הדר' שהציל השבוע את עיניהם של 40 ילדים מאילת

מאת: ניר אמיתי ● 12/9/2024 10:22 ● ערב ערב 3188
עשרות ילדים מאילת נבדקו השבוע (ג')  על ידי דר' חיים סטולוביץ' המפורסם ● ריטה אליאנוב, אופטומטריסטית: "זהו כבוד גדול מאוד שדר' בכיר כמותו מגיע לטפל באילת, הוא לא פחות מאשר הציל השבוע את ראייתם של עשרות מילדי העיר שסובלים מליקויי ראייה"
הדר' שהציל השבוע את עיניהם של 40 ילדים מאילת
מימין: ריעטה אליאנוב אופטומטריסטית מדופלמת ודר' חיים סטולוביץ' בעת ביקורו באילת

   ד''ר חיים סטולוביץ', הוא מומחה ברפואת עיניים, מומחה למחלות עיניים בילדים ופזילה. הוא משמש כרופא בכיר ביחידה למחלות עיניים בילדים ופזילה, במרכז הרפואי תל אביב ע"ש סוראסקי במסגרת בית החולים דנה-דואק לילדים.
השבוע, הדרים דר' סטולוביץ' עד העיר אילת, והגיע לקבל ילדים במרפאה לאופטומטריה בניהולה של   ריטה אליאנוב וזאת כחלק מתפיסת עולמו הציונית, להביא את שירותי הבריאות הטובים ביותר גם לפריפריה.
   "זהו כבוד בשבילנו שמומחה העיניים לילדים הכי בכיר במדינה, דר׳ חיים סטולוביץ מקבל אצלנו באילת במרפאה לאופטומטריה. השבוע הוא פשוט הציל את העיניים ל-40 מילדי אילת. אנו ממשיכים להביא למרפאה לאופטומטריה באילת את מיטב המומחים לרפואת עיניים, דר' סטולוביץ' למשל, הוא אחד המומחים הגדולים בתחום האופתלמולוגיה, בעל ניסיון של 38 שנה, הוא משמש כמדריך בתחום, פרסם 20 פרסומים מקצועיים והוא כמובן רופא בכיר במרכז הרפואי תל אביב".

 

המלצות להאטת התקדמות קוצר הראייה אצל ילדים מפי המומחית, ריטה אליאנוב:

 

  • קחו הפסקות מעבודה מקרוב כל 20 דקות כדי להרגיע את שרירי המיקוד של העיניים. שמירה על מרחק של לפחות אורך זרוע בין העיניים לבין המסך בכל עת עוזרת להפחית מאמץ בעיניים ולמזער את הסיכון לקוצר-ראייה.
  • הגבילו את זמן המסך - מומלץ שזמן המסך של ילדים בגיל הלימוד ובני נוער לא יעלה על שעתיים ביום מחוץ למסגרת בית הספר.
  • עודדו שהייה בחוץ וחשיפה לאור שמש בשעות המותרות ככל שניתן ולהקפיד על חבישת כובע ומשקפי שמש
  • בררו על טיפולים לקוצר-ראייה 
  • הקפידו על שגרת בדיקות עיניים קבועה החל מגיל הגן, גם כאשר אין חשד לבעיית עיניים כלשהי.

 

 

רשימת ההסמכות המקצועיות של ריטאה אליאנוב:

   תואר ראשון באופטומטריה באניברסיטת בר אילן; תואר שני באופטומטריה קלינית ותרפיה ויזואלית באוניברסיטת La universidad internacional Isabel I de Castilia; סרטיפיקטים של מומחה באופטומטריה פדיאטרית; מומחה בטיפול במיקוד ראייה וראייה דו-עינית; מומחה בטיפול באקומודציה; סטרביזמוס ותנועות עיניים; מומחה בטריפה ויזואלית לשיפור יכולות קוגניטיביות; מומחה בהתאמה מורכבת של עדשות מגע; מומחה בניהול קוצר ראייה אצל ילדים ונוער; מומחה בראייה ירודה ושיקום מצבים מורכבים אצל כבדי ראייה; מומחה בנוירו-אופטלמולוגיה ושיקום של לקויות נוירו-אופטלמולוגיות.
   חברה באיגודים: ״קונסוליה עולמית באופטומטריה״; ״NORA איגוד אופטומטרי לשיקום מערכת הראייה״; ״איגוד בינלאומי לניהול ועצירה של קוצר ראייה אצל ילדים ונוער״; WSPOS ״ איגוד בינלאומי של אופטלמולוגיה פדיאטרית וטיפול בכל מצבי הפזילות״;  BIOS ״איגוד בריטי ואירי לאורתופטיקה״ חברה בקונסוליה עולמית באופטלמולוגיה פדיאטרית וסטרביזמוס (IPOSC).


 

רחוב אילות 31, אילת

 

08-6850225

 

ווטסאפ: 052-8008035

 

eyeseilat@gmail.com 

 

א׳-ה׳ 20:00-9:00 | שישי  וחג 9:00 - 13:00

 

פייסבוק: Optometry Clinic Eilat מרפאה לאופטומטריה באילת  

 

eyeseilat.com
 


מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו במייל או בווטסאפ


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

 

 

 

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש