מותק - מדור החברה של אילת

מאת: מערכת יום יום באילת ● 4/10/2024 06:08 ● ערב ערב 3192
מותק - מדור החברה של אילת
תגיות:

שאולי ואירנה עושים את אילת
השבוע הגיעו אלינו במופע מרשים שסגר מספר הופעות לאור הביקוש אסי כהן וליאת הר לב שכמובן שגילמו את שאולי ואירנה אהובים . איילת הצלמת הייתה שם לפרגן 
המתנדבות הצעירות
בנות כיתה ו'  בבית החינוך ימין הרצוג בהובלתה של המחנכת בר בן זיקרי התנדבו בגמ"ח של רחל נאווה סיטי והכינו סלי מזון למשפחות נזקקות לכבוד ראש השנה" 
תודה לתורמים
בשם צוות רדיו אילת 102FM  ובשם עמותת לתת באילת- בית רפאל אני מבקשת להודות לכל מי שלקח חלק ביום ההתרמה לבית רפאל. תודה לכולכם שהייתם חלק ממיזם אדיר לטובת תושבי אילת. תודה על הרוח ההתנדבותית והעשייה. אנחנו ברדיו פועלים למען הקהילה בדרכים רבות ואין ספק שזוהי אחת העשיות הטובות והמרגשות את כולנו. רדיו אילת היה ויהיה כלי התקשורת המרכזי והמוביל באילת ולו רק בזכות שיתופי פעולה מסוג זה נמשיך בעשייה על מנת שכך ימשיך להיות. מודה לצוות הרדיו ולצוות בית רפאל וכמובן לעומדת בראש הגברת זילי גרוסמן על עבודה מקודשת ולהצלחת היום המיוחד הזה. 
בהזדמנות זו מאחלת לכם ולבני משפחותיכם שנה טובה ומתוקה. " שייתמו שונאינו, אויבינו וכל מבקשי רעתנו" שישובו בשלום הביתה ובמהרה החטופים ושהשם ישמור על כל חיילנו שיחזרו לשלום. ותחדש עלינו שנה טובה ומתוקה".
מיזם הנתינה לזכר הבנים שחימם את הלב
שרון איינקוט אמו של מאור כהן אייזנקוט ז"ל והוריו של נחמן מאיר חיים ואקנין, סתווית וציון ואקי, החליטו להנציח את שם הבנים גם במעשה של ערבות הדדית לראש השנה. ביחד הרימו תרומה ואירגנו לא פחות מ-70 סלי מזון לחג עבור משפחות נזקקות. הסלים העשירים שכללו את כל סממני החג, לרבות מוצרי יסוד ולמעשה ארוחת חג של ממש, לא שכחו את הילדים והוסיפו גם חטיפים ודבש. מי שסייעה רבה להביע אל המשפחות הנזקקות היא זילי מבית רפאל, סלים אחרים חולקו בבית ספר אורים וכן  למשפחות נוספות. אבל מה שהכי חשוב, שגם בשנה הזו נזכור את הבנים שבמותם ציוו לנו את החיים ואת השבת החטופים. 
אחותו של נחמן, רוני חדידה, כיבדה את שתי האמהות הלביאות: "אני מעריצה אתכן על העשייה שלכן ! על הרצון לעשות טוב לעולם למרות שהלא טוב קרה תודה שאתן עושות את העולם אדיב יותר בנתינה שלכן על תעצומות נפש שאתן מגלות יום יום    לביאות או לא על כוחות שאתן מגלות שיש בכם אתן החיים של הילדים שלכן פה בעולם הזה וצדיקים במותם נקראים חיים אנחנו נמשיך בכל הכוח . להפיץ את האור . להפיץ את הטוב שהם השאירו לנו לזכרם"...

יש לכם דיווח, תמונה או וידאו? טעות בכתבה? כתבו לנו במייל או בווטסאפ


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

 

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש

<