שני מאבטחים במלון מלכת שבא באילת תקפו קטינים

מאת: ניר אמיתי ● 23/8/2024 11:21 ● ערב ערב 3185
משטרת אילת עצרה אמש שני מאבטחים ממלון מלכת שבא באילת בחשד כי תקפו שני קטינים שהתארחו במלון ● הסנגור: ''הנערים התבקשו לעזוב את המלון בשל העובדה שהגיעו קטינים לחדר ללא בגיר'' ● השניים שוחררו הבוקר בתנאים מגבילים
שני מאבטחים במלון מלכת שבא באילת תקפו קטינים
מלון מלכת שבא באילת

   שופט ביהמ"ש השלום באילת סמי ישראל, הורה הבוקר (שישי) על שחרורם בתנאים מגבילים של שני מאטחים במלון מלכת שבא באילת, לאחר שאלו נעצרו אמש על ידי המשטרה בחשד כי תקפו באופן בלתי מידתי שני קטינים שהתארחו במלון. 

   מפרוטוקול הדיון שהתקיים הבוקר עולה כי האירוע החל בויכוח שהתגלע בין הקטינים למאבטחים שסירבו להכניס את הקטינים למלון. האירוע התפתח לתקיפה הדדית בין המאבטחים לנערים.

   טוען המעצרים אמר בדיון: "מדובר בארוע חמור בו המשיבים שהינם 3 מאבטחים הפעילו כח לא סביר על שני קטינים, כתוצאה מהאירוע אחד הקטינים פנה לבית חולים 4 לקבלת טיפול".

   בא כוחם של החשודים הסכים לתנאי השחרור שכללו הרחקה מהמלון עד ל27.8.24 אז יוכלו לשוב לעבודתם, וכן הרחקה של 90 יום מהמעורבים בתיק וכן ערבות עצמית בגובה 3,000 שקל לכל אחד מהם. 

   "המלון מלא אנשים, קשה גם ככה להביא עובדים. מנכל"ית המלון נמצאת פה, הגב' פזית בוסקילה, עמדה איתנו בקשר כל הלילה בעניין זה ועשתה כל שביכולתה על מנת לבטל את האירוע הזה. בעינינו הייתה גם תקיפה מצד אותם אחרים שהיו בחבורה, שבגין אירוע שהתבקשו לעזוב את המלון בשל העובדה שהגיעו קטינים לחדר ללא בגיר, שכן אז החלה המהומה הזו".


יש לכם דיווח, תמונה או וידאו? טעות בכתבה? כתבו לנו במייל או בווטסאפ


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת