תחזית אסטרולוגית שבועית 20/09/24

מאת: צילה שיר-אל ● 20/9/2024 14:17 ● ערב ערב 3190
טיפ לילידי השבוע - מאחר והכוכב שלכם , מרקורי – האחראי על התקשורת, מבקר במזל שלכם מומלץ לכם לנצל אנרגיה זו כדי לנסות ולהשפיע על אחרים לגבי תוכניותיכם.
תחזית אסטרולוגית שבועית 20/09/24
תגיות:

טלה


נושאי משפחה יהיו משמעותיים בשבוע זה ודווקא בשל החופש שהסתיים , תאלצו  להמשיך לסגור ולעגל פינות. אל תתרגשו בכל פעם שההצלחה לא מגיעה כפי שאתם מצפים , כיוון שכוכב העשייה ושמו מארס יושב אצלכם בבית המשפחה וגורם לכם לעיתים קרובות להיות עצבניים בשל דברים שלא מסתדרים ובנוסף , גורם לקשיים שהדברים אינם מגיעים אליכם בקלות כפי שהייתם מצפים.


 

שור


השמש בשמיים נמצאת אצלכם במקום המקושר עם היכולת היצירתית שלכם, הוא בית התחביבים והיצירה ובשבילכם זו חגיגה כיוון שאתם מאוד אוהבים אומנות ונהנים מכל עשייה שיש בה היבטים כאלה. הפעם תוכלו לצרף אליכם את קרובי המשפחה שלכם וכל אחד אחר שאתם יכולים לחשוב שיבין את הסגנון שלכם, כך שתוכלו ליהנות ביחד מעשייה וגם מזמן איכות ייחודי.


 

תאומים

 

נצלו את התקופה עד לסוף השנה כדי לגבש לעצמכם תוכנית לקידום בעבודה . זה בדיוק הזמן שבו אתם יכולים לקחת אחריות משמעותית ואף ליהנות מפירות עשייתכם בגלל מעבר כוכב סטורן בבית הקריירה שלכם. זה הזמן לקבל אומץ ולעשות את השינויים המתבקשים , כשלמעשה אתם כבר מנסים לעשות אותם מזה תקופה ארוכה ומאוד חוששים משינוי.


 

סרטן


אתם עסוקים במלוא מובן המילה עם האנשים הקרובים לכם בסביבת המגורים שלכם ושאיתם נאלצתם להתפשר לאחרונה בתוקף הנסיבות. ולמרות ההתפשרות שאינה נוחה לכם , נראה שאתם יכולים להתמודד עם כל נושא בהצלחה ולהגיע לתוצאות המקוות. צפויים לכם שמחות בתוך המסגרת הביתית שלכם , כך שתוכלו להקדיש בחגים את הזמן לקרובים לכם לשעות איכות.


 

אריה

 

בית הכספים מושפע מכוכב משמעותי כמו מרקורי שהפעם מככב במקום המשפיע עליכם ועל מצבכם הכלכלי ולכן חשוב מאוד שתתייעצו עם אנשים שאתם סומכים עליהם ולא  תחששו לעשות את השינויים המתבקשים בחייכם שיעזרו לכם לשפר את מצבכם הכספי  , כך שתוכלו לחיות את חייכם כפי שבאמת הייתם רוצים. המשפחה מנסה לעזור לכם, אך הכי חשוב שתסמכו על עצמכם.


 

בתולה

 

זהו סיום חודש יום ההולדת שלכם ולאחרונה עברתם תקופה אינטנסיבית בה על כל אחד מכם למצוא את הנישה המתאימה לו לחיים. ואולם, מנגד נמצא הכוכב נפטון שמערפל את יכולת החשיבה וההחלטה ולא נותן לכם להיות אובייקטיביים בחשיבה. נסו לחכות עוד זמן ולא להגיע כרגע להחלטות משמעותיות, עד אשר תיוועצו עם אנשי מקצוע מתאימים.


 

מאזניים

 

אתם נמצאים לפני יום ההולדת שלכם ותקופה זו מצטלבת עם תקופת החגים ועל כן היא תקופה מאוד משמעותית, שיש בה החלטות חשובות לצד חשבונות נפש , כיוון שכל תת המודע שלכם פועל עכשיו. זה הזמן להגיע למסקנות ולא לחלוק אותן עם כל אחד, כיוון שאנשים לא תמיד מפרגנים לכם ורואים רק את הצדדים שאתם מחצינים ופחות את הצדדים הרגישים שלכם.


 

עקרב

 

כוכב התקשורת שמשפיע על קשרים במערכות יחסים נמצא אצלכם בבית החברים והמעמד החברתי ומעניק לכם יחסים טובים על רקע חברתי ונראה שאתם מרגישים שלמים עם כך. בחודש הקרוב תוכלו ליהנות משפע של פינוקים שאנשים ימטירו עליכם. מעבר כוכב זה בשילוב עם כוכב השפע בבית כספים שמתקבלים מאחרים , מלמדים על התפתחויות מרתקות.


 

קשת

 

היחסים הבין אישיים אינם מתנהלים בתקופה זו על מי מנוחות בגלל ביקור כוכבים משמעותיים בזוויות שאינן משתלבות היטב עם תפיסת עולמכם. אפילו במעגל הראשון של חייכם והוא בית המשפחה, אינכם יכולים לספר בפומבי מה אתם חושבים ולכן נראה שהמעשים שלכם אינם יכולים לבוא כרגע לידי ביטוי במקומות שהייתם רוצים ולכן מה שנשאר לכם כרגע - הוא לחכות.


 

גדי

 

איכשהו למרות הקשיים שלכם אתם תמיד מסתדרים ושורדים ובסופו של דבר גם יוצאים מחוזקים. זה בדיוק הזמן הנכון עבורכם לקחת אחריות חדשה בכל תחום שתבחרו, כיוון שלמרות שהדברים אינם זורמים על מי מנוחות נראה שתצליחו במטרות שלכם. כוכב וונוס שמשפיע על מערכות יחסים וקשרים נמצא אצלכם בבית הקריירה, ועושה רושם  שתקבלו עזרה דרך קשרים אישיים.   


 

דלי

 

כוכב התקשורת מרקורי נמצא אצלכם במקום המקושר עם קבלת כסף מאחרים ולכן זוהי יכולה להיות תקופה טובה שבה תוכלו להתקדם מבחינה כספית ולהגיע למצב שבו תצליחו לפתור בעיות כספיות נושנות ולהתגבר עליהם . בנוסף, כוכב וונוס שמביא איתו מערכות יחסים טובות נמצא אצלכם בבית המקושר עם מקומות רחוקים. נראה שנסיעה למטרות הנאה תעזור לכם להתמלא רגשית.


 

דגים

 

אתם אנשים שנחשבים די חלקלקים בכל מערכת גלגל המזלות ולכן בתקופה זו של החגים תבוא יכולת זו לידי ביטוי, כיוון שעכשיו תצטרכו לגייס את כל תשומת הלב שלכם להיות בקשר טוב עם אנשים שחשובים לכם, אם אינכם רוצים להגיע איתם לידי עימות כיוון שלא תאהבו את ההתנהלות שלהם. זה הזמן לעשיית חשבונות נפש שיעזרו לכם בבניית תוכניותיכם העתידיות.


 

נייד: 2248626- 052

 

  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

יש לכם דיווח, תמונה או וידאו? טעות בכתבה? כתבו לנו במייל או בווטסאפ


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש