תחזית אסטרולוגית - מדינת ישראל

מאת: צילה שיר-אל ● 23/8/2024 23:16 ● ערב ערב 3186
הפעם בחרתי להתמקד בהסבר על זווית הראייה האישית של הקורא את התחזית. וחשוב לי מאוד להסביר ולהבהיר לכם את ההבדל בין עשיית מפה אישית לאדם אחד, לבין עשיית מפה למדינה שהיא בת 9,000,000 מיליון אנשים ויותר. ואתייחס בעיקר לכוכב סטורן שהוא הכוכב ששולט בכאוס.
תחזית אסטרולוגית - מדינת ישראל
תגיות:

 

קוראים יקרים

 

מדי שבוע אני מקבלת שאלות או בקשות על ידי הקוראים, שבהתאם להן אני בוחרת לפרסם מפה של פוליטיקאי זה או אחר.

הפעם בחרתי להתמקד בהסבר על זווית הראייה האישית של הקורא את התחזית. וחשוב לי מאוד להסביר ולהבהיר לכם את ההבדל בין עשיית מפה אישית לאדם אחד, לבין עשיית מפה למדינה שהיא בת 9,000,000 מיליון אנשים ויותר. ואתייחס בעיקר לכוכב סטורן שהוא הכוכב ששולט בכאוס.

באופן כללי הכוכבים הינם אנרגיה וקשה מאוד לייחס להם יום ושעה מדויקת. הם לא דופקים בדלת ומודיעים הנה הגעתי , אלא פועלים בדרך של תהליך. הדוגמא הטובה להבנה כיצד הכוכבים פועלים , היא לדמות אנרגייה זו לחמסין בקיץ.   

ולמה הכוונה ? גם חמסין הוא תהליך איטי. אנחנו מרגישים אותו קצת לפני שהוא מגיע , יש את הזמן שמאוד חם ואח"כ כשהוא מתחיל לחלוף , אנו עדיין מרגישים אותו עד שהוא נמוג. הדבר דומה גם לגבי אנרגיית הכוכבים. יש איזה שהוא תאריך יעד אבל האירועים תמיד יכולים להיות לפני, בזמן ואחרי וזאת בתהליך ארוך, ובמקרים מיוחדים, אפילו עד חודש ויותר. הכוונה היא, שאם מסתכלים על העובדות בזמן עבר , נוכל לתחום את זה סביב תקופות כמו חגים, מועדים, ועונות השנה.

בנוגע למפה אישית , הרי שקל מאוד להכין אותה במידה ויש גם שעה כיוון שכל הנתונים מתאימים לאדם האינדיבידואלי על פי צרכיו ואישיותו המיוחדת.

אבל... מה קורה כאשר עורכים תחזית למדינה שבה יש מיליוני אנשים?!

קריאת האסטרולוגיה המדינית שונה לחלוטין מאסטרולוגיה אישית כיוון שהיא עוסקת במגמות כלליות ולא ברמה האישית , ולעיתים קרובות ובאופן טבעי , כל אחד לוקח את המגמה למקום שלו, בהתאם לתפיסת עולמו והמציאות שבה הוא חווה את האנרגיה של הכוכב.

לדוגמא, כאשר עובר כוכב סטורן שהתפקיד שלו הוא להקשות ולתסכל , הרי שבמדינה כמו שלנו שהדעות בה כל כך חלוקות , ברור שהמגמה אכן תהייה תסכול – אך עדיין כל אחד יחוש זאת מהמקום האישי שלו ואין תשובה אחת שתתאים לכולם.

לדוגמא: מי שגר בצפון יכול לחוש מאוים ומתוסכל כי הבית שלו נפגע מכתב"מ או המשק שלו נהרס והוא מפונה ואין לו לאן לחזור.

מי שגר בדרום יכול לחוש מתוסכל ומאוים כי הבית שלו נשרף, חלק מהמשפחה נחטף או נרצח והוא מפונה ולחזור לעוטף עדיין לא בטוח, כיוון שהמלחמה בעזה לא הסתיימה.

מי שגר במרכז יכול לחוש מתוסכל כי החברים שלו עצובים, חטופים, החדשות מדאיגות וכו'

יהיו גם מי שיצפו למלחמה עצימה יותר , למרות שלמעשה אנחנו כבר במלחמה 10 חודשים.  

ולכן , חשוב להבין שמאחר ולכל אחד קורים אירועים בחיים, אך כל אחד יתרגם זאת בצורה שונה , ולמרות שהכוכב יהיה אותו הכוכב (סטורן) שמטרתו להקשות ולתסכל, עדיין כל אחד יחווה את טיב הכוכב בהתאם לתפיסת עולמו מתמיד, וכיצד הוא חווה את המציאות האישית שלו.

התסכול אומנם יהיה קיים, אך לכל אחד יתקיים בוואריאציה שונה.

דוגמא נוספת ומצוינת לתסכול לדוגמא , היא מה שארע לאחרונה מאז חיסול הבכירים בלבנון ואיראן והוא שבעם נוצרה הרגשה שאוטוטו תהייה פעולת נקם ואולי גם תפרוץ מלחמה אזורית כוללת . ולמרות שעד היום לא הייתה תגובה מכיוון חיזבאללה המוגדרת כנקמה , הם פועלים בצורה של לוחמה פסיכולוגית והתשה כיוון שהמשק בחלקו מושבת , יש לנו נזק בכלכלה , טיסות מתבטלות ואנשים תקועים בחו"ל והמדינה עדיין כולה במתח.  וזהו עוד פן של תסכול אותו חווים במדינה וכמובן כפי שכתבתי – הכוכב אותו כוכב – אך החוויה הרגשית אצל כל אחד תהייה שונה.

ולכן חשוב מאוד להבין ולהפנים את העובדה שבמפה הכוללת מיליוני אנשים עם המורכבויות האישיות שלהם, אכן הכוכבים ילמדו אותנו על המגמה המתרחשת ובאה אך עדיין כל אחד יחווה את האירועים מזווית הראייה האישית שלו ולכן חשוב גם לקחת כל דבר בפרופורציה המתאימה.

מקווה שעניתי לפונים והארתי את עיניכם ובתקווה לבשורות טובות ושקט.

צילה שיר אל , אסטרולוגיה וייעוץ משפחתי

 


 

נייד: 2248626- 052

 

  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

יש לכם דיווח, תמונה או וידאו? טעות בכתבה? כתבו לנו במייל או בווטסאפ


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש