירוק ומאחר ועד כה לא הצליחה להגיע להסדר עם הנושים, בהתאם לתקנון מנהלת הכדורסל, נחשבת הפועל חולון לקבוצה בפירוק ולפיכך אינה אמורה להתחיל בעונה הקרובה את פעילותה בליגת העל. אם אכן בית הדין של איגוד הכדורסל יבחן את העתירה וימצא אותה נכונה, הרי שחולון תוכרז כקבוצה בפירוק, תאבד את מקומה בליגת העל ועל פי תקנון הליגה, מי שאמורה לתפוס את מקומה תהיה היורדת לליגה הלאומית, קרי, עירוני אילת שתהיה הקבוצה ה-14 בליגת העל.
   נכון להיום באילת לא יכולים לצפות את החלטת בית הדין של איגוד הכדורסל שיתכנס לדון בעניינה של חולון ככל הנראה רק בעוד שבועיים, בסמוך למועד תחילת המשחקים בליגה הלאומית. דובר הקבוצה איתמר יצחק הלוי הבהיר השבוע כי בקבוצה עוקבים אחר ההתפתחויות ואם יהיו שינויים של הרגע האחרון על אילת יהיה לעשות את ההתאמות על מנת לשחק בליגת העל.

   כך או כך, באילת בניצוחו של המאמן דניאל גוט, לא יושבים בחיבוק ידיים ומעלים הילוך לקראת תחילת משחקי הליגה ב- 8/10. השבוע קיימה הקבוצה מחנה אימונים במרכז שאגב כך קיימה שני משחקי אימון נגד מכבי רחובות ומכבי ראשון לציון שתיהן בליגת העל.
   את המשחק הראשון השבוע מול מכבי רחובות ניצחה אילת על חודה של נקודה 79:80 ואילו במשחק השני השבוע מול מכבי ראשל"צ רשמה אילת ניצחון מרשים 88:80 כשגולן רוט מוביל את הקבוצה עם 22 נקודות ותצוגת כדורסל מרשימה. ■


יש לכם דיווח, תמונה או וידאו? טעות בכתבה? כתבו לנו במייל או בווטסאפ


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש