אסטרולוגיה - מזל מאזניים

מאת: צילה שיר-אל ● 20/9/2024 14:21 ● ערב ערב 3190
אנשים הגיוניים, אובייקטיבים, נעימי הליכות, ידידותיים, אוהבים שלום והרמוניה, שלווים, מזדהים עם הזולת, אוהבים את החיים הטובים, מעולים בעבודת צוות, ניתן להגיע איתם להסדר, פשרה ושיתוף פעולה, בעלי חוש אומנות מפותח.
אסטרולוגיה - מזל מאזניים
תגיות:

תאריך המזל: בין ה-23.9 ל-23.10

אלמנט: אויר

אופי האלמנט: יוזם

איבר בריאותי רגיש: כליות, פרקים.

 

תכונות חיוביות של המזל: אנשים הגיוניים, אובייקטיבים, נעימי הליכות, ידידותיים, אוהבים שלום והרמוניה, שלווים, מזדהים עם הזולת, אוהבים את החיים הטובים, מעולים בעבודת צוות, ניתן להגיע איתם להסדר, פשרה ושיתוף פעולה, בעלי חוש אומנות מפותח.

 

תכונות שליליות של המזל: חסרי יכולת להחליט, חסרי בטחון, בעלי דעות שונות בגלל חוסר היכולת לקחת אחריות על חייהם, לא נותנים מעצמם עד הסוף במערכות יחסים – שומרים מרחק מהזולת ולכן נחשבים לקרים רגשית, תלותיים, נצלנים בגישתם לאחרים.

 

תחזית שנתית כללית לילידי המזל

 

שפע - השנה נמצא כוכב השפע המוכר בשמו יופיטר = צדק , אל  מקום המביא איתו צורך במימוש הצורך לדאוג לעצמכם בכל הנוגע לכספים שמגיעים לכם. תהייה זו שנה של התחלות חדשות שבה תהיו מרוצים מאוד מאופן ההתנהלות שלכם, כיוון שיפתחו בפניכם אפשרויות חדשות למימוש תוכניותיכם. מאחר וכוכב זה בא לבקר למשך שנה אחת, פעם ב12 שנים, הרי שחשוב מאוד שתנצלו עובדה זו להחזר כספים שהחשבתם כאבודים.

נושא נוסף חשוב במיוחד הוא יצירת יחסים בין אישיים על בסיס חברי ופחות על בסיס אינטימי. אתם מעריכים מאוד כנות, ולכן יהיה חשוב לכם מאוד לבסס יחסים אישיים קודם כל על בסיס חברות ורק לאחר מכן במידת הצורך, לעבור ליחסים אישיים רגשיים ואינטימיים.

השתמשו באינטואיציה המבורכת שלכם על מנת לדעת מי מתאים לכם ומי לא והשתמשו בתחושות הבטן שלכם בכל פעם שאינכם יודעים מה להחליט.

קושי –  הכוכב המאתגר המוכר בשמו סטורן וגם שבתאי מבקר אצלכם במקום המקושר עם כל נושאי העבודה והבריאות שלכם. הרעיון הוא שמי שאוהב את עבודתו והולך אליה בשמחה ובהנאה ירגיש טוב יותר פיזית מאשר זה שמגיע לעבודה ממורמר וכעוס. ולכן, זה הזמן הנכון לעצור -לפחות עד לסוף השנה האזרחית ולבדוק האם אתם נמצאים במקום הנכון מבחינתכם, והאם אתם שלמים עם העשייה שלכם – במידה והתשובה שלילית, יש להם מספיק זמן כדי לשנות.

נראה שאתם חייבים לקחת אחריות מחודשת על כל העשייה שלכם ובהחלט ייתכן שכדי להצליח תצטרכו לעשות שינויים משמעותיים. זה הזמן לקחת על עצמכם עוד אחריות ועשייה על מנת לשדרג את המעמד המקצועי שלכם ויש לכם זמן של שנה לעשות זאת. כמו כן, הקפידו על בריאות ותזונה נכונה שיעזרו לכם לאיזון פיזי ונפשי ויחזקו אתכם.

 

בברכת מזל טוב


 

 

נייד: 2248626- 052

 

  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

יש לכם דיווח, תמונה או וידאו? טעות בכתבה? כתבו לנו במייל או בווטסאפ


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש