לפעמים חלומות מתגשמים

מאת: מירב לוי דיאמנט ● 4/10/2024 06:44 ● ערב ערב 3192
בגיל 42, רגע אחרי שהילדים בגרו והתנאים הבשילו, החליטה אודליה מויאל, מעצבת שיער ובעלת מכון יופי באילת, שהגיע הזמן להוציא לפועל את החלום שהשאירה עד היום במגירה ● אמנם לפני כמה שנים היא כבר ניסתה להוציא לפועל את ה'ליידי יומולדת' שלה, האירוע שהופך את ילדת יום ההולדת לנסיכה של ממש, אלא שאז התנאים כנראה לא בשלו ● היום, כשהיא מגובה בזוגיות חדשה תומכת ומפרגנת היא משוכנעת שההתחלה החדשה הזו שלה תוביל אותה ואת החלום שלה למקומות חדשים
לפעמים חלומות מתגשמים
אודליה מויאל והליידי יומולדת

   אין מי שלא מכיר את מעצבת השיער ובעלת מכון היופי אודליה מויאל, שקשורה לתחום היופי מאז בערך שהיא זוכרת את עצמה. לאחרונה חנכה אודליה בביתה לופט קטן שעיצבה בצורה ייחודית, כאן היא מתחילה ממש עכשיו להפעיל את קונספט ה'ליידי יום הולדת', יום הולדת מושלמת שמתאימה לבנות והופכת לא רק את כלת יום ההולדת אלא גם את חברותיה לנסיכות ליום אחד. "הרעיון נולד אצלי בראש כבר לפני 13 שנה", היא מספרת, "התחלתי להפעיל את זה אבל נאלצתי לסגור אחרי זמן קצר בגלל אילוצים כאלו ואחרים, אבל החלום נשאר בראש. אז כמה שנים הוא נשאר במגירה ואני המשכתי לחלום, לכתוב, למחוק ולתכנן איך הפעם זה ייצא לפועל הכי מושלם שאפשר. הורים שהכירו את זה בגלגול הקודם המשיכו לשאול אותי על הקונספט ותהו למה זה לא ממשיך. אז סיימתי פרק אחד בחיים שלי וממש לאחרונה הרגשתי שהגיע הזמן לשלוף את החלום מהמגירה וליישם אותו בשטח, לא מעט בזכות בן הזוג שלי יהונתן לוינזון שתמך בי לאורך כל הדרך, עודד ודחף ובמו ידיו ורגליו בנה ביחד איתי את החלום אם במחשבה, בעיצוב ובבחירות. בלעדיו זה לא היה קורה. אז כן, לגמרי שנה חדשה עם התחלה חדשה עבורי, מרגשת במיוחד. הקונספט הישן השתנה והתקדם כמצופה לשנת 2025 (אוטוטו). בתור אמא שתמיד חגגה לילדים שלה ימי הולדת שהיו הפקות, חשבתי מה הייתי רוצה שיהיה בקונספט וירדתי לפרטים הכי קטנים שאפשר - עד לאיפה הבנות ישימו את הנעליים שלהן - בארון נקי ומסודר כמובן. יש קופסה מיוחדת למתנות, תאורה מותאמת, הקירות של הלופט מכוסים בעיצוב מדהים של סי מדיה- מוטי חזן האלוף והגרפיקאית שלו, עבדתי עם קבלנים טובים והתוצאה יצאה מושלמת".

 

    חוויה בלתי נשכחת לחוגגת ולחברותיה

 

מה שטוב לבת שלה


   20 ילדות, לא כולל ילדת יום ההולדת עצמה יכולות לחגוג בליידי יומולדת. רגע אחרי שחלצו את הנעליים ולבשו חלוקים מפנקים, הן מוזמנות לאיפור בניצוחה של מאפרת מקצועית, נהנות מספא לכפות הרגליים, לק (רגיל) בידיים וברגליים, מוזמנות לעשות קעקוע לפי קונספט יום ההולדת שנבחר, נהנות מזמן חטיפים סביב שולחן מעוצב, ממשיכות למסיבת אוזניות מקפיצה במתחם שהופך לבמת ריקודים עם תאורה תואמת ועמדת די ג'יי, מתחבקות, רוקדות ומצטלמות עם בובת ענק, ממשיכות לטקס הדלקת הנרות על העוגה יחד עם הברכות, צילומים, פיצות ובעצם מי צריך יותר מזה?

   ואיפה הבנים בכל הסיפור הזה? אני תוהה ואודליה עונה בחיוך שובב- "במגרש הכדורגל לא?", שכן הקונספט הזה הוא לבנות בלבד. "חשבתי על הבנים, אבל היה לי חשוב לחבר את העולם המקצועי שלי לקונספט. את הבנים אני משאירה למפעילים אחרים שטוב יהיה אם ירימו את הכפפה וידאגו לקונספט יום הולדת שיתאים רק לבנים, כן, למה לא? יש לי קולגות מקסימים ואני בטוחה שאם מישהו רק ירצה הוא יחשוב כבר על משהו מתאים".
   את יום ההולדת הראשון שלה מאז חנוכת הקונספט היא חגגה לבתה ירין שחתמה על גיל 8 ואז רשמה לפניה את כל ההערות והנקודות עליהן ביקשה לשים דגש ולשפר. "ברעיון היה לחתום על יום הולדת ייחודית של הכל כלול. ההורים לא צריכים לעשות כלום ולא צריכים לדאוג לכלום, אני סוגרת להם את כל הפינות. בניתי צוות הפעלה חזק ומקצועי, ירדנו עד לפרטים הכי קטנים וכל זה לא מתנגש בעבודה שלי במספרה שממשיכה לעבוד כרגיל", היא מסבירה.
   הליידי יומולדת מציעה להורים 5 אפשרויות והמקום משנה את פניו בהתאם: חד קרן, נסיכות מהאגדות, ברבי, לילו וסטיץ ובית הבובות של גבי. לא רק התפאורה במקום משנה את פניה אלא גם העוגה תגיע בהתאם לרעיון הנבחר, החלוקים יהיו תואמים, בובת הענק תתאים והכל יהיה מושלם על פי בחירת ילדת יום ההולדת.
   "אם הייתי ילדה והיו חוגגים לי בצורה כזו יום הולדת, לא הייתי שוכחת את זה כל החיים", היא אומרת וזה בדיוק מה שהיא רצתה ליצור - חוויה בלתי נשכחת לחוגגת, למשפחה ולחברות. "האילתים מתלוננים כל הזמן על זה שאין ונמאס כבר מהקיים, אז הנה, דאגתי למשהו ייחודי, חדשני ומטורף. הבאתי דברים ספיישל מכל העולם ואני מקבלת פירגונים מקולגות ומתושבים".

לאן את רוצה להגיע?
   "עכשיו הקונספט בהרצה, אני בטוחה שעם הזמן זה עוד יתפח. אני תמיד בשאיפה להגיע הכי רחוק שאפשר".

מה את מאחלת לעצמך לשנה החדשה?
   "שתמשיך עבורי לפחות כמו השנה שעברה".■


יש לכם דיווח, תמונה או וידאו? טעות בכתבה? כתבו לנו במייל או בווטסאפ


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש

<