כתב אישום: אירוע תקיפה נוסף בלשכת התעסוקה באילת

מאת: ניר אמיתי ● 23/8/2024 23:49 ● ערב ערב 3186
כתב אישום הוגש כנגד תושב אילת המואשם בתקיפת פקידה ומאבטח בלשכת התעסוקה באילת בחודש מאי השנה ● מוקדם יותר באותו חודש הותקפה מנהלת הסניף ונזקקה לטיפול רפואי
כתב אישום: אירוע תקיפה נוסף בלשכת התעסוקה באילת
סניף בסיכון גבוה. לשכת התעסוקה באילת
תגיות:

   על פי כתב האישום שהוגש (12.8) בביהמ"ש השלום באילת, עולה, כי ב-22.5.24 בשעה 11:14 הגיע הנאשם למשרדה של הפקידה בלשכת התעסוקה בעיר, תוך כוונה להסדיר את ענייניו ולקבל את הקצבה המגיעה לו לכאורה. משנענה הנאשם כי עליו להמציא טפסים רפואיים אמר הנאשם לפקידה: "אני אהפוך לך את המחשב" וכך עשה. 
   בסמוך לכך החל הנאשם זורק את מסך המחשב לכיוונה של הפקידה וכן חפצים נוספים שהיו בקרבתו בתוך משרדה. מאבטח הלשכה שמע את המתרחש, עזב את עמדת הבידוק וחש לכיוון משרדה של הפקידה, שם נתקל בנאשם וביקש לעצור בעדו. הנאשם לא נשמע לדרישתו של המאבטח לעצור, תקף אותו והפילו לרצפה. כתב האישום מייחס לנאשם תקיפת עובד ציבור והתפרעות במקום ציבורי. הוא גם מואשם בפגיעה ברכוש משרדה של הפקידה.
   כזכור, הותקפה מנהלת לשכת שירות התעסוקה באילת ב-4.5.24 ונזקקה לאשפוז בבית החולים יוספטל באילת. בוועד עובדי השירות ציינו כי בזמן האחרון זינק מספר התקיפות כנגד העובדים: ''יש למצוא פתרון בטרם יקרה אסון''. בהמשך, ערכו העובדים אסיפות הסברה בהן שבת השירות לאות מחאה.
   מוועד עובדי הרשות נמסר כי הוא: "נוקט באפס סובלנות כלפי אלימות נגד עובדים ובחר בצעד מידתי זה, תוך שהוא מבהיר לכלל הגורמים וקורא להם למצוא פתרון בטרם יקרה אסון."     ■


יש לכם דיווח, תמונה או וידאו? טעות בכתבה? כתבו לנו במייל או בווטסאפ


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש