הורחב מעגל התנועה החוצה את שטח שדה התעופה

מאת: רותם נועם ● 12/7/2024 08:21 ● ערב ערב 3180
שטח שדה התעופה הישן של אילת משנה את פניו עם פארק הטרמינל בחלקו הדרומי הכולל אטרקציות ומתחמי מופעים שחלקם כבר ממוקמים ושכונת מגורים שנבנית בחלקו המרכזי ● כדי להבטיח את אלה הולכות ונשלמות גם עבודות התשתית. כחלק מעבודות אלה, הסתיימו העבודות להרחבת מעגל תנועה רחב שיסייע בצמצום עומסי התנועה במסגרת תנופת הבנייה והסדרי התנועה שמקדמת העירייה
הורחב מעגל התנועה החוצה  את שטח שדה התעופה
הכיכר החדשה נבנתה כדו מסלולית המתחברת לכביש העתידי ממנו יסתעפו כבישי רוחב שמתחברים לכביש 90

   בעבודות שנמשכו מספר שבועות הושלמה כאמור הרחבת כיכר הרחובות דרבן / קאמפן כחלק ממכלול עבודות המבוצעות לטובת הקמת "רובע השדה" שיכלול שכונת מגורים ומלונות בחלקו הצפוני של שדה התעופה המתפנה. הכיכר מחברת בין כביש הרוחב הצפוני החוצה את שטח שדה התעופה לבין רחובות דרבן וקאמפן. במסגרת העבודות שבוצעו על ידי חברת י. לרר הנדסה בע"מ בתכנון ובניהול ביצוע של גדיש חברת להנדסה בע"מ באמצעות החברה הכלכלית לאילת (חכ"א) בע"מ, פורקה הכיכר הישנה ובוצעו עבודות תשתית רחבות כולל הנחת תשתיות חדשות של חשמל, מים, ביוב, תקשורת וניקוז לטובת רובע השדה. 

   הכיכר החדשה נבנתה כדו מסלולית המתחברת לכביש העתידי ממנו יסתעפו כבישי רוחב שמתחברים לכביש 90 מתוך השכונה ומצפון לה. הכביש החדש יהיה דו נתיבי דו מסלולי והוא יאפשר זרימה חלקה של תנועה בציר מרכזי של אזור התיירות בעיר. עוד כחלק מהפיתוח באזור הכיכר תוכננו מדרכות, שבילי אופניים, רצועות גינון וחניות לרווחת התושבים ואורחי העיר.

   בשנה הקרובה יימשכו עבודות פיתוח הכבישים והמדרכות בתוך וסביב השכונה בהתאם להתקדמות היזמים שבונים בשטח. ■


יש לכם דיווח, תמונה או וידאו? טעות בכתבה? כתבו לנו במייל או בווטסאפ


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש