תחזית אסטרולוגית שבועית 01/10/24

מאת: צילה שיר-אל ● 4/10/2024 06:00 ● ערב ערב 3192
נושאי תקשורת יהיו משמעותיים השבוע בגלל מעבר כוכב התקשורת במזל שלכם וייתן לכם יכולות דיבור וביטוי טובות מאוד. זה הזמן שלכם להילחם על דעותיכם.
תחזית אסטרולוגית שבועית 01/10/24
תגיות:

טלה

השמש בשמיים נמצאת אצלכם בבית השותפויות ולכן זוהי תקופה שבה אתם יכולים לעזור לעצמכם להתארגן בנושאים רבים שיכולים לעזור לכם לבטא את רצונותיכם. מאחר וגם הכוכב מארס המביא איתו רצון לפעולה ועשייה נמצא אצלכם במקום המקושר עם המעגל הראשון של חייכם, הרי שזה הזמן הנכון עבורכם לבדוק מהם הצרכים של כולכם ולפעול ביחד למען מטרה משותפת.


 

שור

בשבוע הקרוב תאלצו להתמודד עם היכולת שלכם להחצין את הקישורים שלכם בנושאי עבודה וייתכן ויהיו ימים בהם תיכנסו לחוסר מנוחה גם עם השותפים לכם, בגלל העובדה שעכשיו ימי חג וכולם פחות עסוקים בעבודה. חשוב מאוד שתוודאו שהממונים שלכם מבינים כהלכה את מה שאתם מבקשים להגיד להם , כיוון שכל חוסר הבנה יכול להכניס אתכם למלכוד והתלבטות בין לעשות מה שטוב לכם לבין  צרכי העבודה.  


 

תאומים

 

אתם עדיין מתלבטים בכל הקשור לענייני קריירה ויחסים רגשיים ולא בטוח שאתם מוצאים את הדרך הנכונה של מה לעשות. יש לכם צורך עז לבדוק את הגבולות שלכם, כיוון שנראה שמוטלת עליכם אחריות מעבר למה שאתם רוצים או יכולים לשאת. ולכן, אולי כדאי שלמשך פרק הזמן של השבוע הזה תרדו קצת מכל מה הקשור לצרכי הקריירה, תעסקו בנושאי כספים,  ותעזרו בסביבה הקרובה לכל מה שתתבקשו.    


 

סרטן

 

השמש בשמיים יחד עם כוכב התקשורת שאחראי על תקשורת נכונה נמצא אצלכם בבית המשפחה הקרובה עובדה שמלמדת על כך שתהיו מאוד עסוקים בעשייה בתוך חיק המשפחה ולמענה. כוכב התקשורת יעזור לכם להבין את הסיבה שבעטייה תהיו יותר עסוקים עם המשפחה. כמו כן החגים מדגישים את העובדה שהנוכחות שלכם דרושה יותר בחיק המשפחה הגרעינית.  


 

אריה

 

המשפחה והסביבה הקרובה אליכם מאוד מוטרדת מכם כיוון שהם רואים שוני בין ההצהרות לבין סגנון ההתנהגות שלכם, שמבחינתם הם חושבים שאתם צריכים להתנהל לפיו. אל תיגררו למריבות עם הקרובים לכם ביותר, כיוון שאתם יכולים לשלם על כך מחירים גבוהים בעתיד,  שאין ברצונכם להיכנס אליהם. את העזרה לה אתם מצפים, תקבלו מהסביבה הקרובה באופן מפתיע ומבלי שיבקשו לעצמכם תמורה.


 

בתולה

 

הכוכב שלכם מרקורי ביחד עם השמש בשמיים נמצאים יחדיו בבית הכספים שלכם ולכן זהו זמן טוב מאוד לדייק תוכניות חיסכון והשקעות שיתאימו לחיים המשתנים שלכם. למרות שעדיין יש שיירים של התנהגויות מזמנים אחרים הרי שבכל זאת חשוב שתפעלו למען העתיד הכלכלי שלכם ותגייסו את הכוחות הפנימיים שלכם על מנת לעמוד איתן מול כל מכשול אם וכאשר יגיע.


 

מאזניים

 

למרות שכל נושא הכספים עדיין לא לגמרי סגור , ועדיין לא הגעתם להחלטה של מה אתם צריכים לעשות בהמשך, נראה שאתם מתחילים לראות שיפור בחייכם וקיימים סיכויים רבים אצלכם שתעברו את התקופה הקרובה מתוך נקיטת פעולות שיכולה לעזור לכם בהמשך וזאת בגלל מעבר הכוכב שלכם בבית הכספים . האנשים במעגל הראשון שלכם יבואו לעזרתכם בכל פעם שתצטרכו עזרה.


 

עקרב

 

השמש בשמיים נמצאת אצלכם בבית תת המודע, כך שישי לכם את מקסימום היכולת להבין  את עצמכם בצורה המעמיקה והטובה ביותר. ייתכן שמבחינה אישית תאלצו לפתור בעיות ישנות שלא נותנות לכם מנוח ואפילו מדירות שינה מעיניכם בגלל העובדה שאתם חייבים לפתור את הדברים במהרה. אבל הגיע הזמן להקשיב לאני הפנימי שלכם ולפעול בהתאם ואפילו בנחישות, להמשך דרככם.


 

קשת

 

כוכב התקשורת המוכר בשמו מרקורי ביחד עם השמש בשמיים עדיין משפיעים יחדיו על מקום המקושר עם הסביבה שלכם, בכל הנוגע לקידום מעמדכם האישי מבחינה חברתית. אתם אינכם רודפי קריירה ומעדיפים פעמים רבות ובעיקר לאחרונה את הסביבה הטבעית ולכן חשוב מאוד שתישארו צמודים לרגשות הפנימיים שלכם ותשאירו לתקופת אחרי החגים את ההתקדמות בקריירה האישית שלכם.  


 

גדי

 

בימים אלה אתם מרגישים מאוד רצויים בנושאי העבודה והקריירה, בגלל העובדה שכוכב יופיטר שמביא איתו הזדמנויות חדשות מבקר במקום זה. בימים אלה במידה מרובה בגלל עודף אפשרויות, אתם מצויים בקונפליקט פנימי ביחס למה אתם באמת רוצים להשיג בתחום המועדף עליכם. כמו כן, בנוסף, כוכבים משמעותיים נמצאים בבית הקריירה הם אלה שיכולים להחצין אתכם ואת היכולות שלכם.  


 

דלי

 

זוהי תקופה עמוסה בשבילכם בגלל העובדה שמרבית הכוכבים נמצאים במקום המזהה אתכם כאנשים המעוניינים ללמוד ולהתפתח בתחומים שמעניינים אתכם ומוכנים גם  בהגיע הזמן הנכון, לקחת אחריות על חייכם ולבצע את השינויים הדרושים. מבחינה אישית ומקצועית אתם יכולים ללמוד תחומי עניין חדשים שיעזרו לכם לשנות את תפיסת עולמכם ובהתאם לכך, תוכלו להכניס אנשים חדשים לחייכם.


 

דגים

 

כוכב יופיטר שמביא איתו הצלחה והתחלה חדשה נמצא בבית המשפחה שלכם כך שנראה שקל לכם עכשיו במערכות היחסים שבהם אתם נמצאים כיוון שהקרובים לכם משתפים איתכם פעולה ואין לכם בעיה להיפתח ולספר את המצוקות שלכם לאנשים קרובים שלא תמיד נמצאים איתכם בקשר מיידי. קשרים ישנים יפתחו וירפאו את פצעי העבר. זה הזמן לממש את הכישורים היצירתיים שלכם ולשתף את הקרובים.   


 

נייד: 2248626- 052

 

  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

יש לכם דיווח, תמונה או וידאו? טעות בכתבה? כתבו לנו במייל או בווטסאפ


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש

<