אסטרולוגיה - לכבוד השנה החדשה מזרח תיכון חדש

מאת: צילה שיר-אל ● 4/10/2024 06:03 ● ערב ערב 3192
במקרה של המדינה שלנו שרבים בה הקיטובים והמריבות כשכל צד מושך לכיוון הדעה שלו, הרי שלא מן הנמנע שיקומו חילוקי דעות ברמות קשות ואולם, מלחמה עקובה מדם שלא מפרידה בין ימין לשמאל דתיים וחילוניים, רק מוכיחה לכולנו שבסופו של דבר כולנו אחים והטילים אינם מפרידים בין האחד לרעהו
אסטרולוגיה - לכבוד השנה החדשה מזרח תיכון חדש
תגיות:

במותו של נסראללה הונחה אבן הפינה למזרח תיכון חדש.

נסראללה נהרג תחת השפעת שילוב שני הכוכבים נפטון שמפזר את כל גופו לחלקים רבים עד כי יקשה למצוא את כל כולו יחדיו , ביחד עם כוכב אוראנוס שפועל להרס בפתאומיות ובעוצמה רבה.

כל המבצע החל תחת השפעת כוכב אוראנוס שגרם לרעידת אדמה כמו בהתפרצות הר געש פתאומית, ברמה הגבוהה ביותר.

כוכב זה ימשיך לפעול בצורה מאוד חזקה ולגרום לאי שקט ומלחמה עד סביב חודש יוני  2025 , כשעכשיו אנחנו מצויים באחד מהשיאים שלו.

הכוכב יוצר זוית קשה לכוכב המלחמה המוכר בשמו מארס ושניהם גם יחד פועלים בעוצמה רבה במיוחד וכל פעם בפתאומיות ובעוצמה רבה, כדי להכות שוב ושוב מבלי להחליש את גורם ההפתעה.  

שני כוכבים אלה פועלים ביחד עם כוכב יופיטר שמעצים וגורם לכל דבר להתרחש בצורה רחבה ובגדול. וכאשר שלושת כוכבים אלה נפגשים, אין מנוס ממהפך משמעותי שמביא איתו כוכב אוראנוס שתפקידו הבסיסי הוא לחולל מהפכות , תוך שמירה על הרצון לשחרור מעול .

שילוב כוכבים אלה מעמיד בסכנה גם את פני הממשלה הקיימת ואם היא תשרוד עד ינואר 25 לערך , ייתכן והיא תמשיך עד ל סוף הקדנציה ואולם גם מפתו של ראש הממשלה מראה על קשיים אישיים ולכן זוהי תקופה מאוד מאוד מאתגרת ויש לנהוג בזהירות רבה בכל המישורים כולל בדיפלומטיה ובמערכה הצבאית.

השינויים והחיסולים העוצמתיים החזירו למדינה את  יכולת ההרתעה וגם לעם את ההבנה שרק ביחד נוכל לפעול ולהצליח, ולכן מעברו של כוכב פלוטו שתפקידו להרוס את הקיים על מנת לבנות משהו חדש ובריא יותר, מגיע בזמן הנכון . למעשה כוכב זה תמיד בא לעזור כאשר אין כוח או חשק לעשות את השינוי הנדרש ואז היקום מתגייס כל כולו, לעזור למי שזקוק לכך, בדמות הכוכב פלוטו שבא להרוס את הישן שאינו מתפקד או משרת היטב , לטובת החדש.

במקרה של המדינה שלנו שרבים בה הקיטובים והמריבות כשכל צד מושך לכיוון הדעה שלו, הרי שלא מן הנמנע שיקומו חילוקי דעות ברמות קשות ואולם, מלחמה עקובה מדם שלא מפרידה בין ימין לשמאל דתיים וחילוניים, רק מוכיחה לכולנו שבסופו של דבר כולנו אחים והטילים אינם מפרידים בין האחד לרעהו. אין ספק ששינוי תפיסתי לוקח זמן ולכן כוכב זה בא לעזרתנו דרך מלחמה וחבל שכך.

בכל מקרה, כדי שנזכור לבאות שאחים אנחנו והאחדות היא בדמנו ואין מי שיעזור לנו - מלבד אנו עצמנו.

 

שנה טובה ושקטה


נייד: 2248626- 052

 

  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

יש לכם דיווח, תמונה או וידאו? טעות בכתבה? כתבו לנו במייל או בווטסאפ


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש

<