תחזית אסטרולוגית שבועית - מזל טוב לסרטנים שלנו

מאת: צילה שיר-אל ● 20/6/2024 19:50 ● ערב ערב 3177
פגיעים ביותר, שומרים טינה, מפחדים לקחת סיכונים, בעלי נטייה למצבי רוח משתנים, מסוגרים ואינם חושפים את רגשותיהם, חשדנים ואינם ממהרים לקשור קשרים ולתת אמון באחרים.
תחזית אסטרולוגית שבועית - מזל טוב לסרטנים שלנו
תגיות:

 

מזל סרטן

 

תאריך המזל: בערך בין 22.6 ועד 22.7

אלמנט: מים, יוזם

סמל המזל: סרטן

איבר בריאותי רגיש: איברים פנימיים, קיבה, כליות, רחם

נאמנות: מאוד נאמנים.

 

תכונות חיוביות של המזל:

 

רגישים, אינטואיטיביים, נאמנים למשפחה ולחברים, אנשים ביתיים, אוהבים לטפל בזולת, זהירים ומחושבים בהחלטותיהם, מגוננים על הקרובים להם, משקיעים בסביבה בה הם חיים כדי לעשותה טובה יותר.

 

תכונות שליליות של המזל:

 

פגיעים ביותר, שומרים טינה, מפחדים לקחת סיכונים, בעלי נטייה למצבי רוח משתנים, מסוגרים ואינם חושפים את רגשותיהם, חשדנים ואינם ממהרים לקשור קשרים ולתת אמון באחרים.

 

תחזית כללית שנתית

 

שפע – כוכב השפע המוכר בשמו יופיטר נכנס השנה אל בית תת המודע שלכם ולכן בשנה זו תרגישו צורך להיות יותר מבודדים מאחרים ולא תמהרו להיכנס למערכות יחסים חברתיות, כיוון שתרגישו שאתם צריכים את הזמן שלכם לעצמכם לאחר תקופה ארוכה בה הייתם חלק ממערכות יחסים שבה הייתם חייבים להתחשב בדעותיהם של האחרים.

בפרק זמן זה של השנה, תת המודע שלכם יהיה ערני במיוחד ואתם תוכלו להתחבר אל האני הפנימי שלכם ביתר קלות ולקבל משם תובנות שעד היום לעיתים חסמתם את עצמכם מלגעת בהם.

הקשיבו לאינטואיציה הפנימית שלכם בכל פעם שאתם מתלבטים מה לעשות ובעיקר יהיה זה הזמן הנכון ללמוד לעשות הפרדות בין ההיגיון לרגש ולהבין מה פועל עליכם בעיקר ומהם הדברים שאתם חייבים להתמודד איתם על מנת לפעול בצורה הנכונה לכם.

אל תהססו להתנתק מאנשים שהאנרגיה שלהם אינה מתאימה לכם יותר – הגיע הזמן.

 

קושי –  עד לסוף השנה עדיין ימצא הכוכב המביא אתו תחושה של עיכוב ושמו סטורן בבית המקושר עם לימודים גבוהים , נסיעות לחו"ל ולימודים לצורך שיפור וקידום. מיקום זה של הכוכב מעיד על כך שאתם לא מעוניינים ללמוד דרך ניסיון של אחרים, אלא מעדיפים ללמוד כל דבר דרך הניסיון האישי שלכם. זוהי תקופה שיכולה להשפיע על הקידום המקצועי שלכם ועל כל תחום שבו אתם יכולים ליהנות מהעשייה שלכם ולהתחיל מחדש בתחומים חדשים, למרות העובדה שזה יגיע דרך קושי כי אתם נוטים להתעקש על דעותיכם..

זה הזמן לבדוק אפשרויות למידה והתרחבות גם מעבר לים, לצורכי קידום ואם צריך אל תהססו לעבור למקום מרוחק, כדי להשלים את לימודיכם.

ייתכן ויהיו שינויים שלא תרצו לעשות, אך אלה ייכפו עליכם בין אם אתם שכירים או עצמאיים. 

בשנה זו תוכלו לפתור בעיות משפטיות שהציקו לכם מזה זמן רב ואילו עכשיו תמצאו את הכוח לסיים את כל התחומים הבירוקרטיים של חייכם.


 

נייד: 2248626- 052

 

  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו במייל או בווטסאפ


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש

<