המאבק למניעת עבירות אלימות ומין בבתי המלון באילת

מאת: דוברות המשטרה ● צילום: דוברות המשטרה ● 26/6/2024 14:40 ● ערב ערב 3177
כחלק מהמאמץ המשותף של המשטרה והעירייה להבטיח חופשת קיץ בטוחה ונעימה לכלל תושבי אילת והמבקרים בה, קיימה היום (רביעי) לראשונה משטרת מרחב אילת כנס משותף יחד עם עיריית אילת שעסק במניעת עבירות אלימות ומין בבתי המלון ובעיר אילת במהלך חופשת הקיץ ● נצ''מ אליהו שמול, מפקד משטרת מרחב אילת: ״מקיימים קשר רציף עם בעלי המועדונים ונציגים מבתי המלון והארחה בכל העיר״
המאבק למניעת עבירות אלימות ומין בבתי המלון באילת
תגיות:

הכנס התקיים במעמד מפקד מרחב אילת, נצ"מ אליהו שמול, ראש עיריית אילת, מר אלי לנקרי, מנהלת תוכניות חינוכיות  בקרה ומניעה מנהל שח"ק, גב' מגי טובל ומנהלת מרכז אלימות במשפחה, גב' גואן סקאלי.

בכנס שהובל ע"י משטרת מרחב אילת השתתפו נציגי המשטרה, נציגות מרכז אלימות במשפחה ומרכז סיוע של אגף הרווחה העירוני, מנכ"לים, מנהלי  אבטחה ומנהלי משאבי אנוש של בתי מלון והארחה בעיר ועוד.

במהלך הכנס נדונו נושאים שונים הקשורים למניעת עבירות מין ביניהם:
•    תמונת מצב עבירות המין בבתי המלון מתחילת שנת 2024
•    אופן הטיפול במקרי עבירות מין עד הגעת משטרה למקום
•    הגשת סיוע ראשוני לנפגעי עבירות מין
•    תפקידי המרכז העירוני לסיוע לנפגעות עבירות מין 
•    הגברת הנוכחות המשטרתית באזורים תיירותיים ושיתוף פעולה עם בתי המלון וההארחה

ראש עיריית אילת, אלי לנקרי בירך את מפקד המרחב על יוזמת קיום הכנס ואמר: "ההיערכות לקיץ היא אתגר והשנה היא אתגר מיוחד, כיוון שאנחנו לקראת קיץ עמוס במיוחד. המטרה של כולנו היא להבטיח שהקיץ באילת יהיה בטוח, לכן בשבועות האחרונים כולנו, כל אחד בתחומו, עוסק בהיערכות לקראת הקיץ. לשמחתנו מאפייניה המיוחדים של העיר מובילים לשיתופי פעולה משמעותיים בין כל הגופים בעיר. כך נפעל גם השנה באכיפה, בהסברה, ובהגברת תחושת הביטחון של התושבים והנופשים״.

נצ"מ אליהו שמול, מפקד משטרת מרחב אילת: "כחלק מהמאמץ שלנו לקראת הקיץ מיסדנו את תוכנית פעולה ייעודית "חופשה בטוחה" שממקדת את הפעילות שלנו לפני ובמהלך הקיץ, מתוך גישה נחושה וחסרת פשרות בטיפול בעבירות אלימות ובריונות, והנחלקת לשלוש: פעילות מניעה במסגרתה קיימנו מפגשים פרונטליים ואנו מקיימים קשר רציף עם בעלי המועדונים ונציגים מבתי המלון והארחה בכל העיר. בתחום התעבורה - פריסה מוגברת של כוחות משטרה בכביש 90 ו40, הזרמת התנועה ואכיפה מוגברת ברחבי העיר. כחלק מהגברת נוכחות משטרתית, מרחב אילת יתוגבר באמצעים ובשוטרים שיפרסו בכל העיר, בנוסף לנקודת משטרת התיירות הממוקמת בטיילת החופים, יפעלו שתי נקודות נוספות במרכז התיירות ובאוהל הנוער הסמוך לגשר, ויעניקו שירותי משטרה לכל דורש. כל אלה מצטרפים לעבודה משותפת שלנו עם מנהלי האבטחה ונציגים מבתי המלון וההארחה בעיר - שיתוף פעולה שיבטיח הצלחה של כולנו״.

גב' מגי טובל, מנהלת תוכניות חינוכיות בקרה ומניעה מנהל שח"ק: "הכנס היום הוא חלק נוסף מתוכנית שלמה לצמצום ומניעת התנהגויות בסיכון של בני נוער ובגירים כאחד, כדי לאפשר לכולנו, תושבי העיר והאורחים בה, לעבור את הקיץ בשלום וביטחה. חשוב שכל אחד יזכור כי הוא שומר סף – באמצעות ערנות, אכפתיות וגילוי אזרחות טובה לכל אחד יש את היכולת להשפיע על סיטואציות מסוימות ובכך לסייע ואף להציל חיים".


 

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש