חוסר היציבות נמשך: מהנדס העיר אילת עוזב לאחר קצת יותר משנה

מאת: רותם נועם ● 12/7/2024 08:13 ● ערב ערב 3180
ד''ר איאד בלעום, מהנדס עיריית אילת שמונה רק במאי אשתקד, יסיים בקרוב את תפקידו בעיריית אילת ● נסיבות עזיבתו לוטות בערפל ● מעיריית אילת נמסר כי כבר פורסם מכרז חדש לתפקיד
חוסר היציבות נמשך: מהנדס העיר אילת  עוזב לאחר קצת יותר משנה
יסיים בקרוב את תפקידו קצר המועד בעיריית אילת. ד

   איש אינו מוכן לומר גם שלא לציטוט מהן הנסיבות שהובילו לסיום העסקתו המהיר מהצפוי של מהנדס העיר החדש ד"ר איאד בלעום, שמונה לאילת רק במאי 2023. כל שהצלחנו לוודא כי הוא כי העזיבה נעשתה מתוך "הבנה של שני הצדדים" וכן כי "הדבר נבע, בין היתר, מקשיים בהסתגלות והשתקעות בעיר" וגם זאת לא לייחוס.  

   'ערב ערב' פנה לד"ר בלעום וביקש את התייחסותו לסיום העסקתו בעיריית אילת. הלה אישר את הדברים, אך מסר כי נתן לעיריית אילת טווח זמן של יותר מחודש ימים על מנת למצוא לו מחליף. מעבר לכך לא פירט על נסיבות עזיבתו הפתאומית, הבטיח לשוב אלינו בהמשך, אך לא שב.
   קדם למינוי של ד"ר איאד, מינוי קצר מועד אחר של אדריכל ישראל חיון שמונה בספטמבר 2021 לאחר שקודם מתפקיד אדריכל העיר ומנהל אגף התכנון במהל ההנדסה בעירייה. חיון, שנפטר ממחלה בנובמבר 2022, החליף בעצמו את מהנדס העיר שקדם לו, אינג' אסף אריכא ששימש בתפקיד במשך שבע שנים. בין לבין, שימש אדריכל שלמה נער כמ"מ מהנדס עיריית אילת בתקופות בהן לא היה לעירייה מהנדס פעיל. עבור אגף ההנדסה בעיריית אילת המדובר במכה אנושה, שכן האגף אולי החשוב בעיריית אילת סובל ממחסור בכוח אדם ומשדרת ניהול בכירה מזה שנים.
   ד"ר בלעום בעל תואר שלישי בארכיטקטורה ותכנון ערים, שימש בתפקידו הקודם כסגן מנהל אגף התכנון ומנהל המחלקה לתכנון אדריכלי בעיריית ראשון לציון, שם עבד במשך 14 שנים. לפני כן שימש משך שנתיים כמהנדס העיר ומהנדס הוועדה המקומית לתכנון ובנייה בעיריית טירה שם התחיל כמנהל מחלקת רישוי ופיקוח על הבניה. לפני שהחל לעבוד במגזר הציבורי היה ד"ר בלעום בעלים של משרד לאדריכלות הנדסת בניין ומדידות.

   מעיריית אילת נמסר: "ככלל איננו עוסקים בענייני עובדים בתקשורת., כן נציין שפורסם בשבוע שעבר מכרז". ■ 


יש לכם דיווח, תמונה או וידאו? טעות בכתבה? כתבו לנו במייל או בווטסאפ


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש