יצא לעצמאות כלכלית

מאת: מירב לוי דיאמנט ● 4/10/2024 06:42 ● ערב ערב 3192
בגיל 28, אחרי שנים כמנהל בחנות של אמא - כפר השעשועים בביג, יצא עמית נוטס ממש לאחרונה לדרך חדשה ולעצמאות כלכלית, לאחר שפתח את החמניה במתחם ה- GT סנטר, צמוד לליאור עדיקה ● ולחשוב רק שכל זה קרה ממש בטעות
יצא לעצמאות כלכלית
עמית נוטס

   כשחבר טוב מחיפה של עמית נוטס, מי שניהל במשך שנים את החנות כפר השעשועים בביג באילת חיפש רעיון להשקעה טובה, עמית ניסה לחפש לו רעיון מבריק, כשלפתע קפץ לו פרסום של רשת החמניה. "תייגתי אותו", נזכר עמית בטעות ששינתה את חייו, "כתבתי להם שזה לא עבורי אלא עבור חבר שמתעניין אלא שיומיים אחר כך כבר יצר איתי קשר מנהל השיווק של רשת החמניה, שהוא במקרה גם אילתי לשעבר, הבהרתי לו שאני זה צעצועים ואין לי כל קשר לדברים האלו, אבל מנהל השיווק של הרשת חשב אחרת והיום גם עמית חושב ככה".
   שנה וחצי אחרי אותה שליחת הודעה מקרית בשם חברו, חנך לאחרונה עמית את העסק הראשון שלו. "מבחינתי זה שינוי מטורף, שינו עצום ממה שהכרתי ועשיתי עד היום. אחרי צעצועים ואחרי שהייתי תחת הכנפיים של אמא, פתאום זה עסק שלך, אתה עצמאי על כל המשתמע מזה ועוסק בתחום של אוכל שהוא ממש מאתגר כי הוא מצריך כל הזמן לשמור על טריות ועל המוצר הכי טוב שיש ועל זה אני לא רק מתחייב אלא גם דואג שיקרה בפועל", מסביר עמית שהחזיר הביתה לאילת את אחיו שחר כדי שישמש בחנות כיד ימינו ויעבוד לצידו. "קיבלתי את ברכת הדרך מאמא, מדוד שלי יואב, שזה לא פחות חשוב וכמובן שמאבא", אומר עמית בגאווה.

 

    החמניה

 

אז מה זו בעצם החמניה?
   "זו רשת מאוד ותיקה בקריות. החנות הראשונה נפתחה בקריית חיים וכיום יש לרשת 67 סניפים מהצפון ועד הדרום. זו רשת שמייצרת את רוב המוצרים שלה לבד, החל מקלייה של הפיצוחים, התבלינים שלנו, את הבקלאוות הרשת מכינה, זו חנות שיש בה למעשה הכל מפיצוחים, פירות יבשים, ועד לשתייה חריפה, ממתקי גומי, שוקולדים, עלי גפן, מוצרים של ממלכת החלווה, רוגלכים של מחנה יהודה (כולל רוגלך מרציפן) ובעצם מה לא?".

איך זה פתאום להיות עצמאי?
   "לא קל. הרבה למידה ואחריות. יחד עם זה אני משמש גם כמ"פ בפיקוד העורף מה שמצריך ממני לא מעט ימי מילואים במיוחד בתקופה המאתגרת הזו, אבל למזלי, יש לי את הגב הגדול של אמא שדוחפת, מלמדת ונותנת לי את כל הכלים להצלחה".

לאן רוצה להגיע?
   "הכי גבוה שאפשר".

מה אתה מאחל לעצמך?
   "שנהיה בריאים, שכל החטופים יחזרו ומאחל לעצמי להמשיך לגדול, להתפתח, ללמוד וליהנות מהדרך אחרת כלום לא שווה".■


יש לכם דיווח, תמונה או וידאו? טעות בכתבה? כתבו לנו במייל או בווטסאפ


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש

<