תלמידי שכבות ח' וט' בגולדווטר לא יפתחו את שנת הלימודים בבית הספר

מאת: מירב לוי דיאמנט ● 30/8/2024 00:12 ● ערב ערב 3187
בעקבות התארכות השיפוצים בבית הספר גולדווטר, לא יפתחו תלמידי שכבות ח' וט' בבית הספר את השנה במבנה בית הספר ● תחת זאת, יפתחו תלמידי השכבות את השנה ממש כמו שסיימו אותה - במבנה אשכולות (ליד הסלינה) ששימש את תלמידי אשכול ● "מדובר בשינוי זמני עד לאחר תקופת החגים, אין בו כדי לפגוע בלימודים הרציפים של תלמידי השכבות", אומרת השבוע יו"ר פורום ההורים הבית ספרי אלה לרדו ● באגד יאריכו את קווי 80, 81 בשעות הבוקר והצהריים לטובת הגעה וחזרה של התלמידים לבתיהם בתחבורה ציבורית
תלמידי שכבות ח' וט' בגולדווטר  לא יפתחו את שנת הלימודים בבית הספר
׳׳בסיומה של תקופה לא ארוכה יחזרו התלמידים לבית ספר מחוזק, בטיחותי וחדיש׳׳

ביום ראשון הקרוב, כשישמע צלצול החזרה לבית הספר, לא יתחילו תלמידי שכבות ח' וט' בבית הספר גולדווטר את לימודיהם במבנה בית הספר, אלא ימשיכו ללמוד בדיוק כמו בסיום שנת הלימודים במתחם אשכולות - בית הספר הזמני ששימש את תלמידי אשכול ששהו בעיר.
   בשנה שעברה פתחו תלמידי בית הספר גולדווטר את שנת הלימודים בלמידה בזום לסירוגין עד לסיום שלב א' בעבודות חיזוק המבנה בבית הספר. השנה מצאו בעיריית אילת ובאגף החינוך פתרון טוב יותר להתארכות עבודות החיזוק והשיפוץ שלב ב' בבית הספר, ותלמידי שתי שכבות ח וט שאינן לומדים בכיתות עירוניות, כך שאין להם צורך ביציאה וחזרה אל בית הספר, הועברו כבר בסיום שנת הלימודים שעברה ללמוד במתחם אשכולות שכולל 12 חדרי ממ"ד, חדרי שירותים ואפילו חדר מורים.
   לפי התוכניות, אמורות עבודות השיפוץ להסתיים בבית הספר מיד בתום חופשת החגים שתתקיים השנה בחודש אוקטובר. עם סיומה, אמורים תלמידי שתי השכבות המדוברות לחזור ללמידה רגילה במבנה בית הספר המשופץ.
   מזה שנים נמנעה עיריית אילת לצאת בפרויקט חיזוק המבנים דווקא בבית הספר גולדווטר שהוא בית הספר הוותיק בעיר ובו לומדים 1200 תלמידים, זאת מאחר ולא נמצא פתרון מה לעשות ולאן להעביר למשך תקופת השיפוצים את כמות התלמידים הגדולה. בשנים האחרונות בהובלתו של יו"ר פורום ההורים הבית ספרי, גיא מלר ויו"ר הפורום העירוני, אייל סורגיט, העלו ההורים שוב ושוב את הדרישה הבלתי מתפשרת לצאת לשיפוץ וחיזוק המבנה. מלר וסורגיט אמנם כבר סיימו את תפקידם ואולם בשנה שעברה יצאו העבודות לדרך, כאשר בשלב הראשון חוזק המבנה הצידי של בית הספר והשנה עובר חיזוק מבנה בית הספר המרכזי, כשעל הדרך צורפה למלאכת החיזוק גם מלאכת חידוש בית הספר על כל מבניו, כולל אולם הספורט ומגרש הספורט החיצוני. יו"ר פורום ההורים הבית ספרית, אלה לרדו שהייתה ממובילי המאבק לחיזוק מבנה בית הספר, ברכה השבוע על העשייה והבהירה כי מעבר שתי השכבות באופן זמני למתחם אשכולות אין בו כדי לפגוע בלמידה הרציפה של התלמידים. "מדובר בפתרון זמני מצוין, במתחם שיש בו כמות חדרים ממוגנים אולי הגדולה מבכל בתי הספר בעיר", אומרת לרדו שמציינת כי הדבר היחיד שאולי יחסר לתלמידים במתחם היא הקפיטריה ובכל מקרה הותקנה במקום מכונת שתייה לנוחיות התלמידים.

   גם קווי תחבורה ציבורית הותאמו לנוחיות התלמידים וקווי אגד 80 ו- 81 יוארכו ויגיעו עד למתחם בשעות הבוקר והצהריים. "בסיומה של תקופה לא ארוכה יחזרו התלמידים לבית ספר מחוזק, בטיחותי וחדיש", מבטיחה לרדו. ■


יש לכם דיווח, תמונה או וידאו? טעות בכתבה? כתבו לנו במייל או בווטסאפ


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת